pozosta艂y min
Trzymam Ci臋 za r臋k臋. Jeste艣my tu: Strona g艂贸wna Blog Artyku艂
kategoria: Podcast
Czas czytania: 7 min
Poziom trudno艣ci:

7. Jak podnie艣膰 ceny. Efekt dzielonych koszt贸w

Podaj dalej
Podoba艂o Ci si臋? Chcesz wiedzie膰 kiedy pojawi si臋 nowy odcinek? Subskrybuj!

W tej serii podcast贸w zadajemy sobie pytanie dwa pytania.

Jak przekona膰 klient贸w, aby zwracali mniejsz膮 uwag臋 na ceny?
Jak sprawi膰, aby klienci wydawali u nas wi臋cej pieni臋dzy?

Odpowiedzi znale藕li艣my ju偶 w kilku miejscach. W badaniach, eksperymentach oraz historiach.

Jest jednak jedno miejsce, do kt贸rego jeszcze nie zagl膮dali艣my. W miejscu, o kt贸rym m贸wi臋, spotkamy prawdziwych wirtuoz贸w gatunku. Ludzi, kt贸rzy zdaj膮 si臋 cierpie膰 na cenow膮 艣lepot臋. Wydaj膮 pieni膮dze tak jakby ros艂y na drzewach obok jab艂ek. Wydaj膮 du偶o, wydaj膮 cz臋sto i prawie zawsze bez zastanowienia. Pomy艣la艂e艣 pewnie, 偶e opisuje Twojego idealnego klienta, prawda? Nie tym razem. Je艣li chcemy wiedzie膰, kiedy ludzie zap艂ac膮 za Tw贸j produkt wi臋cej, powinni艣my uczy膰 si臋 od najlepszych. Dzi艣 przyjrzymy si臋 politykom.

Badania
Andersson, Ola and Holm, Hakan J. and Tyran, Jean-Robert and Wengstr枚m, Erik, Risking Other People’s Money: Experimental Evidence on Bonus Schemes, Competition, and Altruism (November 16, 2013). IFN Working Paper No. 989, Available at SSRN: https://ssrn.com/abstract=2466988

Pozosta艂e
https://www.politico.com/story/2016/09/donald-trump-other-peoples-money-228434
https://www.goodreads.com/quotes/8590079-there-are-four-ways-in-which-you-can-spend-money

Chcesz, aby Twoje ceny wydawa艂y si臋 klientom ni偶sze? Chcesz podnie艣膰 ceny i nie straci膰 klient贸w? Napisa艂em o tym ebooka. Sprawd藕 https://lukaszhodorowicz.pl/50-strategii-cenowych-3

B膮d藕my w kontakcie

FB: https://l.lukaszhodorowicz.pl/facebook
IG: https://l.lukaszhodorowicz.pl/instagram
YT: https://l.lukaszhodorowicz.pl/youtube
LI: https://l.lukaszhodorowicz.pl/linkedin

Podaj dalej