pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
kategoria: Marketing Podcast
Czas czytania: 2 min
Poziom trudności:

Jak robić dobre reklamy? Zapomnij o kreatywności, myśl szablonowo.

Jakie cechy musi mieć dobra, skuteczna reklama? 

Większość osób powie, że powinna być kreatywna. A przynajmniej oryginalna.

Jednak kreatywność w marketingu często szkodzi, oryginalne reklamy zaś rzadko kiedy są skuteczne.

Aby zrobić dobrą reklamę, przestań myśleć kreatywnie i zacznij myśleć szablonowo.
Posłuchaj dlaczego.

 ————————-

 📨 Dołącz do tysięcy przedsiębiorców, którzy w każdy poniedziałek dowiadują się jak robić lepszy marketing i jak więcej sprzedawać.

➡️ Newsletter Marketing z Głową
➡️ Newsletter Marketing Navigator
  ————————- 

Schemat nr 1: Analogia wizualna

Schemat nr 2: Ekstremalna sytuacja

Schemat nr 3: Ekstremalne konsekwencje

Schemat nr 4: Porównanie

Schemat nr 5: Interaktywny eksperyment

Schemat nr 6: Zmiana rzeczywistości

Podobało Ci się? Mam więcej.
Sprawdź też inne artykuły..
Łukasz Hodorowicz - Blog | Podcast | Newsletter o marketingu

Pomagam firmom osiągnąć sukces, tworząc skuteczny marketing. Jestem tu, bo wierzę, że każda firma może stać się wielka. Musi tylko nauczyć się, jak robić marketing, który działa. I uważam, że świat był smutny, zanim pojawił się serial PRZYJACIELE.

Copyright ©2023 - Łukasz Hodorowicz - Blog | Podcast | Newsletter o marketingu

odkryj klientologię

Zacznij zmieniać przypadkowych konsumentów w płacących klientów

Skoncentrowana porcja wiedzy na temat marketingu i psychologi konsumenta w każdy podziałek w Twojej skrzynce. 

Zastanawiasz się, czy warto dołączyć?
Sprawdź przykładowy newsletter.