pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
kategoria: Podcast
Czas czytania: < 1 min
Poziom trudności:

48 Jak tworzyć viralowe treści.

Podaj dalej

Podobało Ci się? Chcesz wiedzieć kiedy pojawi się nowy odcinek? Subskrybuj!

Viral często porównywany jest do wirusa. Jednak bliżej mu do jednorożca. Rzadko spotykany. Wręcz mityczny. Na jego widok rozpływają się marketerzy. Dlaczego? Ponieważ viral, praktycznie za darmo, może dotrzeć do milionów ludzi. W tym odcinku podcastu nauczysz się tworzyć wiralowe treści.

Badania

  1. Dobele, Angela & Lindgreen, Adam & Beverland, Michael & Vanhamme, Joëlle & Wijk, Robert. (2007). Why pass on viral messages? Because they connect emotionally. Business Horizons. 50. 291-304. 10.1016/j.bushor.2007.01.004.

Pozostałe

  1. Mail od Jonah Peretti’ego do NIKE

Bądźmy w kontakcie

FB: https://l.lukaszhodorowicz.pl/facebook
IG: https://l.lukaszhodorowicz.pl/instagram
YT: https://l.lukaszhodorowicz.pl/youtube
LI: https://l.lukaszhodorowicz.pl/linkedin

Podaj dalej
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najnowszy
najstarszy
Inline Feedbacks
View all comments

Co powiesz na darmowego
e-booka?

Archimedes powiedział „Dajcie mi punkt oparcia, a poruszę Ziemię”. Filozof miał na myśli dźwignię. Czyli mechanizm, który pozwala zamienić mały wysiłek w ogromne efekty. 

W ebooku zebrałem 10 pomysłów na marketingowe dźwignie.
Chcesz je poznać? Zapisz się.