Problem polega na tym, że:
Własny biznes to ciągły bieg.
Jesteś jednocześnie sprzedawcą, zaopatrzeniowcem, księgowym, pracownikiem działu obsługi klienta i szefem.
Nic dziwnego, że brakuje Ci czasu na marketing.
W którym miejscu najlepiej się promować?
Jaką strategię wybrać?
Czym jest strategia, a czym taktyka marketingowa?
Pod wpływem niepewności zaciągasz hamulec i nie potrafisz ruszyć z miejsca.
Masz wrażenie, że robisz więcej niż inni, ale nadal brakuje Ci klientów? Rozumiem. Najbardziej frustruje praca, która nie przynosi efektów.
Na początku miesiąca uruchamiasz promocje, przyciągasz paru klientów, ale później przez kilka tygodni nie robisz nic. Tak wygląda marketing w zrywach, gdy brakuje jasnej wizji.
Masz dość tego, że Twoja firma stoi w miejscu. Chcesz więcej klientów oraz zleceń, które dają Ci frajdę i sensowne pieniądze.
Czyli jak zadbać o stały dopływ klientów, nawet jeśli nie wiesz, od czego zacząć
To wszystko jest w zasięgu Twoich możliwości. I mówię to z pełną odpowiedzialnością.
Wystarczy, że opanujesz trzy obszary swojego biznesu:
Problem większości firm polega na tym, że chcą sprzedawać, zanim jeszcze ustalą, kto jest ich klientem. Dlatego najpierw zajmiemy się tym obszarem Twojego marketingu.
Wyobraź sobie, że zaczynasz przyciągać klientów, którzy mają problem, który Ty pomagasz rozwiązać. Poza tym docierasz do osób, które szanują Twoją pracę i są za nią gotowe sporo zapłacić. Brzmi jak marzenie? To może być Twoja nowa rzeczywistość. W niej Twoja firma zacznie rosnąć jak na drożdżach i przyniesie więcej satysfakcji oraz pieniędzy.
Żeby takich klientów znaleźć, musisz najpierw lepiej ich zrozumieć. Poznać potrzeby, obawy, aspiracje. Jak się do tego zabrać? Możesz przeprowadzić obszerne badania i szczegółowe ankiety, ale umówmy się – kto ma na to czas.
Dlatego w pierwszej części kursu pokażę Ci, jak bez zbędnych ankiet, rozmów z klientami i telefonów zrozumieć, czego ludzie chcą.
Drugim elementem układanki jest Twój produkt. A dokładnie to, jak go postrzegają klienci. Jedno z nieśmiertelnych praw marketingu Al’a Ries’a i Jack’a Trout’a mówi, że marketing to nie walka na produkty, ale na percepcje. To oznacza, że klienci wybierają nie produkty obiektywnie lepsze, ale produkty, które sami uważają za lepsze.
Dlatego w tej części kursu pokażę Ci, jak znaleźć swoje miejsce na rynku z dala od konkurencji. Dzięki temu przestaniesz szarpać się z klientem o każdą złotówkę, nawet jeśli sprzedajesz to samo co inni.
Gdy powyższe elementy znajdą się na swoim miejscu, nauczę Cię wyznaczać właściwe marketingowe cele. Ale cel bez egzekucji jest niczym.
Dlatego w tej części kursu pokażę Ci, jak zamienić cel w konkretne kroki. Dzięki temu dowiesz się, jak zaplanować działania w kalendarzu, śledzić postępy, mierzyć wyniki i wyciągać wnioski.
Dlatego nie wrzucam wszystkich do jednego worka i nie oferuję jednego rozwiązania, które sprawdzi się u wszystkich.
Zamiast tego dam Ci zestaw różnych narzędzi i pokaże, jak z nich korzystać. Ostatecznie to Ty zdecydujesz, z których narzędzi skorzystasz. Wszystko zależy od Twojej firmy, budżetu oraz czasu, którym dysponujesz.
I zastanawiasz się, dlaczego tym razem będzie inaczej. Powód jest zaskakująco prosty.
Inne kursy zachęcają do stawiania sobie ambitnych celów. To błąd. Duże cele przytłaczają nas i demotywują. Poza tym każdy cel potrzebuje planu działania. Bez niego cel jest jak sportowe auto bez paliwa. Nigdzie Cię nie dowiezie.
Dlatego w kursie poznasz moją metodę przekładni, która odsuwa duże cele na bok i pomaga skupić się na działaniu. Cel i tak osiągniesz, ale przy okazji.
Większość zatrzymuje się na teorii. Poznajesz poszczególne elementy układanki, ale nikt nie mówi Ci, jak je poskładać w całość.
W tym kursie pokazuję Ci jak sam korzystam z metody oraz procedur, którymi się dziele. Jednym słowem prowadzę cię za rękę.
…na kolejny kilkugodzinny materiał.
Doskonale Cię rozumiem. Szczególnie że 99% rozdmuchanych kursów mogłoby być artykułem na blogu.
Dlatego w tym kursie nie ma zbędnych informacji. Tylko konkretne działania. Dzięki temu kurs trwa niecałe 3 godziny. Dlatego praktycznie od razu przystępujesz do działania.
zrozum, że tak może wyglądać Twoja firma i życie już za miesiąc lub dwa.
Kosztowną i czasochłonną naukę na błędach zostawmy innym. Jeśli ktoś chce czekać na efekty rok albo dłużej, bardzo proszę.
Ty spójrz na kalendarz i pomyśl, że jeszcze w tym roku postawisz swój marketing i biznes na stabilne nogi, a rok 2024 będzie Twoim rokiem!
