Dni
Godzin
Minut
Sekund

Chcesz, aby Twoja firma rosła, zdobywała klientów i zarabiała, ale nie wiesz, od czego zacząć?

Poznaj kurs Marketing dobrze poukładany.

Czyli system, który da Ci stały dopływ klientów, nawet jeśli nie wiesz, od czego zacząć.

Możesz dołączyć jeszcze tylko przez...

Dni
Godzin
Minut
Sekund
Kurs Marketing dobrze poukładany

Masz świetną ofertę, ale nadal brakuje Ci klientów?

Nawet kapitalny produkt nie sprzeda się bez dobrze ułożonego marketingu.

Problem polega na tym, że:

Brakuje Ci czasu

Własny biznes to ciągły bieg.

Jesteś jednocześnie sprzedawcą, zaopatrzeniowcem, księgowym, pracownikiem działu obsługi klienta i szefem.

Nic dziwnego, że brakuje Ci czasu na marketing.

Nie wiesz, od czego zacząć

W którym miejscu najlepiej się promować?
Jaką strategię wybrać?
Czym jest strategia, a czym taktyka marketingowa?

Pod wpływem niepewności zaciągasz hamulec i nie potrafisz ruszyć z miejsca.

Sporo robisz, ale bez efektów

Masz wrażenie, że robisz więcej niż inni, ale nadal brakuje Ci klientów? Rozumiem. Najbardziej frustruje praca, która nie przynosi efektów.

Brakuje Ci konsekwencji i jasnej wizji

Na początku miesiąca uruchamiasz promocje, przyciągasz paru klientów, ale później przez kilka tygodni nie robisz nic. Tak wygląda marketing w zrywach, gdy brakuje jasnej wizji.

Dlatego szukasz skutecznego rozwiązania:

Masz dość tego, że Twoja firma stoi w miejscu. Chcesz więcej klientów oraz zleceń, które dają Ci frajdę i sensowne pieniądze.

Chcesz, aby ktoś krok po kroku pokazał Ci, jak poukładać swój marketing.

Szukasz strategii marketingowej, która wpasuje się w Twój budżet i wolny czas.

Chcesz dowiedzieć się, jak znaleźć klientów, którzy szanują Twoją pracę i nie narzekają na ceny.

Nie potrzebujesz kolejnego planu. Chcesz, aby ktoś pokazał Ci, jak zaplanować kolejne kroki.

Chcesz skupić się na jednym, góra dwóch kanałach, ale robić to skutecznie.

Z myślą o Tobie stworzyłem kurs Marketing dobrze poukładany.

Czyli jak zadbać o stały dopływ klientów, nawet jeśli nie wiesz, od czego zacząć

Ogarnij marketing. Wyznacz cel. Ustal kolejne kroki.  Znajdź klientów, z którymi chcesz współpracować.

To wszystko jest w zasięgu Twoich możliwości. I mówię to z pełną odpowiedzialnością.

Wystarczy, że opanujesz trzy obszary swojego biznesu

KLIENT

Problem większości firm polega na tym, że chcą sprzedawać, zanim jeszcze ustalą, kto jest ich klientem. Dlatego najpierw zajmiemy się tym obszarem Twojego marketingu.

Wyobraź sobie, że zaczynasz przyciągać klientów, którzy mają problem, który Ty pomagasz rozwiązać. Poza tym docierasz do osób, które szanują Twoją pracę i są za nią gotowe sporo zapłacić. Brzmi jak marzenie? To może być Twoja nowa rzeczywistość. W niej Twoja firma zacznie rosnąć jak na drożdżach i przyniesie więcej satysfakcji oraz pieniędzy.

Żeby takich klientów znaleźć, musisz najpierw lepiej ich zrozumieć. Poznać potrzeby, obawy, aspiracje. Jak się do tego zabrać? Możesz przeprowadzić obszerne badania i szczegółowe ankiety, ale umówmy się – kto ma na to czas

Dlatego w pierwszej części kursu pokażę Ci, jak bez zbędnych ankiet, rozmów z klientami i telefonów zrozumieć, czego ludzie chcą.

