35 Efekt przynęty. Jak przekonać klienta do zakupu droższego produktu.
Podaj dalej
Podobało Ci się? Chcesz wiedzieć kiedy pojawi się nowy odcinek? Subskrybuj!
W 1982 roku troje psychologów przeprowadziło eksperyment z tak zwanymi dominującymi asymetrycznie alternatywami. Wyniki badania zmieniły marketing na zawsze. Okazało się, że można przekonać klienta do zakupu droższego produktu. Nawet jeśli klient wcześniej wcale nie brał tego pod uwagę. Wystarczy dodać do oferty produkt przynętę.
Podaj dalej
Czy chciałbyś się dowiedzieć, jak nakłonić swojego klienta do zakupu konkretnego produktu, czasami nawet tego droższego? I to wszystko bez przekonywania, bez namawiania do zakupów – tylko poprzez niewielką zmianę we własnej ofercie. Dziś porozmawiamy właśnie o tym. Zaczynajmy.
Cześć! Witam Cię w 35. odcinku podcastu Marketing z głową. W tym podcaście zaglądamy do głów Twoich klientów i szukamy odpowiedzi na pytanie: „Jak klienci kupują?”, czyli jak podejmują decyzję o zakupie. Dlaczego nas to interesuje? Bo chcemy na tę decyzję wpływać. Chcemy pomóc Ci robić jeszcze lepszy marketing i jeszcze lepiej przekonywać klientów do zakupu Twojego produktu i Twoich usług. Wiedza, którą dzielę się z Tobą, poc