pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
kategoria: Marketing Podcast
Czas czytania: < 1 min
Poziom trudności:

Czy warto personalizować marketing?

Podaj dalej

Każdy, kto nie spędził ostatnich kilku lat w jaskini, słyszał, że personalizacja w marketingu się opłaca. Klienci chcą być traktowani indywidualnie.

Dlatego według ankiet chętniej wybierają marki, które personalizują swoje komunikaty, niż marki silne.

Brzmi nieźle. Tyle że to nieprawda. Personalizacja w marketingu to utopia, która może doprowadzić Cię do ruiny.

 ————————-

  📨 Dołącz do tysięcy przedsiębiorców, którzy w każdy poniedziałek dowiadują się jak robić lepszy marketing i jak więcej sprzedawać.

➡️ Newsletter Marketing z Głową
➡️ Newsletter Marketing Navigator
  ————————-

Podaj dalej
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najnowszy
najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments

Co powiesz na darmowego
e-booka?

Archimedes powiedział „Dajcie mi punkt oparcia, a poruszę Ziemię”. Filozof miał na myśli dźwignię. Czyli mechanizm, który pozwala zamienić mały wysiłek w ogromne efekty. 

W ebooku zebrałem 10 pomysłów na marketingowe dźwignie.
Chcesz je poznać? Zapisz się.