pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
Czas czytania: 5 min
Poziom trudności:

Zrezygnuj z pieniędzy, żeby mieć ich więcej.

Podaj dalej
🧠 kreatywni ludzie robią najgorsze reklamy!
⏰ Dzisiejszego maila przeczytasz w 4 minuty i 36 sekund

Cześć, <<Imię>>,

 
jak Ci minął weekend?

Ja spotkałem się ze znajomymi ze szkoły średniej. Rozmawialiśmy m.in. na temat tego, że czasem w życiu układa się inaczej, niż planowaliśmy.

Na przykład jeden z kolegów chciał zostać informatykiem, a dziś jest księdzem. Jednak zostało mu pewne informatyczne przyzwyczajenie.

Gdy udzieli ślubu, mówi do pary młodej: „Pobieranie ukończone” 😉.
 

Pośmialiśmy się, a teraz zobacz, z czym jeszcze dziś do Ciebie przychodzę.

  • Kiedy mniej pieniędzy da Ci ich więcej?
  • Nie pytaj klientów, czego chcą, bo i tak nie powiedzą Ci prawdy.
  • Kreatywność przeszkadza w marketingu. Jak sobie z tym poradzić?
  • Wtyczka, która pomoże Ci się skupić.

💎 Dziś w newsletterze Marketing Navigator

📘 Jak zdobywać klientów w Social Mediach, poświęcając mniej niż godzinę dziennie?
 
🧠  Klientologia: kiedy mniej pieniędzy da Ci ich więcej?

🍽️ Umysłowa uczta: dlaczego Twoje wspomnienia z dzieciństwa to kłamstwo?

🛠️  Canva dla projektantów stron internetowych.

📗 Książka, która pomoże Ci stać się lepszym strategiem.


Marketing Navigator to newsletter dla wymagających.

Zapisz się i w każdy poniedziałek stawaj się lepszym przedsiębiorcą i marketerem.
<<Imię>>, jako że bardzo Cię lubię, masz rabat.
-20% od ceny regularnej.

Wystarczy, że w koszyku wpiszesz kod 🎫 „mzg”
 
Zapisz mnie

📅 Kartka z kalendarza

 
Zrezygnuj z pieniędzy, żeby mieć ich więcej.

Dokładnie 42 lata temu narodził się pierwszy przenośny komputer – Osborne 1. Urządzenie cieszyło się dużą popularnością, nawet pomimo tego, że ważyło 12 kg i sporo kosztowało.

W szczytowym momencie produkowano 10 tys. komputerów miesięcznie. Dziś, po przeliczeniu, należałoby za niego zapłacić ponad 21 tys. zł.

Jednym słowem – ciężki wydatek.

🎯 Chcesz więcej pieniędzy? Zrezygnuj z nich

✅ W kasynach pieniądze zastąpiono żetonami.
✅ W sklepach łatwiej zapłacić kartą niż gotówką.
✅ W hotelowym barze wcale nie musisz płacić pieniędzmi. Podwójne cappuccino doliczasz do rachunku „na pokój”.
✅ W wielu sklepach Apple’a nie ma już nawet kas.

Dlaczego inni starają się rozdzielić pieniądze od transakcji?
Wszystko z powodu zjawiska zwanego efektem wirtualnego pieniądza.

Pod jego wpływem chętniej rozstajemy się z pieniędzmi, gdy nie musimy ich używać.

Innymi słowy: konsument chętniej kupi Twój produkt, jeśli zamiast prawdziwymi pieniędzmi będzie mógł zapłacić za niego np. kartą kredytową.

Co więcej, płacąc bezgotówkowo, klienci wydają średnio o 39% więcej, niż kiedy używają tradycyjnych pieniędzy.
 

Zrezygnuj z pieniędzy, żeby mieć ich więcej.

🧠 Jak możesz wykorzystać to w swoim biznesie?
 

  1. Zachęcaj do płatności kartą.
    Nie możesz całkowicie zrezygnować z tradycyjnych pieniędzy ani nakazać klientom płacić kartą.

    Możesz jednak nagradzać za płatności bezgotówkowe dodatkowym rabatem, który szybko zwróci się w postaci zakupów robionych przez klientów.

     
  2. Wprowadź odroczone płatności.
    Szczególnie jeśli sprzedajesz droższe produkty lub usługi. Gdy klient nie musi od razu płacić kilkuset złotych, kupuje impulsywnie, emocjonalnie i chętniej.

     
  3. Zgrywalizuj zakupy.
    Zamiast pieniędzy wprowadź płatność punktami stałego klienta. Oczywiście żeby zdobyć punkty, klient musi najpierw zrobić zakupy 😉.

     
  4. Wprowadź subskrypcje.
    Jeśli to możliwe, umożliwiaj subskrypcyjny model płatności. Klient kupuje raz, zapomina o płatności, a Ty zarabiasz.
<<Imię>>, jak bardzo przydała Ci się ta rada?

