Sprzedawaj więcej
bez obniżania cen

Wszyscy znają oklepane jak niedzielny kotlet hasło „Cena Czyni Cuda„.
Jednak wszyscy źle je rozumieją. Zastanawiasz się dlaczego? Czytaj dalej.

Albo od razu…

66 strategii cenowych

Cena Czyni Cuda, ale...

nie tak jak myślisz. Większość ludzi sądzi, że na rynku wygrywa się dobrą ceną (nie czarujmy się najniższą) ceną. Tak nie jest. 

Wygrywa produkt, który ma najlepszy marketing. A skoro przy marketingu jesteśmy. 

Wiesz czym jest marketingowy Mix 4P? To cztery elementy, które decydują czy klient kupi u Ciebie, czy u konkurencji. Place (miejsce), Promotion (promocja, a jak), Product (produkt) i Price (cena). 

Gdy wszystkie elementy są na swoim miejscu, klient kupuje. 

Problem polega na tym,

że przedsiębiorcy poświęcają dużo uwagi pierwszym trzem elementom, bagatelizując cenę. 

A dokładniej jej wpływ na zachowanie konsumentów. 

Cena to potężny instrument wywierania wpływu. O ile używasz jej we właściwy sposób.

Czyli jak?