kategoria: Podcast Psychologia
Czas czytania: 8 min
Poziom trudności:
41 Jak tworzyć perswazyjne reklamy. Czyli 5 filarów perswazji. Kontekst.
Podaj dalej
Podobało Ci się? Chcesz wiedzieć kiedy pojawi się nowy odcinek? Subskrybuj!
Elan Lee przekonał 220 000 i w trzy tygodnie zebrał 9 milionów dolarów aby sfinansować startup. Jak tego dokonał? Wykorzystał piąty filar perswazji – kontekst. Posłuchaj, jak tworzyć perswazyjne kampanie i lepiej przekonuj klientów do zakupów.
Podaj dalej
Gdy mówimy o perswazji, zazwyczaj myślimy o logicznych argumentach, które przekonają naszego klienta do zakupu produktu lub usługi. Jednak logiczne argumenty to często zbyt mało. I wtedy z pomocą przychodzi nam piąty filar perswazji, czyli kontekst. Dziś o tym, jak niewielkie zmiany w kontekście, robią ogromną różnicę w perswazji. Zaczynajmy.
Witam Cię w 41. odcinku podcastu Marketing z głową. W tym podcaście niezmiennie zaglądamy do głów Twoich klientów i szu