pozosta艂y min
Trzymam Ci臋 za r臋k臋. Jeste艣my tu: Strona g艂贸wna Blog Artyku艂
kategoria: Podcast
Czas czytania: < 1 min
Poziom trudno艣ci:

48 Jak tworzy膰 viralowe tre艣ci.

Podaj dalej

Podoba艂o Ci si臋? Chcesz wiedzie膰 kiedy pojawi si臋 nowy odcinek? Subskrybuj!

Viral cz臋sto por贸wnywany jest do wirusa. Jednak bli偶ej mu do jednoro偶ca. Rzadko spotykany. Wr臋cz mityczny. Na jego widok rozp艂ywaj膮 si臋 marketerzy. Dlaczego? Poniewa偶 viral, praktycznie za darmo, mo偶e dotrze膰 do milion贸w ludzi. W tym odcinku podcastu nauczysz si臋 tworzy膰 wiralowe tre艣ci.

Badania

  1. Dobele, Angela & Lindgreen, Adam & Beverland, Michael & Vanhamme, Jo毛lle & Wijk, Robert. (2007). Why pass on viral messages? Because they connect emotionally. Business Horizons. 50. 291-304. 10.1016/j.bushor.2007.01.004.

Pozosta艂e

  1. Mail od Jonah Peretti鈥檈go do NIKE

B膮d藕my w kontakcie

FB:聽https://l.lukaszhodorowicz.pl/facebook
IG:聽https://l.lukaszhodorowicz.pl/instagram
YT:聽https://l.lukaszhodorowicz.pl/youtube
LI:聽https://l.lukaszhodorowicz.pl/linkedin

Podaj dalej

Co powiesz na darmowego
e-booka?

Archimedes powiedzia艂 „Dajcie mi punkt oparcia, a porusz臋 Ziemi臋”. Filozof mia艂 na my艣li d藕wigni臋. Czyli mechanizm, kt贸ry pozwala zamieni膰 ma艂y wysi艂ek w ogromne efekty. 

W ebooku zebra艂em 10 pomys艂贸w na marketingowe d藕wignie.
Chcesz je pozna膰? Zapisz si臋.