pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
kategoria: Podcast Marketing
Czas czytania: < 1 min
Poziom trudności:

Statystycy ostrzegają. Naśladowanie konkurencji może być niebezpieczne.

Podaj dalej

Czy przyglądając się konkurencji, która świetnie sobie radzi, kiedykolwiek pomyślałeś: „Sprawdzę, co robią, i zrobię to samo”? A może zdarzyło Ci się studiować poradniki typu „10 nawyków ludzi sukcesu” w nadziei, że pomogą Ci one w osiągnięciu celu?

Muszę Cię ostrzec. Naśladowanie innych może wpędzić Cię w kłopoty. Dlaczego? Bo nie widzisz tego, co niewidoczne.

Bądźmy w kontakcie
FB: https://l.lukaszhodorowicz.pl/facebook
IG: https://l.lukaszhodorowicz.pl/instagram
YT: https://l.lukaszhodorowicz.pl/youtube
LI: https://l.lukaszhodorowicz.pl/linkedin

Chcesz wiedzieć, jak Twoi klienci podejmują decyzje i jak możesz sprzedawać więcej? Sprawdź moją książkę Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej.

Badania

  1. Survivorship Bias – Overview, Impact, and How to Prevent. (2020, May 15). 
  2. Robert J Zimmer (2013-03-01). „The Myth of the Successful College Dropout: Why It Could Make Millions of Young Americans Poorer”. The Atlantic.
  3. Powell, I., Ingram, N., & Broughton, G. (2016, March 28). Survivorship bias – lessons from World War Two aircraft. 
Podaj dalej

Co powiesz na darmowego
e-booka?

Archimedes powiedział „Dajcie mi punkt oparcia, a poruszę Ziemię”. Filozof miał na myśli dźwignię. Czyli mechanizm, który pozwala zamienić mały wysiłek w ogromne efekty. 

W ebooku zebrałem 10 pomysłów na marketingowe dźwignie.
Chcesz je poznać? Zapisz się.