pozosta艂y min
Trzymam Ci臋 za r臋k臋. Jeste艣my tu: Strona g艂贸wna Blog Artyku艂
kategoria: Podcast
Czas czytania: < 1 min
Poziom trudno艣ci:

Jak przekona膰 ka偶dego do swojego produktu

Podaj dalej

Jak przekona膰 klient贸w, 偶e Tw贸j produkt jest jedynym w艂a艣ciwym wyborem? Musisz przedstawi膰 konsumentom dow贸d s艂uszno艣ci. Dzi艣 o historii sklepowych w贸zk贸w, ludzkiej naturze i decyzjach Twoich i Twoich klient贸w. Pos艂uchaj i przekonaj si臋, czym kieruj膮 si臋 ludzie, podejmuj膮c decyzj臋 o zakupie.

Ksi膮偶ka聽Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj wi臋cej

Badania

Asch, S. E. (1951). Effects of group pressure upon the modification and distortion of judgment. In H. Guetzkow (ed.) Groups, leadership and men. Pittsburgh, PA: Carnegie Press.

Sherif, M., & Sherif, C. W. (1953). Groups in harmony and tension. New York: Harper & Row.

Salganik, Matthew J., and Duncan J. Watts. 鈥淟eading the Herd Astray: An Experimental Study of Self-Fulfilling Prophecies in an Artificial Cultural Market.鈥 Social Psychology Quarterly 71, no. 4 (2008): 338鈥55. http://www.jstor.org/stable/27644320.

B膮d藕my w kontakcie

FB: https://l.lukaszhodorowicz.pl/facebook
IG: https://l.lukaszhodorowicz.pl/instagram
YT: https://l.lukaszhodorowicz.pl/youtube
LI: https://l.lukaszhodorowicz.pl/linkedin

Chcesz wiedzie膰, jak Twoi klienci podejmuj膮 decyzje i jak mo偶esz robi膰 jeszcze lepszy marketing? Sprawd藕 na www.lukaszhodorowicz.pl 

Podaj dalej