pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
Czas czytania: 5 min
Poziom trudności:

Kiedy magiczne ceny działają najlepiej?

Podaj dalej
🧠 15 sposobów na zabójczy newsletter
⏰ Dzisiejszego maila przeczytasz w 4 minuty i 20 sekund

Cześć, <<Imię>>,


czy Ciebie również męczy zmiana czasu z zimowego na letni?

I wcale nie chodzi mi o to, że w niedzielę spałem godzinę krócej. Po prostu uważam, że ani czas letni, ani zimowy nie jest idealny.

O wiele lepiej żyłoby się, gdyby bez przerwy obowiązywał czas…

PREZENT Perfect 😉.

 

A teraz zobacz, z czym dziś do Ciebie przychodzę.

  • Kiedy ceny z dziewiątką na końcu rzeczywiście działają?
  • Kiedy czekanie opłaci się najbardziej?
  • Jak stworzyć newsletter, który ludzie będą zamawiać?
  • Masz stronę internetową? Musisz poznać to narzędzie.

💎 Dziś w newsletterze Marketing Navigator

📘 7 pomysłów, jak zdobyć 1000 pierwszych klientów.
 
🧠   Klientologia: prawo Hicka – co zrobić, aby Twoja oferta stała się ofertą no-brainer?

🎧  Podcast, który ułatwi Ci zrozumienie podatków i prawa w biznesie.

🛠️  Narzędzie, dzięki któremu znajdziesz potrzebne fragmenty książek.

📗 Książka, która pomoże Ci się oduczyć błędnych przekonań.

Marketing Navigator to newsletter dla wymagających.

Zapisz się i w każdy poniedziałek ucz się, jak zmieniać przypadkowych konsumentów w płacących klientów. 
 
Znajomi mają lepiej.

<<Imię>>, jako że bardzo Cię lubię, masz rabat.
-20% od ceny regularnej.

Wystarczy, że w koszyku wpiszesz kod 🎫 „mzg”
 
Zapisz mnie

📅 Kartka z kalendarza

 

Okazuje się, że 27 marca wyjątkowo często odbywały się gale rozdania Oscarów.

W 1995 r. nagrodę za najlepszy film zgarnął kultowy Forrest Gump.
W 1973 r. bezkonkurencyjny okazał się Ojciec chrzestny, a w roku 1957 zwyciężył czarno-biały film W 80 dni dookoła świata.

<<Imię>>, obejrzałeś którykolwiek z nich?
Daj znać, czy Twoim zdaniem zasłużył na Oscara.
 

🎯 Kiedy magiczne ceny działają najlepiej?

Magiczne ceny, czyli ceny z dziewiątką na końcu, to jedna z najczęściej stosowanych przez przedsiębiorców taktyk cenowych.

Sprzedawcy chętnie obniżają ceny o grosz – np. z 580 na 579,99 zł – i sądzą, że zmiana przyciągnie nowych klientów. Jednak mylą się.

Większość osób korzysta z magicznych cen w sposób niewłaściwy. Poza tym ceny zakończone dziewiątką nie zawsze działają.

Dlatego dziś przyjrzymy się im bliżej i pomogę Ci wykrzesać z nich jeszcze więcej magii.

Ceny z dziewiątką na końcu działają najlepiej, gdy:

✅ Obniżka zmniejsza cyfrę po lewej stronie.

To oznacza, że zmiana ceny z 250 zł na 249 zł nie będzie mieć na klienta większego wpływu. W tym wypadku cyfra po lewej stronie – „2” – nie zmieniła się.

Na konsumenta lepiej zadziała obniżka z 300 zł na 299 zł.


✅ Tuż obok pojawia się cena sprzed obniżki.

Telewizor, który kosztuje 2999 zł, wyda się lepszą okazją, jeśli oprócz aktualnej ceny znajdzie się przy nim cena stara – 3100 zł.


✅ Dotyczą produktów kupowanych nieregularnie.

Magiczne ceny nie działają, gdy klienci kupują Twoje produkty regularnie. To znaczy, że obniżka o 1 gr lepiej sprawdzi się w przypadku zestawu noży niż w przypadku mleka.

Z tego samego powodu ceny z dziewiątką na końcu pomogą Ci zdobyć nowych klientów, ale kiepsko sprawdzą się jako sposób na zatrzymanie obecnych.

<<Imię>>, jak bardzo przydała Ci się dzisiejsza rada? 

✍️ Cytat na dziś


„Nie daj się zwieść pozorom pewności siebie. Nie każda pewna siebie osoba jest kompetentna i nie każda kompetentna osoba jest pewna siebie”
Autor nieznany

Odpisz TAK, jeśli się z tym zgadzasz, <<Imię>>.

🎬 Popołudnie z głową

 

Klienci nie lubią czekać – to podpowiada nam intuicja. Jednak tym razem intuicja się myli.

Sprawdź, kiedy opłaca się kazać klientom poczekać.

🔊 Nowy odcinek podcastu Marketing z głową

Prowadzisz newsletter, ale czytelników zamiast przybywać, ubywa? Ludzie nie klikają i nie czytają Twoich wiadomości?

Wiem, jak to zmienić.

Newsletter wysyłam regularnie od 2020 r. W tym czasie napisałem ponad 200 maili, przeprowadziłem ok. 20 testów i popełniłem kilkadziesiąt poważnych błędów.

Dziś mój newsletter czyta ponad 40% osób zapisanych na listę, co stanowi wynik o 15% lepszy od branżowej średniej.

Dlatego opowiem Ci o 15 rzeczach, które pomogą Ci osiągnąć podobne lub lepsze wyniki.

👀 Zobacz na bloguJak zbudować newsletter, który ludzie czytają? 15 lekcji na podstawie 200 maili.
🔈 Posłuchaj na Spotify (jeśli uznasz, że zasłużyłem, będę wdzięczny za 5 gwiazdek).
🎥 Obejrzyj na YouTubie (subskrybujesz? Nie? Zacznij).

🛠️ Narzędzie tak dobre, że powinno być zakazane

Potrzebujesz grafiki na stronę internetową? Sprawdź fffuel.co, narzędzie, które stworzy dla Ciebie tło, wzór, grafikę, paletę kolorów, ikony i wiele, wiele więcej.

Moim zdaniem to absolutny must have każdego posiadacza strony WWW.
 

🧠 Łamimóżdżka

Masz mnie dziś.
Jutro będziesz mieć więcej.
Nie zajmuję miejsca, nic nie ważę, a jednak… im więcej czasu mija, tym trudniej znaleźć dla mnie miejsce.

Czym jestem?

Rozwiązanie łamimóżdżki z poprzedniego tygodnia

Dwóch ojców i dwóch synów wybrało się na ryby. Przez cały dzień złowili tylko trzy. Jeden z mężczyzn stwierdził jednak: złapaliśmy wystarczająco dużo ryb, aby każdy dostał po jednej. Miał rację.

Jak to wytłumaczysz?

Poprawna odpowiedź: na ryby wybrali się dziadek, ojciec oraz syn 😉.
Kto, tym razem znał odpowiedź?

Andrzej, Marcin, Daria, Beata, Marta, Agnieszka, Ewa, Natalia, Mateusz, Agata, Hanna, Karolina,  Maciej, Michał, Magda, Joanna oraz Tomasz.

Brawo!

🏆 Poleć newsletter znajomym. 


Oni będą Ci wdzięczni, a Ty za polecenie odblokujesz ekskluzywne nagrody.

Jak dotąd udało Ci się zaprosić <<total_refs_CbISdnlkWCMdta>> osób. 
Aby zaprosić więcej i odblokować nagrody, kliknij tu, skopiuj link i wyślij go znajomym. 
<<Imię>>, uważasz, że newsletter jest przydatny? 

Wspomnij o nim w mediach społecznościowych lub napisz mi coś miłego.


To zajmie Ci pięć sekund. Przygotowanie tego newslettera zajęło mi pięć godzin.

A przy okazji daj znać, z jakim marketingowym problemem borykasz się w tym tygodniu.
Dzięki temu będę wiedział jakie rady dla Ciebie przygotować. 

Możesz po prostu wysłać mi wiadomość lub napisać anonimowo tu. 

Spróbuję Ci pomóc.
Facebook
Website
YouTube
LinkedIn
Instagram

Na dziś to wszystko.
Przybijam Ci piątkę i do następnego.
Łukasz Hodorowicz
Piszę do Ciebie, z dwóch powodów.
Po pierwsze, wiem, że chcesz robić lepszy marketing.
Po drugie, zdarzyło Ci się wpaść na stronę lukaszhodorowicz.pl i dopisać do newslettera Marketing z głową. 

 
Możesz wypisać się w każdej chwili. 

Twoje dane są u mnie bezpiecznie. Strzeże ich:
StudioGO Reklama i Marketing
ul. Kartuska 23a
83-340 Sierakowice

 

Chcesz dostawać taki newsletter?

Zapisz się teraz, a w kolejny poniedziałek otrzymasz skoncentrowaną porcję wiedzy na temat klientologii i dowiesz się, jak zmieniać przypadkowych konsumentów w płacących klientów.

Podaj dalej
Podobało Ci się? Mam więcej.
Łukasz Hodorowicz - Blog | Podcast | Newsletter o marketingu

Pomagam firmom osiągnąć sukces, tworząc skuteczny marketing. Jestem tu, bo wierzę, że każda firma może stać się wielka. Musi tylko nauczyć się, jak robić marketing, który działa. I uważam, że świat był smutny, zanim pojawił się serial PRZYJACIELE.

Copyright ©2023 - Łukasz Hodorowicz - Blog | Podcast | Newsletter o marketingu

Co powiesz na darmowego e-booka?

Archimedes powiedział „Dajcie mi punkt oparcia, a poruszę Ziemię”. Filozof miał na myśli dźwignię. Czyli mechanizm, który pozwala zamienić mały wysiłek w ogromne efekty. 

W ebooku zebrałem 10 pomysłów na marketingowe dźwignie.
Chcesz je poznać? Zapisz się.