pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
kategoria: Podcast Marketing
Czas czytania: 9 min
Poziom trudności:

30 Jak osiągnąć duże efekty, małym kosztem.

Podaj dalej

Podobało Ci się? Chcesz wiedzieć kiedy pojawi się nowy odcinek? Subskrybuj!

Czy sukces wymaga dramatycznych wyrzeczeń i diametralnych zmian? Czy, żeby schudnąć 10 kilogramów, zdobyć dwudziestu klientów, odłożyć 10 000 na wakacje naprawdę musisz wyjść z siebie i harować od świtu do nocy? Nie. Okazuje się, że drobne zmiany przynoszą równie duże efekty. Musisz jednak poznać dwie zasady.

Pozostałe

David Brailsdord
Agregacja zysków końcowych
Zasada Pareta

Bądźmy w kontakcie

FB: https://l.lukaszhodorowicz.pl/facebook
IG: https://l.lukaszhodorowicz.pl/instagram
YT: https://l.lukaszhodorowicz.pl/youtube
LI: https://l.lukaszhodorowicz.pl/linkedin

Podaj dalej

Jak osiągnąć duże efekty, małym kosztem.

Czy żeby osiągnąć sukces: zdobyć 20 nowych klientów, schudnąć 10 kilogramów albo oszczędzić na wymarzone wakacje, trzeba dużych wyrzeczeń i dramatycznych zmian w życiu? Nie! Dziś udowodnię Ci, że sukces wymaga niewielkich zmian.

 

Witam Cię w 30. odcinku podcastu Marketing z głową. W tym podcaście niezmiennie zaglądamy do głów Twoich klientów i szukamy odpowiedzi na bardzo ważne pytanie: „Jak klienci podejmują decyzję?”. Szczególnie interesują nas decyzje związane z zakupami. Po co to robimy? Oczywiście po to, abyś mogła robić jeszcze lepszy marketing i żebyś sprzedawała wi