pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
kategoria: Podcast
Czas czytania: 8 min
Poziom trudności:

Jak podnieść ceny. Efekt kosztów zmiany.

Podaj dalej
Podobało Ci się? Chcesz wiedzieć kiedy pojawi się nowy odcinek? Subskrybuj!

W drugim odcinku Marketing z głową rozmawiamy o efekcie kosztów zmiany. Koszty zmian to cena, jaką klient płaci za zamianę jednego sprzedawcy na innego.

Im wyższe koszty zmiany tym klienci są mniej wrażliwy na ceny. Czyli jeśli klient musi zapłacić karę za zerwanie umowy, najczęściej przymknie oko na wyższą cenę u aktualnego sprzedawcy. 

Ale koszty zmiany nie muszą być finansowe. Koszty zmian mogą być również psychologiczne.
Najczęściej występującymi kosztami psychologicznymi są: 

  • Czas
  • Praca
  • Wygoda
  • Relacje

Za każdym razem, gdy klient będzie musiał poświęcić jedną z tych rzeczy, będzie skłonny zapłacić wyższą cenę. Jak wykorzystać to zjawisko i jak sprawić, aby klienci zapłacili Ci więcej za produkt lub usługę? Dowiesz się z tego odcinka.

Chcesz, aby Twoje ceny wydawały się klientom niższe? Chcesz podnieść ceny i nie stracić klientów? Napisałem o tym ebooka. Sprawdź https://lukaszhodorowicz.pl/50-strategii-cenowych-3

Bądźmy w kontakcie

FB: https://l.lukaszhodorowicz.pl/facebook
IG: https://l.lukaszhodorowicz.pl/instagram
YT: https://l.lukaszhodorowicz.pl/youtube
LI: https://l.lukaszhodorowicz.pl/linkedin

 

Podaj dalej

Transkrypcja podcastu Marketing z Głową

Jak podnieść ceny. Efekt kosztów zmiany.

Nadal zastanawiasz się jak sprawić aby klienci zwracali mniejszą uwagę na Twoje ceny? Chcesz sprzedawać swoje produkty lub usługi po cenach wyższych? Nawet jeśli na rynku jest konkurencja, która sprzedaje to samo co Ty ale taniej, jesteś w dobrym miejscu. W tej serii podcastów rozmawiamy o tym co sprawia, że klienci są gotowi płacić wyższe ceny za Twoje produkty lub usługi?

Cześć witam Cię w drugim odcinku podcastu „Marketing z Głową”. W tym podcaście zaglądamy do głów Twoich klientów i szukamy odpowiedzi, czym kierują się klienci podczas zakupów? Po co to robimy? Oczywiście, żeby robić jeszcze lepszy marketing, żebyś mógł, mogła sprzedawać więcej swoich produktów i usług. Ja nazywam się Łu