Czy Ty też

chcesz nauczyć się pisać tak, żeby konsumenci czytali i kupowali zapisywali się  umawiali się subskrybowali ?

Poznaj Akademię Perswazyjnego Copywritingu i w ciągu tygodnia zacznij pisać perswazyjne teksty.

Kurs Perswazyjnego Copywritingu

Jak w tej chwili sprzedają Twoje teksty?

Niech zgadnę… kiepsko. A przynajmniej wiesz, że mogłyby sprzedawać lepiej, prawda?

Problem polega na tym, że:

Zgadłem?

Skąd to wiem? Kiedyś byłem w tym samym miejscu.

Copywriting był dla mnie jak fizyka kwantowa – skomplikowany i niezrozumiały. Uważałem, że brakuje mi talentu do pisania. To przekonanie wzmacniała we mnie dwója, którą na maturze dostałem z języka polskiego.

Dlatego gdy zacząłem pracę w marketingu, brakowało mi pewności siebie, a pisanie zajmowało mi dużo czasu. Poza tym tak jak Ty nie wiedziałem, czy tekst, który napisałem, jest wystarczająco dobry, aby go opublikować.

Jednak po kilkuset tysiącach słów coś zrozumiałem:

Kurs Perswazyjnego Copywritingu

w copywritingu nie liczy się talent. Liczą się umiejętności i znajomość kluczowych zasad. A to coś, co każdy może opanować.

Również Ty.

Zdałem sobie też sprawę, że większość osób źle interpretuje copywriting. Ludzie uważają, że pisanie jest czynnością całkowicie kreatywną. To nieprawda. Fundamentem perswazyjnego copywritingu są sprawdzone i powtarzalne formuły i szablony. Niektóre z nich mają nawet 2000 lat!

To oczywiście nie znaczy, że wystarczy skopiować gotowy szablon i zmienić w nim nazwę produktu lub firmy. W perswazyjne formuły należy wstrzyknąć odrobinę kreatywności, która scementuje i wzmocni przekaz. Dlatego nazywam je kreatywnymi schematami.

Kreatywne schematy

ułatwiają i przyspieszają pisanie. Zwielokrotniają perswazyjną moc tekstów. Przekonują do działania.

Dzięki nim pokonasz paraliż decyzyjny, który jest główną przyczyną blokady utrudniającej pisanie.

Poza tym kreatywne schematy pomogą Ci tworzyć opisy produktów, oferty, teksty na stronę internetową, które działają niemal za każdym razem.

Wszystko to, co wiem na temat perswazyjnego pisania, umieściłem w Akademii Perswazyjnego Copywritingu.

Akademia Perswazyjnego Copywritingu jest dla Ciebie, jeśli jesteś

przedsiębiorcą,

który chce słowem pisanym nauczyć się przekonywać klientów do działania;

Handlowcem,

który chce umieć pisać perswazyjne oferty sprzedażowe;

Copywriterem,

który szuka finansowej niezależności i chce pracować z dowolnego miejsca na ziemi;

marketerem, pracownikiem agencji, freelancerem,

który zawodowo przekonuje konsumentów do zakupu/zapisu/rejestracji itp.

Dlaczego warto dołączyć?

Dzięki Akademii

poznasz kreatywne schematy;

pokonasz blokadę pisarską i nauczysz się pisać nawet na nudne tematy;

dowiesz się, co pisać, aby zwrócić uwagę czytelnika;

poznasz perswazyjne techniki i triki, które przekonują do zakupu;

opanujesz warsztat pisarski i znacznie skrócisz czas potrzebny na pisanie;

nauczysz się wyceniać swoją pracę tak, aby nie zostawiać pieniędzy na stole;

dowiesz się, jak mierzyć perswazyjną skuteczność swoich tekstów;

dowiesz się, gdzie znaleźć zlecenia, które dadzą Ci niezależność finansową.

Dzięki Akademii Perswazyjnego Copywritingu przeniesiesz się:

Kurs Perswazyjnego Copywritingu
Kurs Perswazyjnego Copywritingu
To wszystko brzmi świetnie, ale…

Dziś już nikt nie czyta. Liczą się tylko rolki, shorty i tiktoki.

To nieprawda. W końcu Ty właśnie czytasz, prawda?

Poza tym zastanów się, skąd biorą się wszystkie komentarze pod długimi postami w mediach społecznościowych i na blogach. Dlaczego w Polsce przybywa płatnych i darmowych newsletterów?

Ludzie nadal czytają. Ba! Zmęczeni wszechobecnymi filmami, teraz robią to chętniej niż kiedyś.

