Jak robić dobre reklamy? Zapomnij o kreatywności, myśl szablonowo.
Jakie cechy musi mieć dobra, skuteczna reklama?
Większość osób powie, że powinna być kreatywna. A przynajmniej oryginalna.
Jednak kreatywność w marketingu często szkodzi, oryginalne reklamy zaś rzadko kiedy są skuteczne.
Aby zrobić dobrą reklamę, przestań myśleć kreatywnie i zacznij myśleć szablonowo.
Posłuchaj dlaczego.
————————-
📨 Dołącz do tysięcy przedsiębiorców, którzy w każdy poniedziałek dowiadują się jak robić lepszy marketing i jak więcej sprzedawać.
➡️ Newsletter Marketing z Głową
➡️ Newsletter Marketing Navigator
————————-
Schemat nr 1: Analogia wizualna

Schemat nr 2: Ekstremalna sytuacja



Schemat nr 3: Ekstremalne konsekwencje
Schemat nr 4: Porównanie
Schemat nr 5: Interaktywny eksperyment
