Jak przekonać każdego do swojego produktu
Podaj dalej
Jak przekonać klientów, że Twój produkt jest jedynym właściwym wyborem? Musisz przedstawić konsumentom dowód słuszności. Dziś o historii sklepowych wózków, ludzkiej naturze i decyzjach Twoich i Twoich klientów. Posłuchaj i przekonaj się, czym kierują się ludzie, podejmując decyzję o zakupie.
Książka Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej
Badania
Asch, S. E. (1951). Effects of group pressure upon the modification and distortion of judgment. In H. Guetzkow (ed.) Groups, leadership and men. Pittsburgh, PA: Carnegie Press.
Sherif, M., & Sherif, C. W. (1953). Groups in harmony and tension. New York: Harper & Row.
Salganik, Matthew J., and Duncan J. Watts. “Leading the Herd Astray: An Experimental Study of Self-Fulfilling Prophecies in an Artificial Cultural Market.” Social Psychology Quarterly 71, no. 4 (2008): 338–55. http://www.jstor.org/stable/27644320.
Bądźmy w kontakcie
FB: https://l.lukaszhodorowicz.pl/facebook
IG: https://l.lukaszhodorowicz.pl/instagram
YT: https://l.lukaszhodorowicz.pl/youtube
LI: https://l.lukaszhodorowicz.pl/linkedin
Chcesz wiedzieć, jak Twoi klienci podejmują decyzje i jak możesz robić jeszcze lepszy marketing? Sprawdź na www.lukaszhodorowicz.pl