Webinar Jak sprzedawać w kryzysie

Jak w kryzysie nie tracić klientów

i zdobywać nowych

Start webinaru: 16.02, godz. 11:00

Analizy kryzysów gospodarczych z ostatnich 60 lat dowodzą, że zachowania konsumentów zmieniają się w sposób przewidywalny.

Z pewnością wiesz, że dziś klient uważniej ogląda każdą złotówkę, zanim ją wyda. To jednak spore uproszczenie. W rzeczywistości to, jak konsument obchodzi się z pieniędzmi, zależy od kategorii, do której wpada Twój produkt. 

Problem polega na tym, że kryzys nieźle namieszał w starym zestawieniu produktów. Obiad w restauracji, który wczoraj był czymś zwyczajnym, dziś dla wielu staje się zachcianką – i trzeba go reklamować inaczej.

Pomyślisz: „Każdy produkt i klient jest inny”. To prawda. Jednak jeśli chodzi o pilność zakupu, produkty wpadają do zamkniętego zestawu kategorii. Tak samo jest z zachowaniem konsumentów, które zmienia się według określonych schematów.

Przedsiębiorcy, którzy zrozumieją nowego konsumenta i trafnie odczytają kategorię, do której wpada ich produkt, nauczą się najlepiej przekonywać do zakupów. W efekcie będą mieli największe szanse, aby przejść przez kryzys suchą stopą.

Na webinarze pokażę Ci

Chcę przejść przez kryzys suchą stopą. Zapisz mnie.

Prowadzący

Łukasz Hodorowicz, autor bestsellerowej książki Rozszyfruj Klienta. Sprzedawaj Więcej.

Twórca marketingowego podcastu numer 1 w Polsce. 

Na co dzień pomaga przedsiębiorcom zrozumieć klientów i uczy jak wpływać na decyzje konsumentów.

Webinar Jak sprzedawać w kryzysie

Co powiesz na darmowego
e-booka?

Archimedes powiedział „Dajcie mi punkt oparcia, a poruszę Ziemię”. Filozof miał na myśli dźwignię. Czyli mechanizm, który pozwala zamienić mały wysiłek w ogromne efekty. 

W ebooku zebrałem 10 pomysłów na marketingowe dźwignie.
Chcesz je poznać? Zapisz się.