pozosta艂y min
Trzymam Ci臋 za r臋k臋. Jeste艣my tu: Strona g艂贸wna Blog Artyku艂
kategoria: Podcast
Czas czytania: < 1 min
Poziom trudno艣ci:

47 Jak sprzeda膰 produkt, kt贸remu daleko do idea艂u?

Podaj dalej

Podoba艂o Ci si臋? Chcesz wiedzie膰 kiedy pojawi si臋 nowy odcinek? Subskrybuj!

呕yjemy w idealnym 艣wiecie. Perfekcyjna Pani domu bierze 艣lub marze艅 i wyje偶d偶a do Hotelu Paradise. Wkr贸tce nawet banany b臋d膮 musia艂y by膰 idealnie proste.

Czy w takim 艣wiecie jest miejsce dla nieidealnych produkt贸w, us艂ug i firm?

Podaj dalej

 

Eksperymenty聽

  1. Aronson, E., Willerman, B., & Floyd, J. (1966). The effect of a pratfall on increasing interpersonal attractiveness. Psychonomic Science, 4(6), 227鈥228.
  2. Jacob Suher & Courtney Szocs & Koert Ittersum, 2021. „When imperfect is preferred: the differential effect of aesthetic imperfections on choice of processed and unprocessed foods,” Journal of the Academy of Marketing Science, Springer, vol. 49(5), pages 903-924, September

Pozosta艂e

  1. Premiera Windows 98
  2. Jennifer Lawrence
  3. Wpadki Apple

B膮d藕my w kontakcie

FB:聽https://l.lukaszhodorowicz.pl/facebook
IG:聽https://l.lukaszhodorowicz.pl/instagram
YT:聽https://l.lukaszhodorowicz.pl/youtube
LI:聽https://l.lukaszhodorowicz.pl/linkedin

Co powiesz na darmowego
e-booka?

Archimedes powiedzia艂 „Dajcie mi punkt oparcia, a porusz臋 Ziemi臋”. Filozof mia艂 na my艣li d藕wigni臋. Czyli mechanizm, kt贸ry pozwala zamieni膰 ma艂y wysi艂ek w ogromne efekty. 

W ebooku zebra艂em 10 pomys艂贸w na marketingowe d藕wignie.
Chcesz je pozna膰? Zapisz si臋.