pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
Czas czytania: 5 min
Poziom trudności:

9 przynęt na klientów

Podaj dalej
<!doctype html>  
 
⏰ Dzisiejszego maila przeczytasz w minuty i 13 sekund

Cześć, <<Imię>>,

 
jak Ci minął weekend? Pogoda dopisała? U mnie zrobiło się naprawdę ciepło. Wybrałem się więc do sklepu kupić wiosenne buty. Przede mną zakupy robił nauczyciel geografii. Po czym to poznałem? Gdy ekspedientka zapytała, jakie buty go interesują, od razu odpowiedział: Morze Czerwone 😁.

Pożartowaliśmy, a teraz do roboty. Zobacz, z czym dziś do Ciebie przychodzę.

  • Dziewięć przynęt, na które złapiesz klientów.
  • Marka – o co tyle szumu?
  • Jak mówić, żeby inni chcieli słuchać?
  • Narzędzie, które stworzy ciekawą grafikę (uwaga, uzależnia!).
Zanim jednak zaczniemy, rozważ przejście na wyższy poziom marketingowej wiedzy.

💎 Marketing Navigator

Marketing Navigator to newsletter dla wymagających. Ten, który właśnie czytasz, jest jak krótka notatka z lekcji – dowiesz się, co było na zajęciach, ale szczegóły musisz sprawdzić sam. Jedno wydanie newslettera Marketing Navigator to dokładne streszczenie całych zajęć. Z miesiąca. Wystarczy, że przeczytasz je raz i natychmiast możesz podejść do egzaminu. Zaliczenie gwarantowane. Co znajdziesz w dzisiejszym wydaniu?
📘 Zapanuj nad skrzynką mailową. Metoda, dzięki której zapomnisz o nieodczytanych wiadomościach. 🧠 Klientologia: najwięcej zarobisz, sprzedając za darmo. 🍽️ Umysłowa uczta: jak zhakować mózg, żeby uczyć się szybciej? 🛠️ Przydatne narzędzia: strona, która stworzy oryginalne logo. Za darmo. 📗 To warto przeczytać: książka, która zdradza sekrety Netflixa.
<<Imię>>, jako że bardzo Cię lubię, masz rabat. -20% od ceny regularnej. Wystarczy, że w koszyku wpiszesz kod 🎫 „mzg”
Zapisz mnie

📅 Kartka z kalendarza

9 przynęt na klientów

Dokładnie od pięciu lat umiera muzyka na płytach CD i płytach winylowych. 24 kwietnia 2018 r. platformy streamingowe stały się popularniejsze od tradycyjnych nośników muzyki. Od tego czasu ich przewaga cały czas rośnie. A Tobie, <<Imię>>, zdarza się jeszcze słuchać muzyki na płytach CD? Może w samochodzie? Daj znać.

9 przynęt na klientów

<<Imię>>, masz już plany na majówkę? Ja, jeśli pogoda dopisze, wybiorę się na ryby. Uwielbiam łowić ryby, ale nie lubię ich jeść. Dlatego zdobycze zamiast na patelnię trafiają z powrotem do wody. Największą frajdę sprawia mi czekanie, aż ryba złapie przynętę. Wiadomo: trzeba być cierpliwym. Na szczęście wiem, które przynęty sprawdzają się najlepiej. Dlaczego o tym piszę?  Ponieważ wędkowanie ma wiele wspólnego z marketingiem. I w jednym, i w drugim przypadku musisz dobrać odpowiednią przynętę. Tylko wtedy coś złowisz. Dobry marketer, podobnie jak wędkarz, powinien mieć zestaw sprawdzonych przynęt. W marketingu rolę przynęt odgrywają perswazyjne schematy, które za każdym razem zwracają uwagę klienta. Schematy, z którymi dziś do Ciebie przychodzę, sprawdzą się na każdym „łowisku”: w mediach społecznościowych, na blogu, w mailu, a nawet w ofercie. 1️⃣ inspiracja „Zainspiruj mnie, a zrobię krok naprzód”.

9 przynęt na klientów

2️⃣ strach „Mam nadzieję, że mnie to nie spotka”.

9 przynęt na klientów

3️⃣ ciekawość „Muszę dowiedzieć się więcej”.

9 przynęt na klientów

4️⃣ wiarygodność „Kurczę! Oni wiedzą, o czym mówią”.

9 przynęt na klientów

5️⃣ zgodność „Zgadzam się w 100%”.

