Dzięki za zaufanie!

Właśnie wysłałem Ci potwierdzenie zapisu na szkolenie.
Trafi do Ciebie za kilka minut.

W mailu znajdziesz również link do webinarowego pokoju.

W międzyczasie zerknij niżej. Pomyślisz, że oszalałem!

Inflacja każdemu daje się we znaki. Jednak kryzys najbardziej dotyka przedsiębiorców, których nikt z rachunków i opłat nie zwolni.

Dlatego przygotowałem dwuczęściowe szkolenie pod tytułem:

Jak w kryzysie zdobywać klientów, gdy inni ich tracą.

To moja autorska metoda, która pomoże Ci przejeść przez ten trudny czas suchą stopą. 

okładka-webinar-jak-w-kryzysie-nie-tracici-klientow

Na szkoleniu dowiesz się:

Czy wiesz, że:

konsumenci nawet w kryzysie wydają pieniądze? Przecież ludzie nadal chodzą do restauracji, jeżdżą na wakacje i kupują samochody. 

To co się jednak zmieniło to podejście klientów do pieniędzy i do produktów.

Produkty i usługi, które kiedyś były niezbędne, dziś stają się zachciankami. 

Jeszcze kilkanaście miesięcy temu ludzie chodzi do restauracji kilka razy w miesiącu. Dziś, zamiast rezerwować stoliki wolą kupić nowy zestaw garnków i przyrządzić kolację w domu.  

Dlatego przedsiębiorcy muszą zmienić sposób, w jaki swoje produkty reklamują. 

Ci, którzy się tego nauczą dadzą sobie radę, a nawet się wzbogacą.  

Wyobraź sobie...

w niecałe dwie godziny pokaże Ci, co i jak mówić do klientów, aby chętnie kupowali Twoje produkty. 

Wytłumaczę Ci, jak konsumenci dziś postrzegają Twoje produkty i kiedy będą gotowi za nie więcej zapłacić. 

Dzięki temu zyskasz swobodą finansową i pewność, że nawet w kryzysie dasz sobie radę.   

Przestaniesz z zazdrością patrzeć na konkurencję, która bez przerwy zdobywa nowych klientów. 

Odbierz trzy prezenty o wartości 127 zł

Inwestując w szkolenie dziś, otrzymasz aż 3 prezenty. 

Matryca kryzysowego konsumenta.

Dzięki niej błyskawicznie określisz, do jakiej kategorii należą Twoi klienci.

Matryca komunikacji

Dzięki niej zrozumiesz co i jak mówić do klientów, aby kupowali.

Prezentacja ze szkolenia

Dzięki niej natychmiast wdrożysz nową wiedze.

To nie jest kolejne nudne szkolenie

To jest nowa wiedza podana w ciekawy i lekki sposób. Wszystko tłumaczę powoli i w sposób zrozumiały.

A całość pokazuję na interesującej prezentacji.