Sprzedawaj więcej
bez obniżania cen

Wszyscy znają oklepane jak niedzielny kotlet hasło „Cena Czyni Cuda„.
Jednak wszyscy źle je rozumieją. Zastanawiasz się dlaczego? Czytaj dalej.

Albo od razu…

66 strategii cenowych

Cena Czyni Cuda, ale...

nie tak jak myślisz. Większość ludzi sądzi, że na rynku wygrywa się dobrą ceną (nie czarujmy się najniższą) ceną. Tak nie jest. 

Wygrywa produkt, który ma najlepszy marketing. A skoro przy marketingu jesteśmy. 

Wiesz czym jest marketingowy Mix 4P? To cztery elementy, które decydują czy klient kupi u Ciebie, czy u konkurencji. Place (miejsce), Promotion (promocja, a jak), Product (produkt) i Price (cena). 

Gdy wszystkie elementy są na swoim miejscu, klient kupuje. 

Problem polega na tym,

że przedsiębiorcy poświęcają dużo uwagi pierwszym trzem elementom, bagatelizując cenę. 

A dokładniej jej wpływ na zachowanie konsumentów. 

Cena to potężny instrument wywierania wpływu. O ile używasz jej we właściwy sposób.

Czyli jak?

Świetne pytanie. Kojarzysz magiczne ceny?

Te z cyfrą 9 na końcu – 299,99 zł, 29 zł itp. Okazuje się, że niepozorna zmiana ceny o jeden grosz poprawia sprzedaż od kilku do kilkunastu procent.

Tyle że większość ludzi nie wie, że magiczne ceny działają, gdy spełniony jest pewien warunek. 

Najważniejsze jednak jest to, że magiczne ceny to tylko jedna z wielu psychologicznych strategii cenowych. 

66 strategii cenowych

Przejdźmy do konkretów

W ebooku zebrałem 66 potężnych strategi, które podobnie jak magiczne ceny mogą poprawić Twoją sprzedaż od kilku do kilkunastu procent. 

Wszystko dzięki niepozornym zmianą. 

Na przykład wystarczy właściwie posortować produkty w cenniku, żeby klienci chętniej kupowali droższe produkty. 

Niektóre zagadnienia, które poznasz

jak poprawnie sortować ceny

Tak, wystarczy właściwie posortować ceny, żeby poprawić sprzedaż.

jak właściwie używać cen z 9 na końcu

Cena z 9 na końcu działa, ale tylko jeśli spełnione są pewne warunki. W przeciwnym razie nie ma żadnego wpływu na klienta. 

kiedy rozpocząć promocję

Są lepsze i gorsze momenty na prowadzenie promocji. Również strategie promocyjne mogą być dobre i kiepski. 

jak lepiej podnosić ceny

Co zrobić, aby klient nie odczuł podwyżki i nie uciekła do tańszej konkurencji. 

kiedy rabat może zaszkodzić

W pewnych kategoriach produktów rabat, zamiast przyciągnąć klientów, obniża sprzedaż. Czy to dotyczy Twojej kategorii? 

czy promocja % jest lepsza od kwotowej

Co lepiej działa na klientów? Rabat 10% czy rabat 10 zł? 

Pomyślisz,

że Twój klient przecież potrafi liczyć i zmiana ceny z 300 zł na 299 zł lub inna strategia nie przekona go do zakupu.

To nieprawda. 

W rzeczywistości postrzeganie cen zależy od kontekstu. 

Spójrz: burger, który kosztuje 30 zł, wyda Ci się drogi, jeśli kupujesz go w restauracji McDonald’s. 

Jednak ta sama cena za kanapkę wyda Ci się śmiesznie niska, jeśli kupujesz ją w ekskluzywnej restauracji.

Kontekst – w tym wypadku restauracja – zmienia wszystko. 

W swojej firmie, sklepie, zakładzie usługowym czy sklepie online to Ty kontrolujesz kontekst.

Pytanie brzmi czy wiesz, jak na niego wpłynąć?

W tej książce znajdziesz kilka podpowiedzi. A dokładnej 66.

90 stron

Ebook, który powinien być kursem online o wartości 1300 zł.

Badania

Strategie poparte badaniami i studiami przypadków. 

Przykłady

Przykłady dobrych i złych praktyk prezentowania cen.

66 strategii cenowych

Negocjacje

Techniki i strategie przydatne w cenowych negocjacjach.

Zrozumiały

Prosty i zrozumiały język. Bez branżowego bełkotu.

Natychmiast

Techniki możesz wdrażać od razu. Wystarczy wybrać tę, która najbardziej pasuje do Twojego biznesu

Opinie klientów

Ebook jest świetny. Bardzo ładnie zaprojektowany i napisany zrozumiałym językiem. Znalazłam strategię, których wcześniej nie znałam. Dzieki!

Marta Owsiejko

Przyznam, że na początku byłem sceptyczny. Ale 160 zł to nie majątek, więc kupiłem. Nie żałuje, bo ebook spokojnie wart powinien być kursem za 1200 zł.
Najlepsze jest to, że zwrócił się z nawiązką po 3 godzinach 🤯

Krzysztof

Wow i jeszcze raz wow! Łukasz właśnie skończyłam czytać ebooka. Wielkie dzięki, że wyświetliłeś mi tę reklamę na FB.

Eliza Cymerman

Ludzie to jest złoto. Dosłownie. Zmieniłam menu w restauracji według tych rad i nie uwierzycie. Od miesiąca obrót większy od 10-15%. Szok!

Ola

Ile kosztuje ebook

66 STRATEGII

dostęp na stałe
204 brutto
  • 66 cenowych strategii
  • 90 stron
  • przykłady i wyjaśnienia
  • dożywotni dostęp

O autorze

Łukasz Hodorowicz

Cześć, nazywam się Łukasz Hodorowicz. Pomagam przedsiębiorcom zmieniać przypadkowych konsumentów w płacących klientów. 
W tym, co robię wykorzystuję klientologię. Czyli psychologię zachowań konsumentów oraz marketing. 

Na ten temat napisałem bestsellerową książkę „Rozszyfruj Klienta. Sprzedawaj Więcej”. Poza tym moje artykuły publikują czasopisma Nowa Sprzedaż, Sprawny Marketing i Social Media manager. 

Jeśli jednak, zamiast czytać o klientologii, wolisz o niej posłuchać, to zapraszam Cię do mojego podcastu Marketing z Głową – marketingowego podcastu numer 1 w Polsce. 

Z mojej pomocy korzystają między innymi klub sportowy Piast Gliwice oraz Grupa OLX.pl

Nadal się wahasz?

Nic nie szkodzi. Ja również nim całkowicie zanurzę się w wodzie, wolę sprawdzić temperaturę. 

Zostaw swój adres email, a wyśle Ci wybrane strategie z książki. 

Tylko obiecaj mi, że jeśli uznasz strategię za przydatną, wrócisz tu i rozważysz zakup całej książki. 

 

Pobierając ebooka zgadzasz się na zapis do mojego newslettera, ale w każdej chwili możesz się wypisać. 

 


Masz pytanie?

FAQ

Jasne. Wpisz dane do FV w formularzu zamówienia. Dokument wyślę Ci na maila. 

Ebook dostępny jest na platformie edukacyjnej WebToLearn. Nie ma możliwości skopiowania go na dysk. Jednak ebooka możesz otwierać w dowolnym momencie z komputera lub telefonu.

W takim razie śmiało pisz na [email protected]

Postaram się pomóc.