pozosta艂y min
Trzymam Ci臋 za r臋k臋. Jeste艣my tu: Strona g艂贸wna Blog Artyku艂
kategoria: Podcast
Czas czytania: 11 min
Poziom trudno艣ci:

8. Jak podnie艣膰 ceny. Efekt cena=jako艣膰

Podaj dalej
Podoba艂o Ci si臋? Chcesz wiedzie膰 kiedy pojawi si臋 nowy odcinek? Subskrybuj!

Pewnie przyznasz mi racj臋, gdy powiem, 偶e wszyscy Ty, ja, Twoi klienci, szukamy produkt贸w i us艂ug najwy偶ej jako艣ci. A za wysok膮 jako艣膰, jeste艣my gotowi zap艂aci膰 wy偶sz膮 cen臋. Od czas贸w wynalezienia ko艂a marketerzy i sprzedawcy staraj膮 si臋 udowodni膰, 偶e ich produkty s膮 najwy偶szej jako艣ci. W ten spos贸b przekonuj膮 klient贸w, aby zap艂acili za produkt wy偶sz膮 cen臋.

Zachwalaj膮 swoje us艂ugi, materia艂y, z kt贸rych produkty s膮 wykonane i prze艣cigaj膮 si臋 w coraz bardziej wyrafinowanych sposobach, aby t臋 jako艣膰 udowodni膰. Ale cz臋sto im si臋 to nie udaje. Dlaczego? Bo nie wiedz膮 tego, czego ty dowiesz si臋 z tego odcinka podcastu.

Badania
1Baba Shiv, Ziv Carmon, Dan Ariely „Placebo Effects of Marketing Actions: Consumer May Get What they Pay For„, Journal of Marketing Research. November  2005, Vol. 42, Issue 4, Pages 383-393

2Hilke Plassmann, John O’Doherty, Baba Shiv鈥, and Antonio Rangel, „Marketing actions can modulate neural representations of experienced pleasantness” , National Institutes of Health, Bethesda, MD, and approved December 3, 2007

Pozosta艂e
https://lukaszhodorowicz.pl/wp-content/uploads/2021/02/Combo-i-discman-w-jednym-188-900×900-1.jpg

Chcesz, aby Twoje ceny wydawa艂y si臋 klientom ni偶sze? Chcesz podnie艣膰 ceny i nie straci膰 klient贸w? Napisa艂em o tym ebooka. Sprawd藕 https://lukaszhodorowicz.pl/50-strategii-cenowych-3

B膮d藕my w kontakcie

FB: https://l.lukaszhodorowicz.pl/facebook
IG: https://l.lukaszhodorowicz.pl/instagram
YT: https://l.lukaszhodorowicz.pl/youtube
LI: https://l.lukaszhodorowicz.pl/linkedin

Podaj dalej