pozosta艂y min
Trzymam Ci臋 za r臋k臋. Jeste艣my tu: Strona g艂贸wna Blog Artyku艂
kategoria: Podcast Marketing
Czas czytania: < 1 min
Poziom trudno艣ci:

Chcesz wi臋cej klient贸w? Ka偶 im czeka膰.

Podaj dalej

馃 Gdyby艣 m贸g艂 ca艂kowicie za darmo podnie艣膰 warto艣膰 swojego produktu, skorzysta艂by艣 z takiej okazji? Zak艂adam, 偶e tak. Da si臋 to zrobi膰. Musisz jednak post膮pi膰 sprzecznie z intuicj膮. Musisz kaza膰 klientowi czeka膰.

Pos艂uchaj, co na ten temat m贸wi膮 badania, ewolucja i teoria sygnalizacji. Przy okazji dowiesz si臋, dlaczego pawi ogon przyprawia艂 Karola Darwina o wymioty.

馃摠 B膮d藕my w kontakcie
FB: https://l.lukaszhodorowicz.pl/facebook
IG: https://l.lukaszhodorowicz.pl/instagram
YT: https://l.lukaszhodorowicz.pl/youtube
LI: https://l.lukaszhodorowicz.pl/linkedin

馃摌Chcesz wiedzie膰, jak Twoi klienci podejmuj膮 decyzje i jak mo偶esz sprzedawa膰 wi臋cej?
Sprawd藕 moj膮 ksi膮偶k臋 Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj wi臋cej.

馃 Badania

  1.   Buell, Ryan W., and Michael I. Norton. 鈥淭he Labor Illusion: How Operational Transparency Increases Perceived Value.鈥 Management Science, vol. 57, no. 9, 2011, pp. 1564鈥79. Accessed 25 Nov. 2022.
  2.  Kirmani, Amna, and Peter Wright. 鈥淢oney Talks: Perceived Advertising Expense and Expected Product Quality.鈥 Journal of Consumer Research, vol. 16, no. 3, 1989, pp. 344鈥53.  Accessed 25 Nov. 2022.
Podaj dalej