Przedsiębiorco, marketerze, freelancerze, handlowcu!
Naucz się zmieniać każde „nie” w „tak”.
Może nawet trochę nierealnie. Ale to możliwe – dzięki nauce, psychologii i perswazji.
Wyobraź sobie jedną rzecz, której naprawdę pragniesz.
Może marzysz o wyższej pensji, dobrze prosperującej firmie albo życiu bez stresu i zmartwień.
Od tych marzeń dzieli Cię jedno słowo: „tak”.
Ktoś musi się zgodzić, abyś mógł lub mogła to osiągnąć.
dlaczego nadal o tym tylko marzysz?
Czemu zamiast „tak” wciąż słyszysz „nie”?
Znasz odpowiedź, prawda?
Bo nie wiesz, jak przekonać innych do swojego zdania – czy to w kwestii wyższej pensji, zakupu, czy swoich pomysłów.
Nie martw się. To nie Twoja wina.
Żyjemy w społeczeństwie, które nie uczy, jak skutecznie przekonywać innych.
Zamiast tego uczymy się, jak wyciągać pierwiastki z 25 i poznajemy niepraktyczne zasady fotosyntezy.
Poświęciłem 349 godzin, przeanalizowałem 148 badań i bazując na 12 latach doświadczenia, odkryłem, jak działa pierwiastek perswazji.
To 37 popartych badaniami technik etycznego wywierania wpływu, zebranych na 213 stronach pięknie opracowanego e-booka.
Przeczytasz go w 5 godzin i jeszcze dziś staniesz się osobą bardziej przekonującą i wpływową.
Innymi słowy – zaczniesz dostawać to, czego chcesz w życiu i biznesie.
Choć w przyrodzie występuje zaledwie 90 pierwiastków chemicznych, to właśnie one stanowią podstawowy budulec wszechświata.
Dzięki swoim właściwościom pierwiastki łączą się w pary, tworząc miliony związków.
Z połączenia wodoru i tlenu powstaje woda, a z tlenu i żelaza – rdza.
Jednak prawdziwą wyjątkowość pierwiastków kryje ich moc zmiany.
Wystarczy jeden pierwiastek węgla, aby zmienić życiodajny tlen (O₂) w zabójczy dwutlenek węgla (CO₂). Z kolei jeden pierwiastek tlenu przekształca gazowy wodór w ciecz, czyli wodę.
Podobne „pierwiastki” istnieją również w komunikacji. To tak zwane pierwiastki perswazji.
Ich fenomen polega na transformacji: zmieniają zwykłą wypowiedź w wypowiedź perswazyjną, a pod ich wpływem nawet najtwardsze „nie” może zmienić się w „tak”.
Pierwiastki perswazji działają zarówno w biznesie, jak i w codziennym życiu.
Wplecione w reklamę, ofertę handlową czy zwykłą prośbę zwiększają perswazyjną moc Twoich słów.
Każdy pierwiastek to inna technika wywierania wpływu. Możesz stosować je osobno lub łączyć, wzmacniając ich siłę perswazji.
Kliknij, żeby powiększyć
Nazywam się Łukasz Hodorowicz i pomagam wpływać na decyzje klientów.
Od piętnastu lat pomagam małym i dużym firmom, przekonywać klientów do zakupów.
Współpracuję między innymi z Grupą OLX, Klubem Sportowym Piast Gliwice oraz Vetus Europe.
W swojej pracy wykorzystuję klientologię – połączenie marketingu i psychologii konsumenta.
Klientologia radzi sobie tam, gdzie marketing zawodzi.
Na temat klientologii napisałem książkę„Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej”, która trafiła na listę bestsellerów Empiku.
Piszę również do czasopism branżowych. Moje artykuły przeczytasz w „Nowa Sprzedaż”, „Marketer +”, „Social Media Manager” i „Sprawny Marketing”.
Gdy nie piszę, opowiadam. Wiedzą dzielę się podczas konferencji, szkoleń firmowych oraz w podcaście „Marketing z głową”, który jest najchętniej słuchanym podcastem o marketingu w Polsce.
Prywatnie jestem ojcem Łucji i Oskara oraz mężem Marty.
Wiedza, którą zebrałem w ebooku, warta jest przynajmniej 4100 zł netto.