✍️ Cytat na dziś


„Sukcesu nie określa liczba wygranych meczów. Sukces określa to, jak po przegranej zagrasz kolejny mecz”

Pelé

Odpisz TAK, jeśli się z tym zgadzasz, <<Imię>>.

🎬 Popołudnie z głową

 

Żeby dowiedzieć się, czego klienci chcą, wystarczy ich o to zapytać. Jeśli nadal w to wierzysz, koniecznie obejrzyj ten film.
 

🔊 Nowy odcinek podcastu Marketing z głową

Zrezygnuj z pieniędzy, żeby mieć ich więcej.

Jakie cechy musi mieć dobra, skuteczna reklama? Większość osób powie, że powinna być kreatywna. A przynajmniej oryginalna.

Jednak kreatywność w marketingu często szkodzi, oryginalne reklamy zaś rzadko kiedy są skuteczne.

Aby zrobić dobrą reklamę, przestań myśleć kreatywnie i zacznij myśleć szablonowo. Posłuchaj dlaczego.

👀 Zobacz na blogu: Jak robić dobre reklamy? Zapomnij o kreatywności, myśl szablonowo.
🔈 Posłuchaj na Spotify (jeśli uznasz, że zasłużyłem, będę wdzięczny za 5 gwiazdek).
🎥 Obejrzyj na YouTubie (subskrybujesz? Nie? Zacznij).

🛠️ Narzędzie tak dobre, że powinno być zakazane

Masz dość reklam, które rozpraszają Cię, gdy czytasz ciekawy artykuł? Jeszcze bardziej męczą Cię strony, które wymuszają wyłączenie blokady reklam?

Sprawdź Postlight Reader.

To wtyczka do popularnych przeglądarek internetowych, która ukryje denerwujące reklamy i pozwoli w spokoju przeczytać każdy artykuł.

Spójrz, jak wygląda strona przed zainstalowaniem wtyczki i po jej zainstalowaniu.
 

Zrezygnuj z pieniędzy, żeby mieć ich więcej.

🧠 Łamimóżdżka

Autorką dzisiejszej łamimóżdżki jest Agata. Dzięki!
Zadrapanie grzyba lub roślina – co to takiego?

Rozwiązanie łamimóżdżki z poprzedniego tygodnia

Masz mnie dziś.
Jutro będziesz mieć więcej.
Nie zajmuję miejsca, nic nie ważę, a jednak… im więcej czasu mija, tym trudniej znaleźć dla mnie miejsce.

Czym jestem?

Poprawna odpowiedź: wspomnieniem 😉.
Kto, tym razem znał odpowiedź?

Karolina, Waldemar, Agata, Kamila, Izabela, Sylwia, Magda, Ola, Anna, Tomasz, Wioletta, Barbara, Kinga, Michał, Daria, Kornelia, Marta, Donata, Zosia i Wiesław. 

Brawo!

🏆 Poleć newsletter znajomym. 


Oni będą Ci wdzięczni, a Ty za polecenie odblokujesz ekskluzywne nagrody.

Jak dotąd udało Ci się zaprosić <<total_refs_CbISdnlkWCMdta>> osób. 
Aby zaprosić więcej i odblokować nagrody, kliknij tu, skopiuj link i wyślij go znajomym. 
<<Imię>>, uważasz, że newsletter jest przydatny? 

Wspomnij o nim w mediach społecznościowych lub napisz mi coś miłego.


To zajmie Ci pięć sekund. Przygotowanie tego newslettera zajęło mi pięć godzin.

A przy okazji daj znać, z jakim marketingowym problemem borykasz się w tym tygodniu.
Dzięki temu będę wiedział jakie rady dla Ciebie przygotować. 

Możesz po prostu wysłać mi wiadomość lub napisać anonimowo tu. 

Spróbuję Ci pomóc.
Facebook
Website
YouTube
LinkedIn
Instagram
Zrezygnuj z pieniędzy, żeby mieć ich więcej.
Na dziś to wszystko.
Przybijam Ci piątkę i do następnego.
Łukasz Hodorowicz
Zrezygnuj z pieniędzy, żeby mieć ich więcej.
Piszę do Ciebie, z dwóch powodów.
Po pierwsze, wiem, że chcesz robić lepszy marketing.
Po drugie, zdarzyło Ci się wpaść na stronę lukaszhodorowicz.pl i dopisać do newslettera Marketing z głową. 

 
Możesz wypisać się w każdej chwili ale będę za Tobą tęsknił. 

Twoje dane są u mnie bezpiecznie. Strzeże ich:
StudioGO Reklama i Marketing
ul. Kartuska 23a
83-340 Sierakowice

 

Chcesz dostawać taki newsletter?

Zapisz się teraz, a w kolejny poniedziałek otrzymasz skoncentrowaną porcję wiedzy na temat klientologii i dowiesz się, jak zmieniać przypadkowych konsumentów w płacących klientów.

Podaj dalej
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najnowszy
najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments