pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
kategoria: Marketing Podcast
Czas czytania: < 1 min
Poziom trudności:

Statystycy ostrzegają. Naśladowanie konkurencji może być niebezpieczne.

Czy przyglądając się konkurencji, która świetnie sobie radzi, kiedykolwiek pomyślałeś: „Sprawdzę, co robią, i zrobię to samo”? A może zdarzyło Ci się studiować poradniki typu „10 nawyków ludzi sukcesu” w nadziei, że pomogą Ci one w osiągnięciu celu?

Muszę Cię ostrzec. Naśladowanie innych może wpędzić Cię w kłopoty. Dlaczego? Bo nie widzisz tego, co niewidoczne.

Bądźmy w kontakcie
FB: https://l.lukaszhodorowicz.pl/facebook
IG: https://l.lukaszhodorowicz.pl/instagram
YT: https://l.lukaszhodorowicz.pl/youtube
LI: https://l.lukaszhodorowicz.pl/linkedin

Chcesz wiedzieć, jak Twoi klienci podejmują decyzje i jak możesz sprzedawać więcej? Sprawdź moją książkę Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej.

Badania

  1. Survivorship Bias – Overview, Impact, and How to Prevent. (2020, May 15). 
  2. Robert J Zimmer (2013-03-01). „The Myth of the Successful College Dropout: Why It Could Make Millions of Young Americans Poorer”. The Atlantic.
  3. Powell, I., Ingram, N., & Broughton, G. (2016, March 28). Survivorship bias – lessons from World War Two aircraft. 
Podobało Ci się? Mam więcej.
Sprawdź też inne artykuły..
Łukasz Hodorowicz - Blog | Podcast | Newsletter o marketingu

Pomagam firmom osiągnąć sukces, tworząc skuteczny marketing. Jestem tu, bo wierzę, że każda firma może stać się wielka. Musi tylko nauczyć się, jak robić marketing, który działa. I uważam, że świat był smutny, zanim pojawił się serial PRZYJACIELE.

Copyright ©2023 - Łukasz Hodorowicz - Blog | Podcast | Newsletter o marketingu

odkryj klientologię

Zacznij zmieniać przypadkowych konsumentów w płacących klientów

Skoncentrowana porcja wiedzy na temat marketingu i psychologi konsumenta w każdy podziałek w Twojej skrzynce. 

Zastanawiasz się, czy warto dołączyć?
Sprawdź przykładowy newsletter.