Mogę samemu nauczyć się pisania.

To akurat prawda. Nie musisz zapisywać się do Akademii Perswazyjnego Copywritingu, aby stać się świetnym copywriterem.

Możesz zacząć od przeczytania 10–15 książek na temat perswazji, copywritingu i zachowań konsumentów. Zrób notatki, wyciągnij najważniejsze informacje.

Następnie uzupełnij wiedzę o to, co znajdziesz w internecie. Przy czym musisz nauczyć się odróżniać informacje wartościowe od tych kompletnie nieprzydatnych.

Gdy już to zrobisz, możesz zacząć pisać i testować swoje teksty.

Przygotuj się jednak na to, że Twoje pierwsze wyniki będą co najwyżej przeciętne. Ale z czasem dojdziesz do wprawy.

Za dwa lata spokojnie będziesz mógł powiedzieć, że opanowałeś podstawy.

Przerobiłem już inne kursy na temat copywritingu i nic się nie zmieniło. Dlaczego tym razem ma być inaczej?

Większość kursów na rynku uczy copywritingu. Ten kurs uczy copywritingu perswazyjnego.

Wiedza, którą poznasz, opiera się na badaniach w obszarach ludzkiego mózgu, lingwistyki, perswazji oraz zachowań konsumentów.

Dlaczego mam uczyć się właśnie od Ciebie?

Dobre pytanie.

 Na pewno zgodzisz się ze mną, że osoba, która naucza copywritingu, powinna:

  • mieć na koncie własną książkę (i dobrze, gdyby znalazła się ona na liście bestsellerów Empiku);
  • pisać artykuły na temat perswazji i marketingu, które chcą publikować najlepsze czasopisma branżowe;
  • być praktykiem i pomagać tworzyć perswazyjne oferty sprzedażowe dla swoich klientów.

Tak się składa, całkiem przypadkiem, że taką osobą jestem właśnie ja.

Nazywam się Łukasz Hodorowicz. Pomagam przedsiębiorcom zmieniać przypadkowych konsumentów w płacących klientów.

W tym, co robię, wykorzystuję klientologię – czyli psychologię zachowań konsumentów – oraz marketing.

Napisałem na ten temat bestsellerową książkę Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej.

Poza tym moje artykuły publikują czasopisma „Nowa Sprzedaż”, „Sprawny Marketing” i „Social Media Manager”.

Jeśli jednak zamiast czytać o klientologii, wolisz o niej posłuchać, to zachęcam Cię do zapoznania się z moim podcastem Marketing z głową – to marketingowy podcast numer 1 w Polsce.

Z mojej pomocy korzystają m.in. klub sportowy Piast Gliwice oraz Grupa OLX.

mozg
Co znajdziesz w Akademii Perswazyjnego Copywritingu?

Moduł 1

Plan gry

Sprawy organizacyjne i kilka słów, które wzmocnią Twój mindset i wzbudzą w Tobie przekonanie, że Ty również nauczysz się perswazyjnego copywritingu.

Lekcja 1: Przywitanie
Lekcja 2: Jak pracować z tym kursem
Lekcja 3: Jak wygrać ze strachem i obawami
Lekcja 4: Grupa wsparcia

Moduł 2

Podstawy perswazyjnego pisania

W tym module rozprawimy się z blokadą pisarską. Stworzysz system oparty na swoim chronotypie i nawyki, które wzmocnią Twój „mięsień pisania”. Pokonamy również wszystkie przeszkody, które mogą powstrzymywać Cię przed pisaniem.

Lekcja 1: Czym jest perswazyjny copywriting
Lekcja 2: Jak skupić się na pisaniu
Lekcja 3: Jak poradzić sobie z brakiem weny
Lekcja 4: Jak ułatwić sobie pisanie
Lekcja 5: Jak długi powinien być Twój tekst
Lekcja 6: Jak napisać dobry brief
Lekcja 7: Jak wyceniać swoją pracę, aby nie tracić pieniędzy

Moduł 3

Perswazyjny komunikat

Zanim zaczniesz pisać, musisz poznać składniki perswazyjnego komunikatu. W tym module dowiesz się, kim jest Twój klient i co musi się wydarzyć, aby perswazja się powiodła.

Lekcja 1: Wstęp
Lekcja 2: Perswazyjna komunikacja
Lekcja 3: Kod perswazji
Lekcja 4: Kontekst

Moduł 4

Perswazyjne nagłówki

Zanim przekonasz czytelnika do zakupu lub innego działania, musisz zwrócić jego uwagę. Nawet najlepszy tekst jest do niczego, jeśli nikt go nie przeczyta.

