pozosta艂y min
Trzymam Ci臋 za r臋k臋. Jeste艣my tu: Strona g艂贸wna Blog Artyku艂
kategoria: Podcast Psychologia
Czas czytania: < 1 min
Poziom trudno艣ci:

44 Jak robi膰 dobre reklamy kiedy brakuje pomys艂贸w i kreatywno艣ci.

Podaj dalej

Podoba艂o Ci si臋? Chcesz wiedzie膰 kiedy pojawi si臋 nowy odcinek? Subskrybuj!

Zazwyczaj s膮dzimy, 偶e dobre reklamy s膮 kreatywne, oryginalne i generalnie trudne do zrobienia jak potr贸jne salto mortale zako艅czone piruetem. Tak jednak by膰 nie musi. Wystarczy, 偶e znasz pewien schemat. W nowym odcinku podcastu Marketing z G艂ow膮 zdradzam 6 element贸w skutecznych reklam.

Badania:

  1. Todorov, A., & Ballew, C. (2007). Predicting political elections from rapid and unreflective face judgments. Proceedings of the National Academy of Sciences, USA 104 (46): 17948鈥17953.
  2. Coulter, Keith & Grewal, Dhruv. (2014). Name-Letters and Birthday-Numbers: Implicit Egotism Effects in Pricing. Journal of Marketing. 78. 102-120. 10.1509/jm.13.0059.
  3. Gregory, W. & Cialdini, Robert & Carpenter, Kathleen. (1982). Self-Relevant Scenarios as Mediators of Likelihood Estimates and Compliance: Does Imagining Make It So?. Journal of Personality and Social Psychology. 43. 89-99. 10.1037/0022-3514.43.1.89.

Pozosta艂e

Marketing z G艂ow膮 #43
Mac vs PC
Samsung vs iPhone
Konkretna reklama
Reklama Araldite

B膮d藕my w kontakcie

FB:聽https://l.lukaszhodorowicz.pl/facebook
IG:聽https://l.lukaszhodorowicz.pl/instagram
YT:聽https://l.lukaszhodorowicz.pl/youtube
LI:聽https://l.lukaszhodorowicz.pl/linkedin

Podaj dalej