pozosta艂y min
Trzymam Ci臋 za r臋k臋. Jeste艣my tu: Strona g艂贸wna Blog Artyku艂
kategoria: Podcast
Czas czytania: 11 min
Poziom trudno艣ci:

9. Jak podnie艣膰 ceny. Efekt zysk贸w i strat

Podaj dalej
Podoba艂o Ci si臋? Chcesz wiedzie膰 kiedy pojawi si臋 nowy odcinek? Subskrybuj!

Ka偶da transakcja jest rachunkiem zysk贸w i strat. Ludzie kupuj膮, je艣li wierz膮, 偶e otrzymuj膮 wi臋cej, ni偶 trac膮. Jak przekona膰 klient贸w, 偶e kupuj膮c u Ciebie zyskaj膮, a nie strac膮?

W tym odcinku przygl膮damy si臋 najwa偶niejszemu zjawisku psychologicznemu, kt贸re wp艂ywa na postrzeganie cen. Mowa o efekcie zysku i strat. Poznamy badania Daniela Kahnemanna na temat niech臋ci do straty i dowiemy si臋 jak z ni膮 walczy膰. Porozmawiamy o przesuni臋ciu punktu referencyjnego i przekonasz si臋, 偶e strata mo偶e by膰 zyskiem.

Badania
1 Daniel Kahnemann „Pu艂apki my艣lenia. O my艣leniu szybkim i wolnym” 2011. Media Rodzina Sp. z o.o.  s.233

2Irwin P. Levin, Judy Schreiber, Marco Lauriola & Gary J. Gaeth, „A Tale of Two Pizzas: Building Up from a Basic Product Versus Scaling Down from a Fully-Loaded Product” , Marketing Letters volume 13, pages335鈥344(2002)

Pozosta艂e
https://lukaszhodorowicz.pl/wp-content/uploads/2020/01/niechec_do_starty-500×449.png

Chcesz, aby Twoje ceny wydawa艂y si臋 klientom ni偶sze? Chcesz podnie艣膰 ceny i nie straci膰 klient贸w? Napisa艂em o tym ebooka. Sprawd藕 https://lukaszhodorowicz.pl/50-strategii-cenowych-3

B膮d藕my w kontakcie

FB: https://l.lukaszhodorowicz.pl/facebook
IG: https://l.lukaszhodorowicz.pl/instagram
YT: https://l.lukaszhodorowicz.pl/youtube
LI: https://l.lukaszhodorowicz.pl/linkedin

Podaj dalej