pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
kategoria: Podcast
Czas czytania: 8 min
Poziom trudności:

6. Jak podnieść ceny. Efekt skali.

Podaj dalej
Podobało Ci się? Chcesz wiedzieć kiedy pojawi się nowy odcinek? Subskrybuj!

Czy wiesz, czasami spinacze do papieru wydają się droższe niż komputer? Czy wiesz, że 50 zł w różnych sytuacjach może mieć inną wartość? Wreszcie czy wiesz, dlaczego Dustin Hoffman musiał pożyczać pieniądze pomimo tego, że pieniądze miał? W dzisiejszym odcinku poznasz odpowiedzi na te pytania i oczywiście dowiesz się, co to oznacza dla Ciebie i Twojej firmy.

Dziś rozmawiamy o efekcie skali.
Jakiś czas temu rozmawiałem ze znajomym, który sprzedaje wyposażenie dla firm. Od materiałów biurowych po meble biurowe. Zszywki, papier do drukarek, komputery, a nawet meble biurowe. Różne produkty, w różnych cenach. Ceny tych produktów zaczynają się od złotówki, a kończą nawet na 10 000 złotych. Gdy dowiedział się, że nagrywam podcast o cenach, powiedział mi, że co pewien czas zdarza mu się bardzo dziwna sytuacja. Której nie potrafi do końca wyjaśnić.

Badania
Amos Tversky and Daniel Kahneman, „The Framing of Decisions and the Psychology of Choice”, Science . 1981 Jan 30;211

Pozostałe
Weekends were made for Michelob 1977
Dustin Hoffman

Chcesz, aby Twoje ceny wydawały się klientom niższe? Chcesz podnieść ceny i nie stracić klientów? Napisałem o tym ebooka. Sprawdź https://lukaszhodorowicz.pl/50-strategii-cenowych-3

Bądźmy w kontakcie

FB: https://l.lukaszhodorowicz.pl/facebook
IG: https://l.lukaszhodorowicz.pl/instagram
YT: https://l.lukaszhodorowicz.pl/youtube
LI: https://l.lukaszhodorowicz.pl/linkedin

Podaj dalej

Transkrypcja podcastu Marketing z Głową

Jak podnieść ceny.

Efekt skali.

Czy wiesz, że czasami spinacze do papieru czasami wydają się droższe, niż komputer? Czy wiesz, że 50 zł w różnych sytuacjach może mieć inną wartość? Wreszcie, czy wiesz, dlaczego Dustin Hoffm