Okazuje się, że 27 marca wyjątkowo często odbywały się gale rozdania Oscarów.
W 1995 r. nagrodę za najlepszy film zgarnął kultowy Forrest Gump.
W 1973 r. bezkonkurencyjny okazał się Ojciec chrzestny, a w roku 1957 zwyciężył czarno-biały film W 80 dni dookoła świata.
<<Imię>>, obejrzałeś którykolwiek z nich? Daj znać, czy Twoim zdaniem zasłużył na Oscara.
🎯 Kiedy magiczne ceny działają najlepiej?
Magiczne ceny, czyli ceny z dziewiątką na końcu, to jedna z najczęściej stosowanych przez przedsiębiorców taktyk cenowych.
Sprzedawcy chętnie obniżają ceny o grosz – np. z 580 na 579,99 zł – i sądzą, że zmiana przyciągnie nowych klientów. Jednak mylą się.
Większość osób korzysta z magicznych cen w sposób niewłaściwy. Poza tym ceny zakończone dziewiątką nie zawsze działają.
Dlatego dziś przyjrzymy się im bliżej i pomogę Ci wykrzesać z nich jeszcze więcej magii.
Ceny z dziewiątką na końcu działają najlepiej, gdy:
✅ Obniżka zmniejsza cyfrę po lewej stronie.
To oznacza, że zmiana ceny z 250 zł na 249 zł nie będzie mieć na klienta większego wpływu. W tym wypadku cyfra po lewej stronie – „2” – nie zmieniła się.
Na konsumenta lepiej zadziała obniżka z 300 zł na 299 zł.
✅ Tuż obok pojawia się cena sprzed obniżki.
Telewizor, który kosztuje 2999 zł, wyda się lepszą okazją, jeśli oprócz aktualnej ceny znajdzie się przy nim cena stara – 3100 zł.
✅ Dotyczą produktów kupowanych nieregularnie.
Magiczne ceny nie działają, gdy klienci kupują Twoje produkty regularnie. To znaczy, że obniżka o 1 gr lepiej sprawdzi się w przypadku zestawu noży niż w przypadku mleka.
Z tego samego powodu ceny z dziewiątką na końcu pomogą Ci zdobyć nowych klientów, ale kiepsko sprawdzą się jako sposób na zatrzymanie obecnych.
<<Imię>>, jak bardzo przydała Ci się dzisiejsza rada?
„Nie daj się zwieść pozorom pewności siebie. Nie każda pewna siebie osoba jest kompetentna i nie każda kompetentna osoba jest pewna siebie” Autor nieznany
Odpisz TAK, jeśli się z tym zgadzasz, <<Imię>>.
🎬 Popołudnie z głową
Klienci nie lubią czekać – to podpowiada nam intuicja. Jednak tym razem intuicja się myli.
Sprawdź, kiedy opłaca się kazać klientom poczekać.
🔊 Nowy odcinek podcastu Marketing z głową
Prowadzisz newsletter, ale czytelników zamiast przybywać, ubywa? Ludzie nie klikają i nie czytają Twoich wiadomości?
Wiem, jak to zmienić.
Newsletter wysyłam regularnie od 2020 r. W tym czasie napisałem ponad 200 maili, przeprowadziłem ok. 20 testów i popełniłem kilkadziesiąt poważnych błędów.
Dziś mój newsletter czyta ponad 40% osób zapisanych na listę, co stanowi wynik o 15% lepszy od branżowej średniej.
Dlatego opowiem Ci o 15 rzeczach, które pomogą Ci osiągnąć podobne lub lepsze wyniki.
👀 Zobacz na blogu: Jak zbudować newsletter, który ludzie czytają? 15 lekcji na podstawie 200 maili.
🔈 Posłuchaj na Spotify (jeśli uznasz, że zasłużyłem, będę wdzięczny za 5 gwiazdek).
🎥Obejrzyj na YouTubie(subskrybujesz? Nie? Zacznij).
🛠️ Narzędzie tak dobre, że powinno być zakazane
Potrzebujesz grafiki na stronę internetową? Sprawdź fffuel.co, narzędzie, które stworzy dla Ciebie tło, wzór, grafikę, paletę kolorów, ikony i wiele, wiele więcej.
Moim zdaniem to absolutny must have każdego posiadacza strony WWW.
🧠 Łamimóżdżka
Masz mnie dziś.
Jutro będziesz mieć więcej.
Nie zajmuję miejsca, nic nie ważę, a jednak… im więcej czasu mija, tym trudniej znaleźć dla mnie miejsce.
Czym jestem?
Rozwiązanie łamimóżdżki z poprzedniego tygodnia
Dwóch ojców i dwóch synów wybrało się na ryby. Przez cały dzień złowili tylko trzy. Jeden z mężczyzn stwierdził jednak: złapaliśmy wystarczająco dużo ryb, aby każdy dostał po jednej. Miał rację.
Jak to wytłumaczysz?
Poprawna odpowiedź: na ryby wybrali się dziadek, ojciec oraz syn 😉.
Oni będą Ci wdzięczni, a Ty za polecenie odblokujesz ekskluzywne nagrody.
Jak dotąd udało Ci się zaprosić <<total_refs_CbISdnlkWCMdta>> osób.
Aby zaprosić więcej i odblokować nagrody, kliknij tu, skopiuj link i wyślij go znajomym.
<<Imię>>, uważasz, że newsletter jest przydatny?
Wspomnij o nim w mediach społecznościowych lub napisz mi coś miłego.
To zajmie Ci pięć sekund. Przygotowanie tego newslettera zajęło mi pięć godzin.
A przy okazji daj znać, z jakim marketingowym problemem borykasz się w tym tygodniu.
Dzięki temu będę wiedział jakie rady dla Ciebie przygotować.
Na dziś to wszystko.
Przybijam Ci piątkę i do następnego. Łukasz Hodorowicz
Piszę do Ciebie, z dwóch powodów.
Po pierwsze, wiem, że chcesz robić lepszy marketing.
Po drugie, zdarzyło Ci się wpaść na stronę lukaszhodorowicz.pl i dopisać do newslettera Marketing z głową.
Twoje dane są u mnie bezpiecznie. Strzeże ich:
StudioGO Reklama i Marketing
ul. Kartuska 23a
83-340 Sierakowice
Chcesz dostawać taki newsletter?
Zapisz się teraz, a w kolejny poniedziałek otrzymasz skoncentrowaną porcję wiedzy na temat klientologii i dowiesz się, jak zmieniać przypadkowych konsumentów w płacących klientów.
Pomagam firmom osiągnąć sukces, tworząc skuteczny marketing. Jestem tu, bo wierzę, że każda firma może stać się wielka. Musi tylko nauczyć się, jak robić marketing, który działa. I uważam, że świat był smutny, zanim pojawił się serial PRZYJACIELE.
Archimedes powiedział „Dajcie mi punkt oparcia, a poruszę Ziemię”. Filozof miał na myśli dźwignię. Czyli mechanizm, który pozwala zamienić mały wysiłek w ogromne efekty.
W ebooku zebrałem 10 pomysłów na marketingowe dźwignie. Chcesz je poznać? Zapisz się.