pozosta艂y min
Trzymam Ci臋 za r臋k臋. Jeste艣my tu: Strona g艂贸wna Blog Artyku艂
kategoria: Podcast
Czas czytania: 8 min
Poziom trudno艣ci:

Jak podnie艣膰 ceny. Efekt koszt贸w zmiany.

Podaj dalej
Podoba艂o Ci si臋? Chcesz wiedzie膰 kiedy pojawi si臋 nowy odcinek? Subskrybuj!

W drugim odcinku Marketing z g艂ow膮 rozmawiamy o efekcie koszt贸w zmiany. Koszty zmian to cena, jak膮 klient p艂aci za zamian臋 jednego sprzedawcy na innego.

Im wy偶sze koszty zmiany tym klienci s膮 mniej wra偶liwy na ceny. Czyli je艣li klient musi zap艂aci膰 kar臋 za zerwanie umowy, najcz臋艣ciej przymknie oko na wy偶sz膮 cen臋 u aktualnego sprzedawcy. 

Ale koszty zmiany nie musz膮 by膰 finansowe. Koszty zmian mog膮 by膰 r贸wnie偶 psychologiczne.
Najcz臋艣ciej wyst臋puj膮cymi kosztami psychologicznymi s膮: 

  • Czas
  • Praca
  • Wygoda
  • Relacje

Za ka偶dym razem, gdy klient b臋dzie musia艂 po艣wi臋ci膰 jedn膮 z tych rzeczy, b臋dzie sk艂onny zap艂aci膰 wy偶sz膮 cen臋. Jak wykorzysta膰 to zjawisko i jak sprawi膰, aby klienci zap艂acili Ci wi臋cej za produkt lub us艂ug臋? Dowiesz si臋 z tego odcinka.

Chcesz, aby Twoje ceny wydawa艂y si臋 klientom ni偶sze? Chcesz podnie艣膰 ceny i nie straci膰 klient贸w? Napisa艂em o tym ebooka. Sprawd藕 https://lukaszhodorowicz.pl/50-strategii-cenowych-3

B膮d藕my w kontakcie

FB: https://l.lukaszhodorowicz.pl/facebook
IG: https://l.lukaszhodorowicz.pl/instagram
YT: https://l.lukaszhodorowicz.pl/youtube
LI: https://l.lukaszhodorowicz.pl/linkedin

 

Podaj dalej

Transkrypcja podcastu Marketing z G艂ow膮

Jak podnie艣膰 ceny. Efekt koszt贸w zmiany.

Nadal zastanawiasz si臋 jak sprawi膰 aby klienci zwracali mniejsz膮 uwag臋 na Twoje