pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
kategoria: Podcast Marketing
Czas czytania: < 1 min
Poziom trudności:

Chcesz więcej klientów? Każ im czekać.

Podaj dalej

🧠 Gdybyś mógł całkowicie za darmo podnieść wartość swojego produktu, skorzystałbyś z takiej okazji? Zakładam, że tak. Da się to zrobić. Musisz jednak postąpić sprzecznie z intuicją. Musisz kazać klientowi czekać.

Posłuchaj, co na ten temat mówią badania, ewolucja i teoria sygnalizacji. Przy okazji dowiesz się, dlaczego pawi ogon przyprawiał Karola Darwina o wymioty.

📨 Bądźmy w kontakcie
FB: https://l.lukaszhodorowicz.pl/facebook
IG: https://l.lukaszhodorowicz.pl/instagram
YT: https://l.lukaszhodorowicz.pl/youtube
LI: https://l.lukaszhodorowicz.pl/linkedin

📘Chcesz wiedzieć, jak Twoi klienci podejmują decyzje i jak możesz sprzedawać więcej?
Sprawdź moją książkę Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej.

🧠 Badania

  1.   Buell, Ryan W., and Michael I. Norton. “The Labor Illusion: How Operational Transparency Increases Perceived Value.” Management Science, vol. 57, no. 9, 2011, pp. 1564–79. Accessed 25 Nov. 2022.
  2.  Kirmani, Amna, and Peter Wright. “Money Talks: Perceived Advertising Expense and Expected Product Quality.” Journal of Consumer Research, vol. 16, no. 3, 1989, pp. 344–53.  Accessed 25 Nov. 2022.
Podaj dalej

Co powiesz na darmowego
e-booka?

Archimedes powiedział „Dajcie mi punkt oparcia, a poruszę Ziemię”. Filozof miał na myśli dźwignię. Czyli mechanizm, który pozwala zamienić mały wysiłek w ogromne efekty. 

W ebooku zebrałem 10 pomysłów na marketingowe dźwignie.
Chcesz je poznać? Zapisz się.