20 Obiekcje. Jak lepiej przekonywać do zakupów.

20 Obiekcje. Jak lepiej przekonywać do zakupów.

Podziel się


Podobało Ci się? Chcesz wiedzieć kiedy pojawi się nowy odcinek? Subskrybuj!

„Za drogo”, „może innym razem”, „nie potrzebujemy tego”. Te słowa, to znak, że trafił Ci się klient z obiekcjami. Jeśli, jak większość ludzi sądzisz, że obiekcje to mur, który trudno przeskoczyć, to mylisz się.

Obiekcje to sygnał, że klient jest już niemal gotowy kupić Twój produkt lub usługę. Potrzebuje jednak delikatnego pchnięcia. Impulsu, który pomoże klientowi podjąć właściwą decyzje. W tym odcinku podcastu pokaże Ci jak radzić sobie z obiekcjami klientów.

Podobało Ci się? Mam więcej.
Jeśli chcesz otrzymywać powiadomienia o kolejnych ciekawych artykułach i mieć dostęp do ekskluzywnych treści, zapisz się do newslettera.