pozosta艂y min
Trzymam Ci臋 za r臋k臋. Jeste艣my tu: Strona g艂贸wna Blog Artyku艂
kategoria: Podcast Marketing
Czas czytania: < 1 min
Poziom trudno艣ci:

Jak pomimo kryzysu sprzedawa膰 wi臋cej.

Podaj dalej

Boisz si臋, 偶e przez kryzys stracisz klient贸w? Pos艂uchaj, co zrobi膰, by tego unikn膮膰. W tym odcinku dowiesz si臋, jak w niepewnych czasach zmieniaj膮 si臋 decyzje konsument贸w, jak ludzie obchodz膮 si臋 z pieni臋dzmi i na co zwracaj膮 najwi臋ksz膮 uwag臋 podczas zakup贸w.

Badania

Rabin, Matthew, and Richard H. Thaler. 2001. „Anomalies: Risk Aversion.” Journal of Economic Perspectives, 15 (1): 219-232.
Niech臋膰 do ryzyka

B膮d藕my w kontakcie

FB: https://l.lukaszhodorowicz.pl/facebook
IG: https://l.lukaszhodorowicz.pl/instagram
YT: https://l.lukaszhodorowicz.pl/youtube
LI: https://l.lukaszhodorowicz.pl/linkedin

Chcesz wiedzie膰, jak Twoi klienci podejmuj膮 decyzje i jak mo偶esz sprzedawa膰 wi臋cej? Sprawd藕 moj膮 ksi膮偶k臋 Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj wi臋cej. 

Podaj dalej
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najnowszy
najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments

Co powiesz na darmowego
e-booka?

Archimedes powiedzia艂 „Dajcie mi punkt oparcia, a porusz臋 Ziemi臋”. Filozof mia艂 na my艣li d藕wigni臋. Czyli mechanizm, kt贸ry pozwala zamieni膰 ma艂y wysi艂ek w ogromne efekty. 

W ebooku zebra艂em 10 pomys艂贸w na marketingowe d藕wignie.
Chcesz je pozna膰? Zapisz si臋.