pozosta艂y min
Trzymam Ci臋 za r臋k臋. Jeste艣my tu: Strona g艂贸wna Blog Artyku艂
kategoria: Podcast
Czas czytania: 8 min
Poziom trudno艣ci:

6. Jak podnie艣膰 ceny. Efekt skali.

Podaj dalej
Podoba艂o Ci si臋? Chcesz wiedzie膰 kiedy pojawi si臋 nowy odcinek? Subskrybuj!

Czy wiesz, czasami spinacze do papieru wydaj膮 si臋 dro偶sze ni偶 komputer? Czy wiesz, 偶e 50 z艂 w r贸偶nych sytuacjach mo偶e mie膰 inn膮 warto艣膰? Wreszcie czy wiesz, dlaczego Dustin Hoffman musia艂 po偶ycza膰 pieni膮dze pomimo tego, 偶e pieni膮dze mia艂? W dzisiejszym odcinku poznasz odpowiedzi na te pytania i oczywi艣cie dowiesz si臋, co to oznacza dla Ciebie i Twojej firmy.

Dzi艣 rozmawiamy o efekcie skali.
Jaki艣 czas temu rozmawia艂em ze znajomym, kt贸ry sprzedaje wyposa偶enie dla firm. Od materia艂贸w biurowych po meble biurowe. Zszywki, papier do drukarek, komputery, a nawet meble biurowe. R贸偶ne produkty, w r贸偶nych cenach. Ceny tych produkt贸w zaczynaj膮 si臋 od z艂ot贸wki, a ko艅cz膮 nawet na 10 000 z艂otych. Gdy dowiedzia艂 si臋, 偶e nagrywam podcast o cenach, powiedzia艂 mi, 偶e co pewien czas zdarza mu si臋 bardzo dziwna sytuacja. Kt贸rej nie potrafi do ko艅ca wyja艣ni膰.

Badania
Amos Tversky and Daniel Kahneman, „The Framing of Decisions and the Psychology of Choice”, Science . 1981 Jan 30;211

Pozosta艂e
Weekends were made for Michelob 1977
Dustin Hoffman

Chcesz, aby Twoje ceny wydawa艂y si臋 klientom ni偶sze? Chcesz podnie艣膰 ceny i nie straci膰 klient贸w? Napisa艂em o tym ebooka. Sprawd藕 https://lukaszhodorowicz.pl/50-strategii-cenowych-3

B膮d藕my w kontakcie

FB: https://l.lukaszhodorowicz.pl/facebook
IG: https://l.lukaszhodorowicz.pl/instagram
YT: https://l.lukaszhodorowicz.pl/youtube
LI: https://l.lukaszhodorowicz.pl/linkedin

Podaj dalej