pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
Czas czytania: 7 min
Poziom trudności:

5 technik copywritera

Podaj dalej

Podobało Ci się? Chcesz wiedzieć kiedy pojawi się nowy odcinek? Subskrybuj!

Ludzie sądzą, że z darem do układania dobrych opisów produktów i usług trzeba się urodzić. Ludzie sądzą, że pisanie jest trudne. Ludzie sądzą, że copywriting to talent.  Mylą się. Pisanie to umiejętność, której można się nauczyć.

Z tego odcinka podcastu dowiesz się, jak się do tego zabrać. Poznasz narzędzia, które ułatwią Ci układanie opisów. Wreszcie przestaniesz tracić czas na pisanie tekstów, które nie przekonują do zakupów. Zacznij układać idealne opisy swoich produktów i usług.

Posłuchaj też:
https://www.lukaszhodorowicz.pl/jak-stworzyc-opis-produktu-by-klienci-kupili/
https://lukaszhodorowicz.pl/10-jak-tworzyc-naglowki-ktore-przyciagaja-klientow/

Bądźmy w kontakcie

FB: https://l.lukaszhodorowicz.pl/facebook
IG: https://l.lukaszhodorowicz.pl/instagram
YT: https://l.lukaszhodorowicz.pl/youtube
LI: https://l.lukaszhodorowicz.pl/linkedin

Podaj dalej

5 technik copywritera

Cześć. Witam Cię w 22 odcinku podcastu „Marketing z głową”. W tym podcaście niezmiennie zaglądamy do głów Twoich klientów i szukamy odpowiedzi na pytanie: jak klienci kupują? Czyli jak klienci podejmują decyzję o zakupie. Po co to robimy? Żebyś mógł robić jeszcze lepszy marketing i żebyś skuteczniej sprzedawał swoje produkty i usługi. Ten podcast nagrywam dla wszystkich marketerów, handlowców i dla przedsiębiorców, czyli dla sposób takich, jak Ty, które chcą sprzedawać więcej i chcą sprzedawać lepiej.

Ja nazywam się Łukasz Hodorowicz i na co dzień pomagam firmom takim, jak Twoja stać się firmami wyjątkowymi. Jak to robię? Tworząc skuteczny marketing. Wiedzę, która dzielę się z Tobą czerpię z badań na temat ekonomii behawioralnej, neuropsychologii oraz 10-letniego marketingowego doświadczenia w pracy z firmami takimi, jak Twoja.

To jest podcast „Marketing z głową” – źródło wiedzy dla przedsiębiorców, handlowców i marketerów, czyli dla osób, które chcą. sprzedawać lepiej i chcą sprzedawać więcej. Zaprasza Łukasz Hodorowicz.

Dziś porozmawiamy o tym, jak układać idealne opisy produktów i usług. Idealne opisy, czyli takie, które prawie za każdym razem przekonują klienta do zakupu, bo nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę z tego, ale w Internecie przekonujesz klienta do zakupu właśnie opisem. Jeżeli nie uda Ci się ułożyć przekonującego opisu produktu albo usługi, najprawdopodobniej zrobi to konkurencja i klient kupi Twój produkt, to co sprzedajesz lub podobny produk