19 Jak wygrać walkę o uwagę klienta.

19 Jak wygrać walkę o uwagę klienta.

Podziel się


Podobało Ci się? Chcesz wiedzieć kiedy pojawi się nowy odcinek? Subskrybuj!

Od niej wszystko się zaczyna. Nie ma marketingu, nie ma sprzedaży, nie ma klientów, gdy jej brakuje. Chodzi o uwagę. Uwagę klientów, o którą walczysz.

Twoimi przeciwnikami są wiadomości, powiadomienia, konkurencja. Kto zwraca uwagę klienta, ma szansę sprzedać. Naukowcy z Uniwersytetu w Kalifornii ustalili, że każdego dnia konsumujemy 34 gigabajty informacji. To jakby obejrzeć 20 pełnometrażowych filmów jeden po drugim.

Czy w takiej sytuacji walka o uwagę klienta to walka z wiatrakami? Nie! Ale musisz wiedzieć, co zwraca uwagę najbardziej.

Badania
Colman, Andrew, W. Sluckin, D. Hargreaves (1981), The Effect of Familiarity on Preferences for Surnames, „British Journal of Psychology” 72, s. 363– 69

Diann C. Moorman, University of Georgia „This Is Not a Fable: Using Storytelling in a College Classroom to Enhance Student Learning

Pozostałe
Mac Vs Pc
MacBook Air

Kontrastowa reklama
Konkretne słowa

Podobało Ci się? Mam więcej.
Jeśli chcesz otrzymywać powiadomienia o kolejnych ciekawych artykułach i mieć dostęp do ekskluzywnych treści, zapisz się do newslettera.