Dlatego musisz nauczyć się przykuwać uwagę czytelnika. Pomoże Ci perswazyjny nagłówek. W tym module zdradzę Ci potężne schematy perswazyjnych tytułów.

Lekcja 1: Wstęp
Lekcja 2: Rola perswazyjnego nagłówka
Lekcja 3: Cechy perswazyjnego nagłówka
Lekcja 4: Nagłówek obiecujący wartość
Lekcja 5: Nagłówek zaskakujący
Lekcja 6: Nagłówek “Jak”
Lekcja 7: Pytanie pozorne
Lekcja 8: Nagłówek storytellingowy
Lekcja 9: Nie wiesz czego nie wiesz
Lekcja 10: Przeciętny nagłówek
Lekcja 11: Nagłówek “Lista”
Lekcja 12: Nagłówek “Różnice”
Lekcja 13: Nagłówek porównujący wartość i cenę

Moduł 5

Perswazyjne techniki pisania

W tym module poznasz perswazyjne techniki oraz narzędzia, które wykorzystują eksperci od wywierania wpływu. Nauczysz się właściwie je dobierać, w zależności od tego, co chcesz osiągnąć swoim tekstem.

Lekcja 1: Wstęp
Lekcja 2: Prawo, prawo, lewo
Lekcja 3: Rytm perswazyjnego tekstu
Lekcja 4: Perswazyjne słowa, które przekonują
Lekcja 5: Słowa, które zabijają perswazyjny tekst
Lekcja 6: Metafory i porównania
Lekcja 7: Drabina abstrakcji
Lekcja 8: Piramida korzyści
Lekcja 9: Rymy
Lekcja 10: Nie mów. Pokazuj.
Lekcja 11: Kontrast

Moduł 6

Rozwiewanie obiekcji przed zakupem

Bez względu na to, jak bardzo perswazyjny tekst ułożysz, Twoi potencjalni klienci nadal mogą mieć obiekcje i wzbraniać się przed zakupem. Dlatego wyposażę Cię w techniki rozwiewania wątpliwości, abyś mógł przekonywać nawet tych najbardziej opornych.

Lekcja 1: Wstęp
Lekcja 2: Jedyna słuszna strategia
Lekcja 3: Jasna przyszłość
Lekcja 4: Czarna przyszłość
Lekcja 5: Ramowanie, czyli zmiana perspektywy
Lekcja 6: Storytelling

Moduł 7

Struktury perswazyjnych tekstów

Z czego powinny składać się perswazyjny opis produktu, oferta sprzedażowa lub opis firmy? Jakich elementów tekstu zabraknąć nie może? Odpowiedzi na te pytania poznasz w tym module.

Lekcja 1: Wstęp
Lekcja 2: Perswazyjny tekst do mediów społecznościowych
Lekcja 3: Perswazyjna oferta sprzedażowa
Lekcja 4: Perswazyjny tekst o firmie
Lekcja 5: Perswazyjny opis produktu
Lekcja 6: Jak opowiadać o liczbach, aby wywoływać emocje

Moduł 8

Perswazyjne formuły

We wcześniejszych lekcjach dowiedziałeś się, jakie są składniki perswazyjnych tekstów. Teraz czas nadać im formę. W tym module zaprezentuję Ci najskuteczniejsze formy perswazyjnych tekstów.

Lekcja 1: Wstęp
Lekcja 2: Etos, Logos, Patos
Lekcja 3: AIDA
Lekcja 4: PAS
Lekcja 5: BAB
Lekcja 6: PPPP

Moduł 9

Narzędzia i technikalia

Narzędzia i technikalia, które musisz znać. Najważniejsze jest to, które odróżnia przeciętnych copywriterów od tych wybitnych. Poznasz je w tym module.

Lekcja 1: Wstęp
Lekcja 2: Tajna broń copywritera
Lekcja 2: Edytory tekstu
Lekcja 4: Reaserch
Lekcja 5: Sprawdzanie błędów i korekta
Lekcja 6: Mierzenie jakości tekstu
Lekcja 7: Pozostałe narzędzia

Bonus
(Premium i Vip)

Praca ze sztuczną inteliencją

Sztuczna inteligencja pomoże Ci podczas pisania, jeśli użyjesz jej we właściwy sposób. W tym module obalimy wiele mitów na jej temat. Pokażę Ci, w czym może Ci ona pomóc.

Lekcja 1: Jak AI może Ci pomóc i w czym na pewno CI nie pomoże
Lekcja 2: Jak zacząć
Lekcja 3: Piszemy, a raczej AI pisze za Ciebie!