9 przynęt na klientów

6️⃣ błąd „Muszę tego uniknąć”.

9 przynęt na klientów

7️⃣ anomalia „Coś się tu nie zgadza”.

9 przynęt na klientów

8️⃣ liczby „Wow. To niesamowite”.

9 przynęt na klientów

9️⃣ historie „Ciekawe, co było dalej…”

9 przynęt na klientów
<<Imię>>, jak bardzo przydała Ci się ta rada?

✍️ Cytat na dziś

„Na jutro odkładaj tylko te rzeczy, bez których mógłbyś umrzeć ze spokojem” Pablo Picasso

🎬 Popołudnie z głową

Zastanawiasz się, czym tak naprawdę jest marka i dlaczego inni robią wokół niej tyle szumu? Sprawdź tu. (⏰ czas czytania: 1 minuta i 25 sekund)

🔊 Nowy odcinek podcastu Marketing z głową

9 przynęt na klientów

Co zrobić, żeby inni chcieli słuchać tego, co masz do powiedzenia? Jakich słów używać, by zaciekawić i przekonać rozmówcę? Jakich błędów unikać, aby nie nudzić innych? Dziś o komunikacji. Nie tylko w marketingu. 👀 Zobacz na bloguSprzedajesz dobry produkt? Przygotuj się na porażkę. 🔈 Posłuchaj na Spotify (jeśli uznasz, że zasłużyłem, będę wdzięczny za 5 gwiazdek). 🎥 Obejrzyj na YouTubie (subskrybujesz? Nie? Zacznij).

🛠️ Przydatne narzędzie, które powinno być zakazane

Szukasz oryginalnej grafiki, która wyróżni się na tle pozostałych? Sprawdź Pixel Art Converter. Strona zamieni każde zdjęcie na grafikę w stylu retro.

9 przynęt na klientów

🧠 Łamimóżdżka

Choć jestem martwy, potrzebuję powietrza. Choć nie mam ust, mam języki. Choć nie mam dłoni, potrafię strzelać. Czym jestem?
Rozwiązanie łamimóżdżki z poprzedniego tygodnia Dwie dziewczynki mają tych samych rodziców i urodziły się o tej samej godzinie tego samego dnia w tym samym miesiącu. Ale nie są bliźniaczkami. Jak to możliwe? Odpowiedź: po prostu nie urodziły się w tym samym roku.
Tym razem łamimóżdżkę rozwiązali: Andrzej, Teresa, Anna, Łukasz, Igor, Paula, Maria, Mikołaj, Framag, Karolina i Kacper. Brawo!

🏆 Poleć newsletter znajomym. 

Oni będą Ci wdzięczni, a Ty za polecenie odblokujesz ekskluzywne nagrody. Jak dotąd udało Ci się zaprosić <<total_refs_CbISdnlkWCMdta>> osób. Aby zaprosić więcej i odblokować nagrody, kliknij tu, skopiuj link i wyślij go znajomym.
<<Imię>>, uważasz, że newsletter jest przydatny? Wspomnij o nim w mediach społecznościowych lub napisz mi coś miłego. To zajmie Ci pięć sekund. Przygotowanie tego newslettera zajęło mi pięć godzin. A przy okazji daj znać, z jakim marketingowym problemem borykasz się w tym tygodniu. Dzięki temu będę wiedział jakie rady dla Ciebie przygotować. Możesz po prostu wysłać mi wiadomość lub napisać anonimowo tu. Spróbuję Ci pomóc.
Facebook
Website
YouTube
LinkedIn
Instagram
9 przynęt na klientów Na dziś to wszystko. Przybijam Ci piątkę i do następnego. Łukasz Hodorowicz 9 przynęt na klientów
Piszę do Ciebie, z dwóch powodów. Po pierwsze, wiem, że chcesz robić lepszy marketing. Po drugie, zdarzyło Ci się wpaść na stronę lukaszhodorowicz.pl i dopisać do newslettera Marketing z głową. 
Możesz wypisać się w każdej chwili ale będę za Tobą tęsknił.  Twoje dane są u mnie bezpiecznie. Strzeże ich: StudioGO Reklama i Marketing ul. Kartuska 23a 83-340 Sierakowice

Chcesz dostawać taki newsletter?

Zapisz się teraz, a w kolejny poniedziałek otrzymasz skoncentrowaną porcję wiedzy na temat klientologii i dowiesz się, jak zmieniać przypadkowych konsumentów w płacących klientów.

Podaj dalej