Zaledwie jedna strategia z ebooka pomogła restauracji sprzedać o 7% dań więcej. Tomek właściciel zmagał się z pandemią, rosnącymi kosztami i uciekającymi klientami.

Miał dwa wyjścia. Podnieść ceny i zaryzykować utratę kolejnych klientów lub zmienić strategie cenową. Wybrał mądrze. Wybrał strategie cenowe.

Od tego czasu Tomek sprzedaje więcej, a do tego sprzedaje drożej. Z ebooka dowiedział się, jak podniesienie cen i nie stracić klientów. Najlepsze jednak jest to, że nową strategię wdrożył błyskawicznie. W ciągu 3 dni. Bez ogromnych kosztów. Wystarczyło przeprojektować menu.

Dziś Tomek nie szarpie się już z klientami o każdą złotówkę. Klienci kupują chętniej i kupują więcej.


Też tak chcesz, prawda?

Wyobraź sobie, co by się działo, gdybyś mógł sprzedawać więcej swoich produktów lub usług bez obniżania cen?
A gdybyś poznał strategię cenową, która pomoże Ci sprzedawać więcej po wyższej cenie?

Wreszcie wyobraź sobie, co by się stało, gdybyś zamiast jednej takiej strategii miał ich 50?


Dziś jak nigdy wcześniej cena ma dla klientów znaczenie. Liczą każdą złotówkę, zanim ją wydadzą. Klienci negocjują ceny i najchętniej płaciliby jak najmniej. Z drugiej strony my przedsiębiorcy musimy zarabiać. Dlatego dziś bardziej niż kiedykolwiek potrzebujesz skutecznych strategii cenowych.

Co znajdziesz w ebooku


Zobacz co osoby takie, jak Ty mówią o współpracy ze mną


julia-opinia
kaska-opinia

Czego się nauczysz

  • Jak podnosić ceny i nie tracić klientów
  • Jak lepiej niezauważenie podnieść ceny
  • Jak przekonać klientów do zakupu
  • Jak pokazywać ceny w sklepie online
  • Jak pokazywać ceny w sklepie stacjonarnym
  • Jak zarabiać więcej, sprzedając mniej
  • Jak uzasadnić wyższe ceny
  • Jak przekonać do zakupu droższego produktu
  • Jak pokazywać ceny w ofertach
  • Kiedy promocja szkodzi

Czy ten ebook przyda się w mojej branży?

Tak. Branża nie ma znaczenia. Strategie są uniwersalne. Dotyczą cen, nie branży. Użyjesz ich tam, gdzie pokazujesz klientom ceny. W cennikach. Na stronie www. W ofertach. W menu, itd.

Nie chcę konkurować ceną. Dla moich klientów liczy się jakość.

Super. Na idealnym rynku dla klienta cena nie ma znaczenia. Na idealnym rynku nie ma konkurencji. Gdy pojawia się konkurencja klienci zaczynają porównywać ceny. A to sygnał, że cena ma znaczenie.

Co jeśli kupię, przeczytam i uznam, że to nie dla mnie?

Cóż, każdy może się pomylić. Ty również. Jeśli tak się zdarzy, napisz do mnie w ciągu trzech dni od zakupu. Zwrócę Ci pieniądze. Bez zbędnych pytań.

Ale to nie wszystko. Naucz się pisać przekonujące oferty.

 

Ebook o wartości 99 zł.
W pakiecie taniej.

Chcesz pisać oferty, które sprzedają jak szalone? Poradnik, jak pisać przekonujące oferty. Poznasz 6 elementów skuteczniej oferty.

Nauczysz się:
  • jak odczytać potrzeby klienta
  • jak pisać, aby klienci chcieli kupować
  • jak uwiarygodnić swoją ofertę
  • jak prezentować ceny w ofertach
  • jak przekonać do zakupu

Sprzedawaj więcej. Podnieś ceny. Nie trać klientów.


50_28

50 cenowych strategii

59,00
(Cena brutto. Tak, dostaniesz FV.)

Poznaj 50 skutecznych strategii cenowych. Naucz się prezentować ceny aby wydawały się niższe. Sprzedawaj więcej bez obniżania cen.


Tylko 1,12 zł za jedną strategię


Zamawiam
50_i_oferty

50 cenowych strategii + poradnik tworzenia ofert

79,00
(Cena brutto. Tak, dostaniesz FV.)

Poznaj 50 skutecznych strategii cenowych.
Naucz się pisać przekonujące oferty.


Dla przedsiębiorców, którzy chcą zdobyć przewagę nad konkurencją


Zamawiam