Chcesz więcej klientów? Każ im czekać.
Podaj dalej
🧠 Gdybyś mógł całkowicie za darmo podnieść wartość swojego produktu, skorzystałbyś z takiej okazji? Zakładam, że tak. Da się to zrobić. Musisz jednak postąpić sprzecznie z intuicją. Musisz kazać klientowi czekać.
Posłuchaj, co na ten temat mówią badania, ewolucja i teoria sygnalizacji. Przy okazji dowiesz się, dlaczego pawi ogon przyprawiał Karola Darwina o wymioty.
📨 Bądźmy w kontakcie
FB: https://l.lukaszhodorowicz.pl/facebook
IG: https://l.lukaszhodorowicz.pl/instagram
YT: https://l.lukaszhodorowicz.pl/youtube
LI: https://l.lukaszhodorowicz.pl/linkedin
📘Chcesz wiedzieć, jak Twoi klienci podejmują decyzje i jak możesz sprzedawać więcej?
Sprawdź moją książkę Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej.
🧠 Badania
- Buell, Ryan W., and Michael I. Norton. “The Labor Illusion: How Operational Transparency Increases Perceived Value.” Management Science, vol. 57, no. 9, 2011, pp. 1564–79. Accessed 25 Nov. 2022.
- Kirmani, Amna, and Peter Wright. “Money Talks: Perceived Advertising Expense and Expected Product Quality.” Journal of Consumer Research, vol. 16, no. 3, 1989, pp. 344–53. Accessed 25 Nov. 2022.