pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
kategoria: Podcast Marketing
Czas czytania: 9 min
Poziom trudności:

28 Klienci nie kupują? Powód może być inny niż myślisz.

Podaj dalej

Podobało Ci się? Chcesz wiedzieć kiedy pojawi się nowy odcinek? Subskrybuj!

Zastanawiając się, dlaczego klienci nie kupują, zazwyczaj myślimy, że powodem są ceny, konkurencja albo sam produkt. Jednak powód może być całkowicie inny. Okazuje się, że rozstanie z pieniędzmi zadaje nam ból. Ból rzeczywisty jak ukłucie szpilką. W tym odcinku dowiesz się jak uśmierzyć ból zapłaty i jak lepiej przekonywać do zakupów.

Badania

  1. Nina Mazar, Hilke Plassmann, Nicole Robitaille “Pain of Paying? A Metaphor Gone Literal: Evidence from Neural and Behavioral Science”, January 2016SSRN Electronic Journal, DOI:10.2139/ssrn.2901808
  2. McCall, M., & Belmont, H. J. (1996). Credit card insignia and restaurant tipping: Evidence for an associative link. Journal of Applied Psychology, 81(5), 609–613. https://doi.org/10.1037/0021-9010.81.5.609

Pozostałe

  1. Bruce Horovitz, USA TODAY, McDonald’s joins pay-with-plastic trend
  2. The 2016 Diary of Consumer Payment Choice Claire Greene and Scott Schuh
  3. Wykres niechęci do straty

Posłuchaj także

1. Jak podnieść ceny? Efekt zysków i strat

Bądźmy w kontakcie

FB: https://l.lukaszhodorowicz.pl/facebook
IG: https://l.lukaszhodorowicz.pl/instagram
YT: https://l.lukaszhodorowicz.pl/youtube
LI: https://l.lukaszhodorowicz.pl/linkedin

Podaj dalej