RYNEK

Drugim elementem układanki jest Twój produkt. A dokładnie to, jak go postrzegają klienci. Jedno z nieśmiertelnych praw marketingu Al’a Ries’a i Jack’a Trout’a mówi, że marketing to nie walka na produkty, ale na percepcje. To oznacza, że klienci wybierają nie produkty obiektywnie lepsze, ale produkty, które sami uważają za lepsze.

 

Dlatego w tej części kursu pokażę Ci, jak znaleźć swoje miejsce na rynku z dala od konkurencji. Dzięki temu przestaniesz szarpać się z klientem o każdą złotówkę, nawet jeśli sprzedajesz to samo co inni.

CEL I EGZEKUCJA

Gdy powyższe elementy znajdą się na swoim miejscu, nauczę Cię wyznaczać właściwe marketingowe cele. Ale cel bez egzekucji jest niczym.

 

Dlatego w tej części kursu pokażę Ci, jak zamienić cel w konkretne kroki. Dzięki temu dowiesz się, jak zaplanować działania w kalendarzu, śledzić postępy, mierzyć wyniki i wyciągać wnioski. 

Wiem! Każda firma jest inna.

Dlatego nie wrzucam wszystkich do jednego worka i nie oferuję jednego rozwiązania, które sprawdzi się u wszystkich.

Zamiast tego dam Ci zestaw różnych narzędzi i pokaże, jak z nich korzystać. Ostatecznie to Ty zdecydujesz, z których narzędzi skorzystasz. Wszystko zależy od Twojej firmy, budżetu oraz czasu, którym dysponujesz.

Wiem! Już próbowałeś, ale bez rezultatów.

I zastanawiasz się, dlaczego tym razem będzie inaczej. Powód jest zaskakująco prosty.

Inne kursy zachęcają do stawiania sobie ambitnych celów. To błąd. Duże cele przytłaczają nas i demotywują. Poza tym każdy cel potrzebuje planu działania. Bez niego cel jest jak sportowe auto bez paliwa. Nigdzie Cię nie dowiezie.

Dlatego w kursie poznasz moją metodę przekładni, która odsuwa duże cele na bok i pomaga skupić się na działaniu. Cel i tak osiągniesz, ale przy okazji.

Wiem! Są inne kursy, ale…

Większość zatrzymuje się na teorii. Poznajesz poszczególne elementy układanki, ale nikt nie mówi Ci, jak je poskładać w całość. 

W tym kursie pokazuję Ci jak sam korzystam z metody oraz procedur, którymi się dziele. Jednym słowem prowadzę cię za rękę. 

 

Wiem! Nie masz czasu...

…na kolejny kilkugodzinny materiał.

Doskonale Cię rozumiem. Szczególnie że 99% rozdmuchanych kursów mogłoby być artykułem na blogu.

Dlatego w tym kursie nie ma zbędnych informacji. Tylko konkretne działania. Dzięki temu kurs trwa niecałe 3 godziny. Dlatego praktycznie od razu przystępujesz do działania.

Dlatego wyobraź sobie, że:
A teraz przestań sobie wyobrażać i...

zrozum, że tak może wyglądać Twoja firma i życie już za miesiąc lub dwa.

Kosztowną i czasochłonną naukę na błędach zostawmy innym. Jeśli ktoś chce czekać na efekty rok albo dłużej, bardzo proszę.

Ty spójrz na kalendarz i pomyśl, że jeszcze w tym roku postawisz swój marketing i biznes na stabilne nogi, a rok 2024 będzie Twoim rokiem!

Ile to wszystko kosztuje?

Zanim odpowiem na to pytanie, zastanów się, ile warta jest dla Ciebie firma, która przyciąga właściwych klientów, zarabia i daje finansową niezależność?

10 000 zł, 30 000 zł, 100 000 zł? Moglibyśmy tak licytować się bez końca, a i tak znajdzie się ktoś, kto da więcej.

