25 Czy ceny z dziewiątką na końcu jeszcze działają?
Podaj dalej
Podobało Ci się? Chcesz wiedzieć kiedy pojawi się nowy odcinek? Subskrybuj!
Magiczne ceny, czyli 3,99 i 7,89 i 9,99. Kiedy działają? Dlaczego działają? Czy rzeczywiście działają? A może są tak powszechne, że klienci przestali zwracać na nie uwagę. A może w pewnych sytuacjach wyrządzają więcej szkód niż korzyści?
W tym odcinku podcastu poznasz odpowiedzi na te i inne pytania. Dowiesz się, czy warto korzystać z cen z dziewiątką na końcu i jak ustalać ceny, aby efekt był jak największy.
Pozostałe
Historia Jamesa Ritty’ego
Badania
Eli Ginzberg (1936) , “Customary Prices” , The American Economic Review 1936 / 06 Vol. 26; Iss. 2ERIC T. ANDERSON, DUNCAN I. SIMESTER (2003) Effects of $9 Price Endings on Retail Sales: Evidence from Field Experiments, Quantitative Marketing and Economics 1(1):93-110
Chcesz, aby Twoje ceny wydawały się klientom niższe? Chcesz podnieść ceny i nie stracić klientów? Napisałem o tym ebooka. Sprawdź https://lukaszhodorowicz.pl/50-strategii-cenowych-3
Bądźmy w kontakcie
FB: https://l.lukaszhodorowicz.pl/facebook
IG: https://l.lukaszhodorowicz.pl/instagram
YT: https://l.lukaszhodorowicz.pl/youtube
LI: https://l.lukaszhodorowicz.pl/linkedin