Zanim odpowiem na to pytanie, zastanów się, ile warta jest dla Ciebie firma, która przyciąga właściwych klientów, zarabia i daje finansową niezależność?
10 000 zł, 30 000 zł, 100 000 zł? Moglibyśmy tak licytować się bez końca, a i tak znajdzie się ktoś, kto da więcej.
Chcę Ci jednak uświadomić, że korzyści, które daje wiedza zawarta w kursie, są niepoliczalne. Jasne, wszystko przekłada się na zysk, ale oprócz niego zyskujesz więcej wolnego czasu i mniej stresu. A to rzeczy nie do wycenienia.
Jednak kurs, jak każdy produkt, trzeba ubrać w ramy finansowe. Początkowo uznałem, że ten kurs powinien kosztować 1730 zł netto. Każdy, kto ma jakiekolwiek pojęcie o prowadzeniu własnego biznesu, wie, że to śmiesznie niska kwota.
Doszedłem jednak do wniosku, że dla wielu osób (szczególnie stawiających pierwsze biznesowe kroki) to zbyt duży wydatek. A zależy mi na tym, aby pomóc przede wszystkim takim osobom. Nie, nie dlatego, że mam przesadnie miękkie serce. Tę pomoc traktują jako inwestycję.
Ja inwestuję w Ciebie czas i wiedzę, która pozwoli Ci więcej zarobić. W zamian liczę, że za zarobione pieniądze kupisz moje kolejne kursy.
To jednorazowa cena za bezterminowy dostęp do materiałów i wiedzy, z której korzystasz przez całe życie. Ba! Możesz nawet podzielić się nią z innymi, którzy chętni Ci za to zapłacą.
Nie zaglądam Ci do portfela, ale jestem pewien, że w tym miesiącu zdarzyło Ci się wydać więcej na przyjemności, które się nie zwrócą.
Dlatego składam Ci ofertę no-brainer.
Po zakupie otrzymasz dostęp do platformy szkoleniowej, gdzie znajdziesz lekcje wideo, prezentacje oraz bonusy.
Szablon idealnego klienta razem z przykładami.
Analiza konsumenta. Szablon zawierający kilkadziesiąt pytań, na które musisz odpowiedzieć, aby zrozumieć, czego chce klient. Dzięki temu znajdziesz osoby, z którymi chcesz współpracować i które szanują Twoją pracę.
Matryca percepcji oraz matryca BCG.
Analiza produktu i konkurencji. Marketingowe badania, które pomogą Ci zrozumieć konkurencję oraz Twoją ofertę. Dzięki temu zdystansujesz się od konkurentów i znajdziesz miejsce na rynku, które możesz zająć i czerpać z niego zyski.
Lista KPI dla biznesów offline i online.
Ściąga przy ustalaniu celów. Lista rzeczy, które warto mierzyć w swoim marketingu. Przykładowe wskaźniki wzrostu podzielone na offline i online.
Certyfikat.
Dokument potwierdzający nowe kompetencje. Nie wymaga tłumaczenia. Po zakończeniu szkolenia pobierasz go ze swojego panelu. Certyfikat pomoże Ci zdobyć nowe zlecenia, lepszą pracę albo podwyżkę.
Jestem pewien, że kurs oszczędzi Ci czas, nerwy oraz pracę. Jeśli jednak z jakiegoś powodu uznasz, że materiał nie spełnia Twoich oczekiwań, oddam Ci pieniądze.
Wystarczy, że w ciągu 30 dni od zakupu napiszesz do mnie na [email protected].
Nie musisz nawet podawać przyczyny.
To jest ten moment, w którym musisz odpowiedzieć sobie na pytanie, co tak naprawdę chcesz osiągnąć w swojej firmie. Czy
chcesz bez przerwy w niej pracować, czy wolisz pracować nad nią. Skoro to czytasz, to zakładam, że pierwszy scenariusz Cię nie interesuje. I słusznie. W tym scenariuszu pracujesz więcej i dłużej niż na etacie, za mniejsze pieniądze. To prosta droga do wypalenia albo nawet gorzej – do bankructwa.
Dlatego, jeśli chcesz wreszcie stworzyć marketing, który dostarcza Twojemu biznesowi klientów i pomaga Twojej firmie rosnąć, kliknij przycisk poniżej. Jeszcze dziś zaczniemy pracę nad Twoim marketingiem.
Cześć, nazywam się Łukasz Hodorowicz. Pomagam przedsiębiorcom zmieniać przypadkowych konsumentów w płacących klientów.
W tym, co robię wykorzystuję klientologię. Czyli psychologię zachowań konsumentów oraz marketing.
Na ten temat napisałem bestsellerową książkę „Rozszyfruj Klienta. Sprzedawaj Więcej”. Poza tym moje artykuły publikują czasopisma Nowa Sprzedaż, Sprawny Marketing i Social Media manager.
Jeśli jednak, zamiast czytać o klientologii, wolisz o niej posłuchać, to zapraszam Cię do mojego podcastu Marketing z Głową – marketingowego podcastu numer 1 w Polsce.
Z mojej pomocy korzystają między innymi klub sportowy Piast Gliwice oraz Grupa OLX.pl
Tak, oczywiście. Wystarczy, że zaznaczysz odpowiednią opcję podczas zakupu. Dzięki temu uwzględnisz kurs w kosztach i będzie on jeszcze tańszy.
Kiedy dokonasz płatności, system automatycznie wyśle Ci login i hasło do platformy.
Nie. Podobnie, jak zakup samochodu nie gwarantuje, że zostaniesz mistrzem kierownicy.
Jednak bez samochodu na pewno nim nie zostaniesz.
Tak. Napisz do mnie na [email protected].
W takim razie śmiało pisz na [email protected]
Postaram się pomóc.