L" prefix="og: https://ogp.me/ns#"> Chcesz pisać lepsze teksty?  🧠 - Łukasz Hodorowicz
pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
Czas czytania: 4 min
Poziom trudności:

Chcesz pisać lepsze teksty? 

Podaj dalej
<< Test Imię >>, chcesz pisać lepsze teksty? 👈
Nie widzisz zdjęć? Otwórz wiadomość w przeglądarce
Facebook
Website
YouTube
LinkedIn
Chcesz pisać lepsze teksty? 

Cześć <<Imię>>, jeśli wszystko dobrze obliczyłem, powinieneś otrzymać tego maila we wtorek o 20:00.

Gdy to piszę, czuje się jak profesor Emmett Brown z filmu „Powrót do przyszłość”. 
😁 
Ale do rzeczy, a raczej do kalendarza.

Dziś ważna rocznica, bo

  • 31 lat temu przywrócono Narodowe Święto Trzeciego Maja. Zaraz potem nauczyliśmy się rozpalać grilla.
  • 102 lata temu oddano pierwszy udany skok ze spadochronu. Słowo UDANY brzmi dość niepokojąco, prawda?
  • 72 lata temu Koluszki otrzymały prawa miejskie. O dziwo nikt nie pomyślał, że Koluszki powinny stać się Koluchami.

Śmiało, możesz to udostępnić dalej. Może uda Ci się wywołać szum w sieci. A skoro przy szumie jesteśmy. Wiesz, jak brzmi najlepsze hasło reklamowe w historii?

„Przy 120 km na godzinę najgłośniejszym dźwiękiem, który słychać wewnątrz nowego Rolls Royce’a jest dźwięk elektronicznego zegara.”

Gdzie tu szum spytasz? Właśnie o to chodzi. Wcale go nie słychać. Autorem tekstu jest guru reklamy David Ogilvy. Oglivy mógł po prostu napisać „Nowy Rolls Royce jest cichy.” Jednak to zdanie jest abstrakcyjne.

Może oznaczać wszystko, ale w tym wypadku nie znaczy nic. Z drugiej strony każdy potrafi wyobrazić sobie ciszę, przy której słychać dźwięki ładunków elektrycznych krążących w obwodach zegara. 

Dobra wiadomość jest taka, że możesz nauczyć się układać przekonujące opisy produktów. Do tego niezbędna jest Piramida Wiadomości. Za moment pokaże Ci jak z niej skorzystać. Jednak zanim przekonasz klienta do zakupu, musisz zwrócić jego uwagę. Dlatego najpierw pokaże Ci dwa skuteczne sposoby zwracania uwagi czytelnika.

 

Jak zwrócić uwagę czytelnika? 
 

  • Pytanie Co-Gdyby. Zacznij tekst od sekwencji trzech pytań Co-Gdyby. Pokaż czytelnikowi co się wydarzy, gdy kupi Twój produkt.
    Na przykład: Co by było, gdybyś nigdy więcej nie musiał walczyć o klientów?
    W ten sposób uruchomisz w głowie klienta projekcje przyszłości i wywołujesz pragnienie.

     
  • Trzy liczby. Ta metoda bazuje na ciekawości. Rozpoczynasz tekst trzema liczbami, a później je tłumaczysz.
    Na przykład: 5,40,43.
    Amerykanie stanowią zaledwie 5% światowej populacji. A jednak produkują aż 40% wszystkich śmieci. Amerykanie wyrzucają każdego dnia 43 000 ton jedzenia. Przeciętny człowiek każdego dnia zjada 1.8 kg jedzenia. A więc Ameryka każdego dnia mogłaby nakarmić ponad 21 milionów głodujących.

<<Imię>>, gdy Twoje teksty zaczną przykuwać uwagę, łatwiej przekonasz czytelników do zakupu. Tak się składa (całkiem przypadkiem 🙂 ), że o tym, jak pisać przekonujące opisy produktów i usług mówię w nowym odcinku podcastu Marketing z głową.

Z odcinka dowiesz się, dlaczego Apple pokonał firmę Creative w kategorii odtwarzacz mp3 oraz jak korzystać ze wspomnianej wcześniej Piramidy Wiadomości. A co najważniejsze dowiesz się, jak pisać opisy, aby produkty same wskakiwały klientom do koszyka. To jak, posłuchasz?

Chcesz pisać lepsze teksty? 
To coś dla mnie, puszczaj
Udostępnij Udostępnij
Tweet Tweet
Wyślij Wyślij

<<Imię>>, wolisz oglądać? Pomyślałem o Tobie. Podcast możesz obejrzeć również na YouTube. Przy okazji sprawdź, czy subskrybujesz.

Wolę oglądać


Na dziś to wszystko.
Przybijam Ci piątkę i do następnego.
Łukasz Hodorowicz
Piszę do Ciebie, z dwóch powodów.
Po pierwsze, wiem, że chcesz robić lepszy marketing.
Po drugie, zdarzyło Ci się wpaść na stronę lukaszhodorowicz.pl i dopisać do newslettera Marketing z głową. 

 
Możesz wypisać się w każdej chwili ale będę za Tobą tęsknił. 

Twoje dane są u mnie bezpiecznie. Strzeże ich:
StudioGO Reklama i Marketing
ul. Kartuska 23a
83-340 Sierakowice

 
Podaj dalej