pozosta艂y min
Trzymam Ci臋 za r臋k臋. Jeste艣my tu: Strona g艂贸wna Blog Artyku艂
kategoria: Podcast Psychologia
Czas czytania: 8 min
Poziom trudno艣ci:

26 Przyczyny, zwi膮zki, skutki.

Podaj dalej

Podoba艂o Ci si臋? Chcesz wiedzie膰 kiedy pojawi si臋 nowy odcinek? Subskrybuj!

Wsz臋dzie znajdujemy zwi膮zki przyczynowo-skutkowe. Je艣li wieje wiatr, to zmieni si臋 pogoda. Je艣li dosz艂o do st艂uczki, to dlatego, 偶e kierowca pope艂ni艂 b艂膮d. Je艣li ceny id膮 w g贸r臋, to z jakiego艣 powodu.

Dlaczego tak 艂atwo znajdujemy przyczyny i co to oznacza dla Twojego marketingu? Tego dowiesz si臋 w tym odcinku podcastu.

Badania

  1. Ellen Langer, Arthur E. Blank The mindlessness of ostensibly thoughtful action: The role of 鈥瀙lacebic鈥 information in interpersonal interaction, Journal of Personality and Social Psychology, Jun 1978
  2. Daniel Kahneman, Jack L. Knetsch and Richard Thaler 鈥濬airness as a Constraint on Profit Seeking: Entitlements in the Market鈥,  The American Economic Review, Vol. 76, No. 4 (Sep., 1986), pp. 728-741 

Pos艂uchaj te偶

https://lukaszhodorowicz.pl/5-jak-podniesc-ceny-efekt-uczciwej-ceny/

B膮d藕my w kontakcie

FB: https://l.lukaszhodorowicz.pl/facebook
IG: https://l.lukaszhodorowicz.pl/instagram
YT: https://l.lukaszhodorowicz.pl/youtube
LI: https://l.lukaszhodorowicz.pl/linkedin

Podaj dalej

Przyczyny, zwi膮zki, skutki.

W tym odcinku podcastu poka偶臋 Ci bardzo prosty trick, kt贸ry pomo偶e Ci lepiej przekonywa膰 Twoich klient贸w do zakupu Twoich produkt贸w i us艂ug.