pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
kategoria: Podcast
Czas czytania: 11 min
Poziom trudności:

Decyzje, które podejmujemy. Błędy, które popełniamy

Podaj dalej

Podobało Ci się? Chcesz wiedzieć kiedy pojawi się nowy odcinek? Subskrybuj!

Większość z nas potrafi wytłumaczyć swoje wybory. Zazwyczaj rozumiesz dlaczego kupiłeś akurat te buty a nie inne, dlaczego wolisz zjeść łososia z grilla w tej kameralnej restauracji na rogu kamienicy zamiast średnio wysmażonego steka w Sphinx’ie i dlaczego ufasz swojemu dentyście bardziej niż swojemu lekarzowi.

Tyle, że zazwyczaj się mylisz. W tym odcinku dowiesz się dlaczego i co to oznacza, dla Twojej firmy.

Badania
A. J. de Craen, P. J. Roos, A. Leonard de Vries, and J. Kleijnen „Effect of colour of drugs: systematic review of perceived effect of drugs and of their effectiveness.” BMJ 1996; 313

Bądźmy w kontakcie

FB: https://l.lukaszhodorowicz.pl/facebook
IG: https://l.lukaszhodorowicz.pl/instagram
YT: https://l.lukaszhodorowicz.pl/youtube
LI: https://l.lukaszhodorowicz.pl/linkedin

Podaj dalej

Decyzje które podejmujemy. Błędy, które popełniamy

Cześć. Witam Cię w 21 odcinku podcastu „Marketing z głową”. W tym podcaście niezmiennie zaglądamy do głów Twoich klientów i szukamy odpowiedzi na pytanie: „Jak klienci kupują?”, czyli jak podejmują decyzję o zakupie. Po co to robimy? Oczywiście po to, żeby robić jeszcze lepszy marketing i żebyś lepiej sprzedawał swoje produkty i usługi. Ten podcast nagrywam dla wszystkich marketerów, handlowców i przedsiębiorców, czyli dla osób takich, jak Ty, które chcą sprzedawać lepiej i chcą sprzedawać więcej.

To jest podcast marketing z głową – źródło wiedzy dla przedsiębiorców, handlowców i marketerów, czyli dla osób, które chcą sprzedawać lepiej i chcą sprzedawać więcej. Zaprasza Łukasz Hodorowicz. Ja nazywam się Łukasz Hodorowicz i na co dzień pomagam firmom osiągnąć sukces, tworząc skuteczny marketing. Wiedzę, którą dzielę się z Tobą czerpię z badań na temat ekonomii behawioralnej, neuropsychologii oraz dziesięcioletniego doświadczenia w pracy z firmami takimi, jak Twoja.

Dziś porozmawiamy o mechanizmie, który moim zdaniem jest jed