pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
kategoria: Podcast Marketing
Czas czytania: 8 min
Poziom trudności:

33 Jak wykorzystać muzykę w marketingu?

Podaj dalej

Podobało Ci się? Chcesz wiedzieć kiedy pojawi się nowy odcinek? Subskrybuj!

Muzyka jest jak polityk. Niby wszyscy słuchają, ale mało kto zwraca uwagę. A szkoda. Bo muzyka ma moc. I nie mam tu na myśli panów w długich włosach zdzierających sobie gardła przy akompaniamencie dźwięku, który przypomina wypadające z szafki garnki. Muzyka ma moc rozbudzania emocji. Moc wywoływania skojarzeń. Moc zatrzymywania czasu. A skoro tak, to warto zadać muzyce pytanie: co możesz zrobić dla mojego marketingu. I o to pytam w nowym odcinku podcastu Marketing z Głową.

Badania

  1. Oakes, S. (2003). Musical tempo and waiting perceptions, Psychology & Marketing, 20(8), 685–705. 
  2. Sweeney, J., & Wyber, F. (2002). The role of cognitions and emotions in the music-approach-avoidance behavior relationship. Journal of Services Marketing, 16(1), 51-69.
  3. Costas Karageorghis and David-Lee Priest „Music in Sport and Exercise : An Update on Research and Application”, Citation: The Sport Journal 11(3), 2008
  4. J. J. Kellaries and S. P. Mantel, “Shaping Time Perceptions with Background Music: The Effect of Congruity and Arousal on Estimates of Ad Durations,” Psychology and Marketing, 13 (1996): 501–515.
  5. D. Ackerman, Sinnenas naturlära (Stockholm: Forum, 1992).

Pozostałe

  1. B. Hultén, N. Broweus, M. van Dijk, Marcus van Dijk, Palgrave macmillan, Sensory Marketing s.78

Bądźmy w kontakcie

FB: https://l.lukaszhodorowicz.pl/facebook
IG: https://l.lukaszhodorowicz.pl/instagram
YT: https://l.lukaszhodorowicz.pl/youtube
LI: https://l.lukaszhodorowicz.pl/linkedin

Podaj dalej