10 marketingowych trików
Podaj dalej
Spis treści
- Przeskoczyć przepaść
- Marketingowy trik #1 – zamień „ja” w „ty”
- Marketingowy trik #2 – zdejmij klątwę
- Marketingowy trik #3 – zamień cechy na korzyści
- Marketingowy trik #4 – znajdź dźwignię
- Marketingowy trik #5 – społeczny dowód słuszności
- Marketingowy trik #6 – stwórz prosty program poleceń
- Marketingowy trik #7 – dodaj do oferty produkty komplementarne
- Marketingowy trik #8 – stań się inny niż konkurencja
- Marketingowy trik #9 – celuj wąsko
- Marketingowy trik #10 – rób mniej
Streszczenie: Marketingowe triki istnieją. Choć działają inaczej, niż wszyscy sądzą. Zamiast od razu rozkręcić Twój biznes, przyspieszają osiągnięcie rezultatów. Dzięki tym wskazówkom szybciej przeskoczysz przepaść dzielącą strefę maksymalnej rozpaczy od strefy maksymalnego zysku. Warunek jest jeden: rób właściwe rzeczy odpowiednio często i wystarczająco długo. Powodzenia!
Przeskoczyć przepaść
W 1991 r. Geoffrey Moore napisał książkę Przeskoczyć przepaść. Opisał w niej najtrudniejszą fazę rozwoju każdego produktu. W skrócie: Twoi klienci dzielą się na innowatorów, wczesnych naśladowców, wczesną i późną większość oraz maruderów.