pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
kategoria: Marketing Podcast
Czas czytania: < 1 min
Poziom trudności:

Chcesz więcej klientów? Każ im czekać.

Podaj dalej

🧠 Gdybyś mógł całkowicie za darmo podnieść wartość swojego produktu, skorzystałbyś z takiej okazji? Zakładam, że tak. Da się to zrobić. Musisz jednak postąpić sprzecznie z intuicją. Musisz kazać klientowi czekać.

Posłuchaj, co na ten temat mówią badania, ewolucja i teoria sygnalizacji. Przy okazji dowiesz się, dlaczego pawi ogon przyprawiał Karola Darwina o wymioty.

📨 Bądźmy w kontakcie
FB: https://l.lukaszhodorowicz.pl/facebook
IG: https://l.lukaszhodorowicz.pl/instagram
YT: https://l.lukaszhodorowicz.pl/youtube
LI: https://l.lukaszhodorowicz.pl/linkedin

📘Chcesz wiedzieć, jak Twoi klienci podejmują decyzje i jak możesz sprzedawać więcej?
Sprawdź moją książkę Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej.

🧠 Badania

  1.   Buell, Ryan W., and Michael I. Norton. “The Labor Illusion: How Operational Transparency Increases Perceived Value.” Management Science, vol. 57, no. 9, 2011, pp. 1564–79. Accessed 25 Nov. 2022.
  2.  Kirmani, Amna, and Peter Wright. “Money Talks: Perceived Advertising Expense and Expected Product Quality.” Journal of Consumer Research, vol. 16, no. 3, 1989, pp. 344–53.  Accessed 25 Nov. 2022.
Podaj dalej
Podobało Ci się? Mam więcej.
Łukasz Hodorowicz - Blog | Podcast | Newsletter o marketingu

Pomagam firmom osiągnąć sukces, tworząc skuteczny marketing. Jestem tu, bo wierzę, że każda firma może stać się wielka. Musi tylko nauczyć się, jak robić marketing, który działa. I uważam, że świat był smutny, zanim pojawił się serial PRZYJACIELE.

Copyright ©2023 - Łukasz Hodorowicz - Blog | Podcast | Newsletter o marketingu

Co powiesz na darmowego e-booka?

Archimedes powiedział „Dajcie mi punkt oparcia, a poruszę Ziemię”. Filozof miał na myśli dźwignię. Czyli mechanizm, który pozwala zamienić mały wysiłek w ogromne efekty. 

W ebooku zebrałem 10 pomysłów na marketingowe dźwignie.
Chcesz je poznać? Zapisz się.