Skoro tu jesteś, to wiesz, że czasem bywa to trudne.
Być może:
Nie masz czasu na wymyślanie treści albo po prostu chcesz go poświęcać mniej.
Na początku udaje Ci się znaleźć kilka. Ale po paru dniach pojawia się blokada i znowu przestajesz publikować
Pomysłów masz sporo, ale czujesz, że są przeciętne i nudne. Szukasz świeżości i kreatywności.
Sporo publikujesz, ale bez większych efektów. Co prawda obserwujących przybywa, jednak brakuje klientów.
Nauczysz się generować więcej pomysłów na treści, niż będziesz w stanie opublikować przez rok.
Poznasz zasady skutecznego planowania treści, żeby publikować regularnie.
Dowiesz się, z jakich elementów powinny się składać Twoje treści, aby skutecznie zmieniać przypadkowych konsumentów w płacących klientów.
Metoda 3P opiera się na marketingowym lejku – czyli ścieżce, którą przechodzi każdy konsument, zanim stanie się Twoim klientem.
Treści, które opracujesz dzięki tej metodzie, dopasujesz do różnych etapów lejka, w zależności od efektu, jaki chcesz osiągnąć.
Jeśli brakuje Ci nowych klientów, przygotujesz treści dla osób, które są na początku lejka. Jeśli chcesz przekonać do współpracy osoby niezdecydowane, skupisz się na jego ostatnich etapach.
Metoda jest elastyczna i to Ty decydujesz, jak wykorzystasz ją w swoim biznesie.
Dowiesz się:
Dowiesz się:
Dowiesz się:
Poznasz:
Dowiesz się:
Dowiesz się:
Rdzeniem kursu są trzy metody generowania kreatywnych pomysłów na treści.
Każda z nich jest inna i daje inne efekty. Dzięki temu dopasujesz cały system do swojego czasu i swoich potrzeb.
W maksymalnie jeden dzień – łącznie z czasem poświęconym na kurs – zaplanujesz treści na cały rok.
Koniec z tworzeniem przypadkowych postów, które zabierają czas i nic nie dają.
W rezultacie zaczniesz zmieniać przypadkowych obserwujących w płacących klientów.
A od tego już tylko krok do milionowych zasięgów i nowych klientów.
Wreszcie dodasz content do swojego marketingu i przestaniesz działać po omacku.
Żeby ułatwić i przyspieszyć Ci pracę, przygotowałem dodatkowe materiały. Ściągi, szablony i megapolecenie dla ChatGPT (dostępne w wersji rozszerzonej kursu).
Ściąga: kategorie treści i przykłady.
Praktyczny plik PDF, w którym znajdziesz wszystkie kategorie treści, role, jakie te kategorie odgrywają, i konkretne przykłady tematów. Dzięki temu jeszcze łatwiej i szybciej zgromadzisz pomysły dla siebie.
Szablon Filarowego
Contentu.
Metoda Filarowego Generowania Pomysłów pozwala szybko wymyślić setki tematów. Dlatego stworzyłem szablon, który pomoże Ci zapanować nad wodospadem kreatywnych pomysłów.
Planer postów.
Gdy już zgromadzisz pomysły, pomogę Ci je ułożyć w plan publikacji. Na tym etapie przyda Ci się planer treści. Możesz znaleźć lub stworzyć własny albo skorzystać z gotowca.
Komenda dla ChatGPT.
Co powiesz na to, żeby sztuczna inteligencja wykonała 90% pracy za Ciebie? To możliwe, jeśli potrafisz wydać jej właściwe polecenie. W kursie znajdziesz komendę, która zmienia ChatGPT w automat do generowania pomysłów na treści.
Jestem pewien, że kurs oszczędzi Ci czas, nerwy oraz pracę. Jeśli jednak z jakiegoś powodu uznasz, że materiał nie spełnia Twoich oczekiwań, oddam Ci pieniądze.
Wystarczy, że w ciągu 30 dni od zakupu napiszesz do mnie na [email protected].
Nie musisz nawet podawać przyczyny.
Przeczytaj opinie osób, które kupiły kurs w przedsprzedaży.
Tak, oczywiście. Wystarczy, że zaznaczysz odpowiednią opcję podczas zakupu. Dzięki temu uwzględnisz kurs w kosztach i będzie on jeszcze tańszy.
Kiedy dokonasz płatności, system automatycznie wyśle Ci login i hasło do platformy.
Nie. Podobnie, jak zakup samochodu nie gwarantuje, że zostaniesz mistrzem kierownicy.
Jednak bez samochodu na pewno nim nie zostaniesz.
Tak. Napisz do mnie na [email protected].
W takim razie śmiało pisz na [email protected]
Postaram się pomóc.
Cześć, nazywam się Łukasz Hodorowicz. Pomagam przedsiębiorcom zmieniać przypadkowych konsumentów w płacących klientów.
W tym, co robię wykorzystuję klientologię. Czyli psychologię zachowań konsumentów oraz marketing.
Na ten temat napisałem bestsellerową książkę „Rozszyfruj Klienta. Sprzedawaj Więcej”. Poza tym moje artykuły publikują czasopisma Nowa Sprzedaż, Sprawny Marketing i Social Media manager.
Jeśli jednak, zamiast czytać o klientologii, wolisz o niej posłuchać, to zapraszam Cię do mojego podcastu Marketing z Głową – marketingowego podcastu numer 1 w Polsce.
Z mojej pomocy korzystają między innymi klub sportowy Piast Gliwice oraz Grupa OLX.pl