L" prefix="og: https://ogp.me/ns#"> Dlaczego się mylisz i jak to zmienić 🧠 - Łukasz Hodorowicz
pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
Czas czytania: 3 min
Poziom trudności:

Dlaczego się mylisz i jak to zmienić

Podaj dalej
Dlaczego się mylisz i jak to zmienić
Nie widzisz zdjęć? Otwórz wiadomość w przeglądarce
Facebook
Website
YouTube
LinkedIn
Dlaczego się mylisz i jak to zmienić

Cześć <<Imię>>, dziś porozmawiamy o decyzjach.

Decyzjach, które podejmujemy i o błędach, które popełnimy. Ale najpierw, szybki skok w przeszłość.

Dokładnie 38 lat temu pierwsza kobieta poleciała w kosmos. Nazywała się Sally Ride. Co ciekawe, zanim została astronautkom byłą… tenisistką. Można więc powiedzieć, że zawsze ciągnęło ją do RAKIET. Hłe, hłe, hłe.

W NASA szukali inżyniera. Sally odpowiedziała na ogłoszenie. Podobno rozmowa była krótka. 5 lat późnej Sally została pierwszą astronautką. Ktokolwiek przyjął Sally do pracy, podjął właściwą decyzję.

Jak podejmujesz decyzje, <<Imię>>

Zazwyczaj sądzimy, że rozumiemy własne decyzje. Dlaczego kupujemy te buty, a nie inne, dlaczego wolimy zjeść łososia z grilla w tej kameralnej restauracji zamiast średnio wysmażonego steka w Sphinx’ie lub dlaczego ufasz swojemu dentyście bardziej niż swojemu lekarzowi.
Tyle że zazwyczaj się mylimy…

W nowym odcinku podcastu Marketing z Głową opowiem Ci dlaczego. Dowiesz się również, jak podejmować lepsze decyzje i jak klientów przekonać do lepszych decyzji. Czyli zakupu Twojego produktu lub usługi. Poza tym poznasz historie najgorszego prezydenta Stanów Zjednoczonych (nie ten, o którym myślisz).

 
Dlaczego się mylisz i jak to zmienić
Udostępnij Udostępnij
Tweet Tweet
Wyślij Wyślij

Będzie Live

A skoro mówimy o przekonywaniu do zakupów. W poniedziałek (21.06) startuje Social Media Festiwal. Mam przyjemność poprowadzić pierwszego Liva. W poniedziałek o 10:00 opowiem Ci o technikach perswazji w Social Mediach. Czyli, jak lepiej przekonywać. Również do zakupów. Będzie o wybuchających kotach, proszku do prania i rycerzach Jedi. Chcesz tam być (mówiąc to poruszam dłonią, jak rycerz Jedi).

Dlaczego się mylisz i jak to zmienić

Do zobaczenia w poniedziałek.
Na dziś to wszystko.
Przybijam Ci piątkę i do następnego.
Łukasz Hodorowicz
Piszę do Ciebie, z dwóch powodów.
Po pierwsze, wiem, że chcesz robić lepszy marketing.
Po drugie, zdarzyło Ci się wpaść na stronę lukaszhodorowicz.pl i dopisać do newslettera Marketing z głową. 

 
Możesz wypisać się w każdej chwili ale będę za Tobą tęsknił. 

Twoje dane są u mnie bezpiecznie. Strzeże ich:
StudioGO Reklama i Marketing
ul. Kartuska 23a
83-340 Sierakowice

 
Podaj dalej