Przedsiębiorco, marketerze, freelancerze, handlowcu!
(Nawet jeśli brakuje Ci pewności siebie, nie wiesz, co powiedzieć, a czasem masz wrażenie, że na imię masz „NIE”.)
30-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy
Mam coś, dzięki czemu staniesz się osobą przekonującą, Twoje teksty sprzedażowe zaczną sprzedawać, a zwykłe oferty zmienią się w oferty nie do odrzucenia.
Najlepsze jednak jest to, że nie musisz zmieniać się w rekina ani manipulatora.
Są lata 90., króluje ortalion i męskie fryzury z kucykiem, w kinach gra film „Pulp Fiction”, a na biurko początkującej copywriterki – Colleen Szot – trafia tekst reklamy sprzętu sportowego.
Zleceniodawca ma tylko jedno życzenie: chcemy więcej klientów.
Kobieta zmienia ostatni fragment tekstu. W rezultacie liczba telefonów rośnie dramatycznie, a Szot zostaje jedną z najlepiej zarabiających copywriterów na świecie.
Nieźle, biorąc pod uwagę, że w tekście zmieniła tylko 3 słowa.
Wcześniej reklama kończyła się słowami: „Konsultanci czekają na Twój telefon”. Po zmianie – „Jeśli konsultanci są zajęci, zadzwoń ponownie”.
Na pierwszy rzut oka różnica wydaje się nie mieć znaczenia. Na tym jednak polega fenomen…
czyli słów, które w niepozorny sposób
zmieniają najtwardsze „nie” w zdecydowane „tak”.
Spójrz na ten wykres sprzedaży – widzisz ten nagły skok pod koniec miesiąca?
To historia Asi, która prowadzi kursy masażu online.
Przez większość miesiąca jej sprzedaż utrzymywała się na poziomie 300-1000 zł. Nic specjalnego.
24 października coś się zmieniło. Asia dodała do opisu oferty techniki z Pierwiastków Perswazji.Dosłownie przekleiła kilka gotowych fraz i przerobiła szablon opisu produktu.
Efekt?
W ostatnim tygodniu października wygenerowała prawie 15 000 zł sprzedaży. To 80% całej jej miesięcznej sprzedaży. Bez zmian w produkcie, bez dodatkowej reklamy.
Jedyna różnica? Słowa i wyrażenia, które pojawiły się w opisie. Te same treści, tylko inaczej opakowane.
I teraz pomyśl – jeśli proste techniki perswazji dały taki efekt w branży masażu, to co mogą zrobić w Twoim biznesie?
Asia nie jest wyjątkiem. Pierwiastki Perswazji dają powtarzalne i przewidywalne wyniki. Choć mogą różnić się w zależności od branży i produktu, zawsze działają.
Poniżej wyniki sprzedażowe produktu za 47 zł.
Nazywam się Łukasz Hodorowicz i pomagam wpływać na decyzje klientów.
Od piętnastu lat pomagam małym i dużym firmom, przekonywać klientów do zakupów.
Współpracuję między innymi z Grupą OLX, Klubem Sportowym Piast Gliwice oraz Vetus Europe.
W swojej pracy wykorzystuję klientologię – połączenie marketingu i psychologii konsumenta.
Klientologia radzi sobie tam, gdzie marketing zawodzi.
Na temat klientologii napisałem książkę„Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej”, która trafiła na listę bestsellerów Empiku.
Piszę również do czasopism branżowych. Moje artykuły przeczytasz w „Nowa Sprzedaż”, „Marketer +”, „Social Media Manager” i „Sprawny Marketing”.
Gdy nie piszę, opowiadam. Wiedzą dzielę się podczas konferencji, szkoleń firmowych oraz w podcaście „Marketing z głową”, który jest najchętniej słuchanym podcastem o marketingu w Polsce.
Prywatnie jestem ojcem Łucji i Oskara oraz mężem Marty.
Pracując z moimi klientami, zauważyłem, że co jakiś czas pojawia się ten sam problem.
Ludzie mówili mi: „Łukasz, chcę więcej sprzedawać, ale nie chcę być nachalny i natrętny”.
To otworzyło mi oczy. Bo nie sztuką jest sprzedawać nachalnie – sztuką jest sprzedawać skutecznie i etycznie jednocześnie.
Tak narodziły się Pierwiastki Perswazji – drobne i subtelne zmiany w komunikacji, które robią gigantyczną różnicę w sprzedaży.
Pierwiastki Perswazji, tak samo jak pierwiastki chemiczne, są praktycznie niezauważalne, ale potrafią zmieniać zwykłą wypowiedź w wypowiedź perswazyjną.
Dlatego poświęciłem 345 godzin pracy, przestudiowałem 219 badań naukowych i zebrałem w jednym ebooku 37 etycznych technik perswazji.
Pierwiastki perswazji i pierwiastki chemiczne łączy wiele więcej.