Chcę Ci jednak uświadomić, że korzyści, które daje wiedza zawarta w kursie, są niepoliczalne. Jasne, wszystko przekłada się na zysk, ale oprócz niego zyskujesz więcej wolnego czasu i mniej stresu. A to rzeczy nie do wycenienia.

Jednak kurs, jak każdy produkt, trzeba ubrać w ramy finansowe. Początkowo uznałem, że ten kurs powinien kosztować 1730 zł netto. Każdy, kto ma jakiekolwiek pojęcie o prowadzeniu własnego biznesu, wie, że to śmiesznie niska kwota.

Doszedłem jednak do wniosku, że dla wielu osób (szczególnie stawiających pierwsze biznesowe kroki) to zbyt duży wydatek. A zależy mi na tym, aby pomóc przede wszystkim takim osobom. Nie, nie dlatego, że mam przesadnie miękkie serce. Tę pomoc traktują jako inwestycję.

Ja inwestuję w Ciebie czas i wiedzę, która pozwoli Ci więcej zarobić. W zamian liczę, że za zarobione pieniądze kupisz moje kolejne kursy.

Ten kurs kosztuje jedyne 297 zł Brutto

To jednorazowa cena za bezterminowy dostęp do materiałów i wiedzy, z której korzystasz przez całe życie. Ba! Możesz nawet podzielić się nią z innymi, którzy chętni Ci za to zapłacą.

Nie zaglądam Ci do portfela, ale jestem pewien, że w tym miesiącu zdarzyło Ci się wydać więcej na przyjemności, które się nie zwrócą.

Dlatego składam Ci ofertę no-brainer.

oferta znika za...

Dni
Godzin
Minut
Sekund
Co znajdziesz w środku:
  • Krótkie wprowadzenie do podstaw.
  • Co musisz wiedzieć, aby zacząć?
  • Czego nauczysz się w trakcie kursu?
  • Jak pracować, aby osiągać cele w kilka tygodni, a nie miesięcy.
  • Dlaczego persona oparta na demografii to pewna porażka?
  • Czego tak naprawdę chce klient?
  • Jak dotrzeć do osób, z którymi chcesz współpracować?
  • Dlaczego walka z konkurencją to zły pomysł?
  • Jak znaleźć wolną przestrzeń na rynku i ją zająć?
  • Czy sprzedawać produkt „lepszy” czy „inny”?
  • Dlaczego klienci nie „rozumieją” Twojego produktu i jak to zmienić?
  • Jak przenieść produkt do zyskowniejszej kategorii?
  • Kiedy warto zmienić ofertę i zainwestować czas w nowy produkt?
  • Dlaczego większość firm nie osiąga celów i upada?
  • Co jest ważniejsze: strategia czy taktyka?
  • Jak zamienić cele w działania?
  • Jakie są 3 główne błędy przy wyborze kanału?
  • Jak znaleźć kanał dopasowany do budżetu i czasu?
  • Czym różnią się poszczególne kanały?
  • Co w marketingu może pójść nie tak?
  • Jak w porę reagować, aby nie tracić cennego czasu?
  • Jak analizować wyniki, wyciągać wnioski i co robić dalej?

Co dokładnie dostajesz?

Po zakupie otrzymasz dostęp do platformy szkoleniowej, gdzie znajdziesz lekcje wideo, prezentacje oraz bonusy.

Bonusy

BONUS 1

Szablon idealnego klienta razem z przykładami.

Analiza konsumenta. Szablon zawierający kilkadziesiąt pytań, na które musisz odpowiedzieć, aby zrozumieć, czego chce klient. Dzięki temu znajdziesz osoby, z którymi chcesz współpracować i które szanują Twoją pracę.

BONUS 2

Matryca percepcji oraz matryca BCG.

Analiza produktu i konkurencji. Marketingowe badania, które pomogą Ci zrozumieć konkurencję oraz Twoją ofertę. Dzięki temu zdystansujesz się od konkurentów i znajdziesz miejsce na rynku, które możesz zająć i czerpać z niego zyski.


