pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
kategoria: Podcast Psychologia
Czas czytania: 8 min
Poziom trudności:

26 Przyczyny, związki, skutki.

Podaj dalej

Podobało Ci się? Chcesz wiedzieć kiedy pojawi się nowy odcinek? Subskrybuj!

Wszędzie znajdujemy związki przyczynowo-skutkowe. Jeśli wieje wiatr, to zmieni się pogoda. Jeśli doszło do stłuczki, to dlatego, że kierowca popełnił błąd. Jeśli ceny idą w górę, to z jakiegoś powodu.

Dlaczego tak łatwo znajdujemy przyczyny i co to oznacza dla Twojego marketingu? Tego dowiesz się w tym odcinku podcastu.

Badania

  1. Ellen Langer, Arthur E. Blank The mindlessness of ostensibly thoughtful action: The role of „placebic” information in interpersonal interaction, Journal of Personality and Social Psychology, Jun 1978
  2. Daniel Kahneman, Jack L. Knetsch and Richard Thaler „Fairness as a Constraint on Profit Seeking: Entitlements in the Market”,  The American Economic Review, Vol. 76, No. 4 (Sep., 1986), pp. 728-741 

Posłuchaj też

https://lukaszhodorowicz.pl/5-jak-podniesc-ceny-efekt-uczciwej-ceny/

Bądźmy w kontakcie

FB: https://l.lukaszhodorowicz.pl/facebook
IG: https://l.lukaszhodorowicz.pl/instagram
YT: https://l.lukaszhodorowicz.pl/youtube
LI: https://l.lukaszhodorowicz.pl/linkedin

Podaj dalej

Przyczyny, związki, skutki.

W tym odcinku podcastu pokażę Ci bardzo prosty trick, który pomoże Ci lepiej przekonywać Twoich klientów do zakupu Twoich produktów i usług. Jednocześnie pomoże Ci podejmować lepsze decyzje w życiu.

To jest podcast „Marketing z głową”, źródło wiedzy dla przedsiębiorców, handlowców i marketerów, czyli dla osób, które chcą sprzedawać lepiej i chcą sprzedawać więcej. Zaprasza Łukasz Hodorowicz.

To jest podcast „Marketing z głową”, a w nim niezmiennie zaglądamy do głów Twoich klientów i szukamy odpowiedzi na pytanie „jak klienci podejmują decyzję?”. Szczególnie interesują nas decyzje związane z zakupami. Po co to robimy? Oczywiście po to, żeby pomóc Ci robić jeszcze lepszy marketing i żebyś mogła lepiej sprzedawać swoje produkty i usługi. Ja nazyw