Choć w przyrodzie występuje zaledwie 90 pierwiastków chemicznych, stanowią one podstawowy budulec wszechświata.
Dzięki swoim właściwościom pierwiastki łączą się w pary i mogą tworzyć miliony związków.
Z połączenia pierwiastków wodoru i tlenu powstaje woda, a łącząc tlen i żelazo otrzymamy rdzę.
Jednak nie to czyni pierwiastki wyjątkowymi.
Ich fenomen tkwi w mocy zmiany.
Wystarczy tylko jeden pierwiastek węgla, aby zmienić życiodajny tlen (O2) w zabójczy dwutlenek węgla (CO2), a zaledwie jeden pierwiastek tlenu zmienia wodór (gaz) w ciecz, czyli wodę.
Pierwiastki perswazji mają podobne właściwości.
Łączą się w pary i zwiększają perswazyjną moc Twoich wypowiedzi, jednocześnie pozostając niezauważalne i subtelne,
a Ty stajesz się osobą przekonującą.
Kliknij, żeby powiększyć
Wiedza, którą zebrałem w ebooku, warta jest przynajmniej 4100 zł netto.
Informacje, które tam znajdziesz, spokojnie wystarczyłyby na nagranie 12-godzinnego kursu.
Ale po co Ci kolejne obszerne szkolenie, którego albo nie obejrzysz w całości, albo nie ukończysz go wcale?
Dlatego pomyślałem, że bardziej przyda Ci się konkretnie i zwięźle napisany ebook, który przeczytasz (lub odsłuchasz) w mniej niż dwie godziny.
Ale nie tylko Twój czas jest dla mnie ważny. Zależy mi również na tym, abyś od razu mógł zastosować nową wiedzę i natychmiast zauważył wyniki w sprzedaży.
Dlatego napisałem ebooka w sposób zrozumiały, prostym językiem, bez naukowego żargonu.
Dzięki temu każdy rozdział przeczytasz w mniej niż 5 minut i od razu będziesz mógł przetestować wybrany pierwiastek perswazji. Nawet w codziennej komunikacji z żoną, mężem, partnerem lub dziećmi.
Już widzę zdziwienie na Twojej twarzy, gdy praktycznie od razu staniesz się bardziej przekonujący.
i tak zastanawiasz się, czy inwestycja w „Pierwiastki Perswazji” Ci się opłaci.
Zobacz – cena Pierwiastków Perswazji to 97 zł.
Zgodzisz się ze mną, że to skrajnie niska cena za wiedzę, z której będziesz korzystać przez całe życie.
Zamiast zastanawiać się, co napisać, czy powiedzieć, aby przekonać klientów do zakupów, wystarczy, że zainwestujesz dwa złote dziennie i od razu zaczniesz etycznie i skutecznie sprzedawać.
Nie mówiąc o tym, że nawet jeśli poprawisz swoją sprzedaż o 5% w skali miesiąca, to jestem przekonany, że ebook zwróci się już w pierwszych tygodniach, prawda?
Ale być może nadal zastanawiasz się, czy „Pierwiastki Perswazji” rzeczywiście działają.
Ty jesteś najlepszym dowodem na to, że działają.
Skoro nadal czytasz tę ofertę, to jesteś już prawie zdecydowany na zakup.
To nie przypadek.
Na tej stronie pojawia się 9 pierwiastków perswazji.
Zauważyłeś je? No właśnie!
Teraz masz dwie możliwości:
Możesz dojść do rozsądnego wniosku, że chcesz w sposób etyczny sprzedawać więcej i zdobywać nowych klientów.
Możesz nie robić nic.
(choć wiem, że tak naprawdę już podjąłeś decyzję, prawda?)
Tak, oczywiście. Wystarczy, że zaznaczysz odpowiednią opcję podczas zakupu. Dzięki temu uwzględnisz kurs w kosztach i będzie on jeszcze tańszy.
Kiedy dokonasz płatności, system automatycznie wyśle Ci login i hasło do platformy.
Nie. Materiały otrzymasz w wersji elektronicznej.
Jednak przygotowałem dla Ciebie wszystkie materiały w wersji do samodzielnego wydruku.
Tak. Napisz do mnie na [email protected].
W takim razie śmiało pisz na [email protected]
Postaram się pomóc.
Przedstawione wyniki są autentyczne, ale stanowią przykład indywidualnego przypadku. Każdy biznes jest inny, działa w innych warunkach i może osiągać różne rezultaty. Pierwiastki Perswazji to zbiór technik i narzędzi, których skuteczność zależy od wielu czynników, w tym od sposobu ich zastosowania, branży, grupy docelowej czy aktualnej sytuacji rynkowej. Zaprezentowane przykłady i case studies służą wyłącznie celom edukacyjnym i nie stanowią gwarancji osiągnięcia podobnych wyników. Sukces w sprzedaży zależy od wielu zmiennych, w tym od Twojego zaangażowania w naukę i praktyczne wdrożenie poznanych technik.