BONUS 3

Lista KPI dla biznesów offline i online.

Ściąga przy ustalaniu celów. Lista rzeczy, które warto mierzyć w swoim marketingu. Przykładowe wskaźniki wzrostu podzielone na offline i online.


BONUS 4

Certyfikat.

Dokument potwierdzający nowe kompetencje. Nie wymaga tłumaczenia. Po zakończeniu szkolenia pobierasz go ze swojego panelu. Certyfikat pomoże Ci zdobyć nowe zlecenia, lepszą pracę albo podwyżkę.

Ten kurs jest dla Ciebie, jeśli:
Odpuść sobie ten kurs, jeśli:
Nadal się wahasz?

Jestem pewien, że kurs oszczędzi Ci czas, nerwy oraz pracę. Jeśli jednak z jakiegoś powodu uznasz, że materiał nie spełnia Twoich oczekiwań, oddam Ci pieniądze. 

Wystarczy, że w ciągu 30 dni od zakupu napiszesz do mnie na [email protected].

Nie musisz nawet podawać przyczyny.

Zobacz, co mówią uczestnicy moich kursów
Kurs Marketing dobrze poukładany
Kurs Marketing dobrze poukładany
Kurs Marketing dobrze poukładany
Kurs Marketing dobrze poukładany
Czas na Twoją decyzję.

To jest ten moment, w którym musisz odpowiedzieć sobie na pytanie, co tak naprawdę chcesz osiągnąć w swojej firmie. Czy

chcesz bez przerwy w niej pracować, czy wolisz pracować nad nią. Skoro to czytasz, to zakładam, że pierwszy scenariusz Cię nie interesuje. I słusznie. W tym scenariuszu pracujesz więcej i dłużej niż na etacie, za mniejsze pieniądze. To prosta droga do wypalenia albo nawet gorzej – do bankructwa.

Dlatego, jeśli chcesz wreszcie stworzyć marketing, który dostarcza Twojemu biznesowi klientów i pomaga Twojej firmie rosnąć, kliknij przycisk poniżej. Jeszcze dziś zaczniemy pracę nad Twoim marketingiem.

Podsumujmy to wszystko raz jeszcze:
a to wszystko kosztuje jedyne:
297 brutto
  • Kompletny kurs "Marketing dobrze poukładany"
  • Własne konto na platformie szkoleniowej
  • Bezpłatny dostęp do aktualizacji
  • Dostęp bez ograniczeń czasowych
  • Ponad 2.5 godziny nagrań wideo
  • Bonusy
  • Certyfika uczestnictwa

O autorze

Łukasz Hodorowicz

Cześć, nazywam się Łukasz Hodorowicz. Pomagam przedsiębiorcom zmieniać przypadkowych konsumentów w płacących klientów. 
W tym, co robię wykorzystuję klientologię. Czyli psychologię zachowań konsumentów oraz marketing. 

Na ten temat napisałem bestsellerową książkę „Rozszyfruj Klienta. Sprzedawaj Więcej”. Poza tym moje artykuły publikują czasopisma Nowa Sprzedaż, Sprawny Marketing i Social Media manager. 

Jeśli jednak, zamiast czytać o klientologii, wolisz o niej posłuchać, to zapraszam Cię do mojego podcastu Marketing z Głową – marketingowego podcastu numer 1 w Polsce. 

Z mojej pomocy korzystają między innymi klub sportowy Piast Gliwice oraz Grupa OLX.pl

Masz pytanie?

FAQ

Tak, oczywiście. Wystarczy, że zaznaczysz odpowiednią opcję podczas zakupu. Dzięki temu uwzględnisz kurs w kosztach i będzie on jeszcze tańszy.

Kiedy dokonasz płatności, system automatycznie wyśle Ci login i hasło do platformy.

Nie. Podobnie, jak zakup samochodu nie gwarantuje, że zostaniesz mistrzem kierownicy.

Jednak bez samochodu na pewno nim nie zostaniesz. 

W takim razie śmiało pisz na [email protected]

Postaram się pomóc.