pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
kategoria: Podcast
Czas czytania: < 1 min
Poziom trudności:

Błąd pustych liczb, czyli co mierzyć w marketingu, by nie tracić pieniędzy.

Podczas II wojny światowej Amerykanie byli o włos od klęski. Wszystko za sprawą jednej decyzji, która wydawała się logiczna. Na szczęście dla wszystkich amerykańscy wojskowi posłuchali rady statystyków i dokonali wyboru przeczącego logice.

W dzisiejszym odcinku podcastu ważna lekcja, której powinni wysłuchać stratedzy, marketerzy i przedsiębiorcy. W przeciwnym razie konsekwencją może być przegrana.

Zapisz się do newslettera Marketing Navigator

Podobało Ci się? Mam więcej.
Sprawdź też inne artykuły..
Łukasz Hodorowicz - Blog | Podcast | Newsletter o marketingu

Pomagam firmom osiągnąć sukces, tworząc skuteczny marketing. Jestem tu, bo wierzę, że każda firma może stać się wielka. Musi tylko nauczyć się, jak robić marketing, który działa. I uważam, że świat był smutny, zanim pojawił się serial PRZYJACIELE.

Potrzebujesz marketingowego wsparcia?

Porozmawiajmy. Bez zobowiązań.
Powiem Ci co mogę zrobić dla Ciebie i Twojej firmy.