Sprzedawaj więcej
bez obniżania cen
Wszyscy znają oklepane jak niedzielny kotlet hasło „Cena Czyni Cuda„.
Jednak wszyscy źle je rozumieją. Zastanawiasz się dlaczego? Czytaj dalej.
Albo od razu…
Wszyscy znają oklepane jak niedzielny kotlet hasło „Cena Czyni Cuda„.
Jednak wszyscy źle je rozumieją. Zastanawiasz się dlaczego? Czytaj dalej.
Albo od razu…
nie tak jak myślisz. Większość ludzi sądzi, że na rynku wygrywa się dobrą ceną (nie czarujmy się najniższą) ceną. Tak nie jest.
Wygrywa produkt, który ma najlepszy marketing. A skoro przy marketingu jesteśmy.
Wiesz czym jest marketingowy Mix 4P? To cztery elementy, które decydują czy klient kupi u Ciebie, czy u konkurencji. Place (miejsce), Promotion (promocja, a jak), Product (produkt) i Price (cena).
Gdy wszystkie elementy są na swoim miejscu, klient kupuje.
że przedsiębiorcy poświęcają dużo uwagi pierwszym trzem elementom, bagatelizując cenę.
A dokładniej jej wpływ na zachowanie konsumentów.
Cena to potężny instrument wywierania wpływu. O ile używasz jej we właściwy sposób.
Świetne pytanie. Kojarzysz magiczne ceny?
Te z cyfrą 9 na końcu – 299,99 zł, 29 zł itp. Okazuje się, że niepozorna zmiana ceny o jeden grosz poprawia sprzedaż od kilku do kilkunastu procent.
Tyle że większość ludzi nie wie, że magiczne ceny działają, gdy spełniony jest pewien warunek.
Najważniejsze jednak jest to, że magiczne ceny to tylko jedna z wielu psychologicznych strategii cenowych.
W ebooku zebrałem 66 potężnych strategi, które podobnie jak magiczne ceny mogą poprawić Twoją sprzedaż od kilku do kilkunastu procent.
Wszystko dzięki niepozornym zmianą.
Na przykład wystarczy właściwie posortować produkty w cenniku, żeby klienci chętniej kupowali droższe produkty.
jak poprawnie sortować ceny
Tak, wystarczy właściwie posortować ceny, żeby poprawić sprzedaż.
jak właściwie używać cen z 9 na końcu
Cena z 9 na końcu działa, ale tylko jeśli spełnione są pewne warunki. W przeciwnym razie nie ma żadnego wpływu na klienta.
kiedy rozpocząć promocję
Są lepsze i gorsze momenty na prowadzenie promocji. Również strategie promocyjne mogą być dobre i kiepski.
jak lepiej podnosić ceny
Co zrobić, aby klient nie odczuł podwyżki i nie uciekła do tańszej konkurencji.
kiedy rabat może zaszkodzić
W pewnych kategoriach produktów rabat, zamiast przyciągnąć klientów, obniża sprzedaż. Czy to dotyczy Twojej kategorii?
czy promocja % jest lepsza od kwotowej
Co lepiej działa na klientów? Rabat 10% czy rabat 10 zł?
że Twój klient przecież potrafi liczyć i zmiana ceny z 300 zł na 299 zł lub inna strategia nie przekona go do zakupu.
To nieprawda.
W rzeczywistości postrzeganie cen zależy od kontekstu.
Spójrz: burger, który kosztuje 30 zł, wyda Ci się drogi, jeśli kupujesz go w restauracji McDonald’s.
Jednak ta sama cena za kanapkę wyda Ci się śmiesznie niska, jeśli kupujesz ją w ekskluzywnej restauracji.
Kontekst – w tym wypadku restauracja – zmienia wszystko.
W swojej firmie, sklepie, zakładzie usługowym czy sklepie online to Ty kontrolujesz kontekst.
Pytanie brzmi czy wiesz, jak na niego wpłynąć?
W tej książce znajdziesz kilka podpowiedzi. A dokładnej 66.
Ebook, który powinien być kursem online o wartości 1300 zł.
Strategie poparte badaniami i studiami przypadków.
Przykłady dobrych i złych praktyk prezentowania cen.
Techniki i strategie przydatne w cenowych negocjacjach.
Prosty i zrozumiały język. Bez branżowego bełkotu.
Techniki możesz wdrażać od razu. Wystarczy wybrać tę, która najbardziej pasuje do Twojego biznesu
Cześć, nazywam się Łukasz Hodorowicz. Pomagam przedsiębiorcom zmieniać przypadkowych konsumentów w płacących klientów.
W tym, co robię wykorzystuję klientologię. Czyli psychologię zachowań konsumentów oraz marketing.
Na ten temat napisałem bestsellerową książkę „Rozszyfruj Klienta. Sprzedawaj Więcej”. Poza tym moje artykuły publikują czasopisma Nowa Sprzedaż, Sprawny Marketing i Social Media manager.
Jeśli jednak, zamiast czytać o klientologii, wolisz o niej posłuchać, to zapraszam Cię do mojego podcastu Marketing z Głową – marketingowego podcastu numer 1 w Polsce.
Z mojej pomocy korzystają między innymi klub sportowy Piast Gliwice oraz Grupa OLX.pl
Nic nie szkodzi. Ja również nim całkowicie zanurzę się w wodzie, wolę sprawdzić temperaturę.
Zostaw swój adres email, a wyśle Ci wybrane strategie z książki.
Tylko obiecaj mi, że jeśli uznasz strategię za przydatną, wrócisz tu i rozważysz zakup całej książki.
Pobierając ebooka zgadzasz się na zapis do mojego newslettera, ale w każdej chwili możesz się wypisać.
Jasne. Wpisz dane do FV w formularzu zamówienia. Dokument wyślę Ci na maila.
Ebook dostępny jest na platformie edukacyjnej WebToLearn. Nie ma możliwości skopiowania go na dysk. Jednak ebooka możesz otwierać w dowolnym momencie z komputera lub telefonu.
W takim razie śmiało pisz na [email protected]
Postaram się pomóc.