pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
kategoria: Podcast
Czas czytania: < 1 min
Poziom trudności:

Jak przekonać każdego do swojego produktu

Jak przekonać klientów, że Twój produkt jest jedynym właściwym wyborem? Musisz przedstawić konsumentom dowód słuszności. Dziś o historii sklepowych wózków, ludzkiej naturze i decyzjach Twoich i Twoich klientów. Posłuchaj i przekonaj się, czym kierują się ludzie, podejmując decyzję o zakupie.

Książka Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej

Badania

Asch, S. E. (1951). Effects of group pressure upon the modification and distortion of judgment. In H. Guetzkow (ed.) Groups, leadership and men. Pittsburgh, PA: Carnegie Press.

Sherif, M., & Sherif, C. W. (1953). Groups in harmony and tension. New York: Harper & Row.

Salganik, Matthew J., and Duncan J. Watts. “Leading the Herd Astray: An Experimental Study of Self-Fulfilling Prophecies in an Artificial Cultural Market.” Social Psychology Quarterly 71, no. 4 (2008): 338–55. http://www.jstor.org/stable/27644320.

Bądźmy w kontakcie

FB: https://l.lukaszhodorowicz.pl/facebook
IG: https://l.lukaszhodorowicz.pl/instagram
YT: https://l.lukaszhodorowicz.pl/youtube
LI: https://l.lukaszhodorowicz.pl/linkedin

Chcesz wiedzieć, jak Twoi klienci podejmują decyzje i jak możesz robić jeszcze lepszy marketing? Sprawdź na www.lukaszhodorowicz.pl 

Podobało Ci się? Mam więcej.
Sprawdź też inne artykuły..
Łukasz Hodorowicz - Blog | Podcast | Newsletter o marketingu

Pomagam firmom osiągnąć sukces, tworząc skuteczny marketing. Jestem tu, bo wierzę, że każda firma może stać się wielka. Musi tylko nauczyć się, jak robić marketing, który działa. I uważam, że świat był smutny, zanim pojawił się serial PRZYJACIELE.

Potrzebujesz marketingowego wsparcia?

Porozmawiajmy. Bez zobowiązań.
Powiem Ci co mogę zrobić dla Ciebie i Twojej firmy.