Bonus
(Premium i Vip)

Jak znaleźć dobre zlecenie?

Gdzie szukać dobrze płatnych zleceń i klientów, którzy szanują Twoją pracę? Bonus przygotowany przez Sylwię Rospondek – copywriterkę, która kalendarz zleceń ma zajęty na kilka miesięcy do przodu. Sylwia powie Ci, co zrobić, abyś i Ty nie narzekał na brak pracy.

Lekcja 1: Gdzie szukać dobrze płatnych zleceń
Lekcja 2: Jak znaleźć klienta, który szanuje Twoją pracę

Ale jest coś jeszcze!
Bonusy

Aby ułatwić Ci pracę i zaoszczędzić sporo trudu, czasu i nerwów, przygotowałem ekskluzywne dodatki.

Bonusy oddzielnie są warte przynajmniej 2890 zł.

Bonus

Kalkulator stawek

Zastanawiasz się, jak oszacować koszty swojej pracy, aby nie zostawiać pieniędzy na stole? W kursie znajdziesz wygodny kalkulator, który pomoże Ci wycenić pracę na podstawie wartości, jaką dajesz klientowi.

Bonus

Kalkulator skuteczności tekstu

Jeśli tworzysz teksty do sklepu internetowego, miarą ich skuteczności będą oczywiście zamówienia.

Co jednak, jeśli piszesz teksty do mediów społecznościowych, opis firmy lub ofertę? Jak zmierzyć ich skuteczność?

Pomoże Ci w tym kalkulator skuteczności tekstu.

Bonus

Lista poleceń dla sztucznej inteligencji

Zastanawiasz się, jak we właściwy sposób wydać dyspozycje sztucznej inteligencji?

W Akademii Perswazyjnego Copywritingu znajdziesz listę potężnych poleceń, dzięki którym sztuczna inteligencja pomoże Ci podczas pisania.

Dostępny tylko w wersji Premium i VIP.

Bonus

Jak znaleźć dobre zlecenia

Gdzie szukać dobrze płatnych zleceń i klientów, którzy szanują Twoją pracę?

Bonus przygotowany przez Sylwię Rospondek – copywriterkę, która kalendarz zleceń ma zajęty na kilka miesięcy do przodu.

Sylwia powie Ci, co zrobić, abyś i Ty nie narzekał na brak pracy.

Dostępny tylko w wersji Premium i VIP.

Bonus

szablony, listy i schematy

Dodatkowe arkusze, ściągi i karty pracy.

  • Szablon budowania persony.
  • Brief copywritera.
  • Checklista perswazyjnych nagłówków.
  • Ściąga z perswazyjnymi słowami.
  • Checklista perswazyjnej oferty sprzedażowej.

Czy Ty równeż

uważasz, że nauka powinna sprawiać przyjemność?

Jeśli jesteś podobny do mnie i najlepiej uczysz się z przykładów, to pokochasz kurs perswazyjnego copywritingu.

W każdej lekcji, która tego wymaga, znajdziesz masę przykładów.

Niektóre przygotowałem dla Ciebie sam, inne znalazłem w najlepszych reklamach, na stronach internetowych, w ofertach.

Kurs Perswazyjnego Copywritingu
Kurs Perswazyjnego Copywritingu

Masz dość kursów, na których latająca głowa wyrzuca z siebie potok słów i lawinę informacji?

Ja również. Dlatego przygotowałem prezentację z ciekawymi slajdami.

Nauka perswazyjnego copywritingu to proces, dlatego dołączając do Akademii Perswazyjnego Copywritingu, dołączasz również do zamkniętej grupy wsparcia, w której otrzymasz pomoc ze strony innych kursantów oraz moje wsparcie i opiekę.

Kurs Perswazyjnego Copywritingu
Kurs Perswazyjnego Copywritingu

Jeśli w trakcie kursu w Twojej głowie pojawią się pytania, odpowiem na nie na zamkniętych webinarach.

Aby stać się kapitalnym copywriterem, musisz ćwiczyć pisanie. Dlatego większość lekcji kończy się zadaniem.

To wzmocni Twoją pewność siebie i Twój warsztat copywriterski.

Kurs Perswazyjnego Copywritingu

Certyfika

potwierdzający nowe kompetencje

Gdy będziesz starać się o nowe zlecenia, przyda Ci się coś, co potwierdzi Twoje kompetencje.

Dlatego po zakończeniu kursu otrzymasz podpisany przeze mnie certyfikat. Dzięki niemu łatwiej zdobędziesz nową pracę lub dobrze płatne zlecenia.