Informacje, które tam znajdziesz, spokojnie wystarczyłyby na nagranie 12-godzinnego kursu.
Ale po co Ci kolejne obszerne szkolenie, którego albo nie obejrzysz w całości, albo nie ukończysz go wcale?
Dlatego pomyślałem, że bardziej przyda Ci się konkretnie i zwięźle napisany ebook, który przeczytasz (lub odsłuchasz) w mniej niż dwie godziny.
Ale nie tylko Twój czas jest dla mnie ważny. Zależy mi również na tym, abyś od razu mógł zastosować nową wiedzę i natychmiast zauważył wyniki w sprzedaży.
Dlatego napisałem ebooka w sposób zrozumiały, prostym językiem, bez naukowego żargonu.
Dzięki temu każdy rozdział przeczytasz w mniej niż 5 minut i od razu będziesz mógł przetestować wybrany pierwiastek perswazji. Nawet w codziennej komunikacji z żoną, mężem, partnerem lub dziećmi.
Już widzę zdziwienie na Twojej twarzy, gdy praktycznie od razu staniesz się bardziej przekonujący.
Skoro to takie świetne, to czemu oddaję to praktycznie za bezcen?
Nie mam żadnych wątpliwości co do jakości materiałów, które przygotowałem.
Poza tym, „Pierwiastki Perswazji” to jedyny taki projekt w Polsce (możliwe, że również na świecie).
Mogę jednak pozwolić sobie na tak niską cenę z kilku powodów:
i tak zastanawiasz się, czy inwestycja w „Pierwiastki Perswazji” Ci się opłaci.
Zobacz – cena Pierwiastków Perswazji to 97 zł.
Zgodzisz się ze mną, że to skrajnie niska cena za wiedzę, z której będziesz korzystać przez całe życie.
Zamiast zastanawiać się, co napisać, czy powiedzieć, aby przekonać klientów do zakupów, wystarczy, że zainwestujesz dwa złote dziennie i od razu zaczniesz etycznie i skutecznie sprzedawać.
Nie mówiąc o tym, że nawet jeśli poprawisz swoją sprzedaż o 5% w skali miesiąca, to jestem przekonany, że ebook zwróci się już w pierwszych tygodniach, prawda?
Ale być może nadal zastanawiasz się, czy „Pierwiastki Perswazji” rzeczywiście działają.
Ty jesteś najlepszym dowodem na to, że działają.
Skoro nadal czytasz tę ofertę, to jesteś już prawie zdecydowany na zakup.
To nie przypadek.
Na tej stronie pojawia się 9 pierwiastków perswazji.
Zauważyłeś je? No właśnie!
Teraz masz dwie możliwości:
Możesz dojść do rozsądnego wniosku, że chcesz w sposób etyczny sprzedawać więcej i zdobywać nowych klientów.
Możesz nie robić nic.
(choć wiem, że tak naprawdę już podjąłeś decyzję, prawda?)
Tak, oczywiście. Wystarczy, że zaznaczysz odpowiednią opcję podczas zakupu. Dzięki temu uwzględnisz kurs w kosztach i będzie on jeszcze tańszy.
Kiedy dokonasz płatności, system automatycznie wyśle Ci login i hasło do platformy.
Nie. Materiały otrzymasz w wersji elektronicznej.
Jednak przygotowałem dla Ciebie wszystkie materiały w wersji do samodzielnego wydruku.
Tak. Napisz do mnie na [email protected].
W takim razie śmiało pisz na [email protected]
Postaram się pomóc.
Przedstawione wyniki są autentyczne, ale stanowią przykład indywidualnego przypadku. Każdy biznes jest inny, działa w innych warunkach i może osiągać różne rezultaty. Pierwiastki Perswazji to zbiór technik i narzędzi, których skuteczność zależy od wielu czynników, w tym od sposobu ich zastosowania, branży, grupy docelowej czy aktualnej sytuacji rynkowej. Zaprezentowane przykłady i case studies służą wyłącznie celom edukacyjnym i nie stanowią gwarancji osiągnięcia podobnych wyników. Sukces w sprzedaży zależy od wielu zmiennych, w tym od Twojego zaangażowania w naukę i praktyczne wdrożenie poznanych technik.