Kurs Perswazyjnego Copywritingu

Jak wygląda panel kursu?

Po zakupie otrzymasz dostęp do platformy szkoleniowej. Znajdziesz w niej materiały wideo oraz dodatkowe pliki do pobrania.

Kurs Perswazyjnego Copywritingu

100% Gwarancji

Niepotrzebnie.

Udzielam gwarancji zadowolenia – jeśli w ciągu 30 dni od zakupu uznasz, że kurs nie jest dla Ciebie, po prostu do mnie napisz, a zwrócę Ci pieniądze.

Nawet nie zapytam o powód.

Nie musisz mi wierzyć na słowo

Przeczytaj opinie osób, które już dołączyły

Kurs Perswazyjnego Copywritingu
Kurs Perswazyjnego Copywritingu

To wszystko kosztuje tylko

Ups… sprzedaż zamknięta.

Ale nie martw się. Wkrótce znowu będzie okazja, żeby dołączyć do Akademii Perswazyjnego Copywritingu. 

Zostaw swój adres email. Dam Ci znać, gdy sprzedaż ruszy. 

 


Wersja

Podstawowa
997 brutto
  • Dostęp do wszystkich modułów
  • Materiały dodatkowe do lekcji
  • Ponad 8 godzin materiałów
  • Wersja audio kursu (po 20.04)
  • Dostęp do zamkniętej grupy
  • Udział w zamkniętych webinarach

Wersja

premium
1 397 brutto
  • Dostęp do wszystkich modułów
  • Dostęp do wszystkich bonusów
  • Materiały dodatkowe do lekcji
  • Ponad 8 godzin materiałów
  • Wersja audio kursu (po 20.04)
  • Dostęp do zamkniętej grupy
  • Udział w zamkniętych webinarach

Wersja

VIP
1 697 brutto
  • Dostęp do wszystkich modułów
  • Dostęp do wszystkich bonusów
  • Materiały dodatkowe do lekcji
  • Ponad 8 godzin materiałów
  • Wersja audio kursu (po 20.04)
  • Dostęp do zamkniętej grupy
  • Udział w zamkniętych webinarach
  • Konsultacje 1:1 (3x30 minut)

Standard

1296 brutto
  • Dostęp do akademii
  • Moduły od 1 do 9
  • Kalkulator wyceny zlecenia
  • Kalkulator skuteczności tekstu
  • Szablony, matryce, checklisty
  • Grupa wsparcia
  • Certyfikat ukończenia

Premium

1816 brutto
  • Dostęp do akademii
  • Moduły od 1 do 9
  • Kalkulator wyceny zlecenia
  • Kalkulator skuteczności tekstu
  • Szablony, matryce, checklisty
  • Grupa wsparcia
  • Certyfikat ukończenia
  • Moduł: Praca ze sztuczną inteliencją​
  • Lista poleceń dla ChatGPT
  • Moduł: Jak znaleźć dobre zlecenie

VIP

2206 brutto
  • Dostęp do akademii
  • Moduły od 1 do 9
  • Kalkulator wyceny zlecenia
  • Kalkulator skuteczności tekstu
  • Szablony, matryce, checklisty
  • Grupa wsparcia
  • Certyfikat ukończenia
  • Moduł: Praca ze sztuczną inteliencją​
  • Lista poleceń dla ChatGPT
  • Moduł: Jak znaleźć dobre zlecenie
  • 3 x Konsultacje 1:1

Masz inne pytanie?

Zajrzyj do FAQ

Natychmiast po opłaceniu zamówienia.

W niektórych przypadkach dane do logowania pojawią się na Twoim mailu po kilkunastu minutach.

W razie jakichkolwiek problemów napisz do mnie na [email protected].
W dni robocze pomogę Ci maksymalnie w ciągu kilku godzin.

Właśnie od tego są nasza grupa wsparcia na Discordzie oraz zamknięte spotkania na żywo. Po prostu zadaj pytanie, a ja na nie odpowiem.

Nie bawię się w dostępy czasowe, jak inni. Z materiałów możesz korzystać tak długo, jak będę działał. A przez najbliższe kilkanaście lat nigdzie się nie wybieram.

Oczywiście. Po prostu zaznacz odpowiednie pole, składając zamówienie.

Tak. Na zakończenie szkolenia otrzymasz certyfikat. Pobierzesz go z panelu kursu.

Jasne. Napisz do mnie na [email protected]. Podaj dane firmy, a ja wyślę Ci dokument. Gdy Twoja wpłata zostanie zaksięgowana, otrzymasz dostęp do kursu.

W takim razie napisz śmiało na [email protected].