L" prefix="og: https://ogp.me/ns#"> Dziś Andrzejki. Mam dla Ciebie wróżbę. 🧠 - Łukasz Hodorowicz
pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
Czas czytania: 3 min
Poziom trudności:

Dziś Andrzejki. Mam dla Ciebie wróżbę.

Podaj dalej
<< Test Imię >>, dziś Andrzejki. Mam dla Ciebie wróżbę.
Facebook
Website
YouTube
LinkedIn
Instagram

Cześć <<Imię>>. Kryształowa kula marketingu zdradziła mi sekret, który odmieni Twój firmowy Fanpage.

Zacznijmy jednak o kartki z kalendarza.

Kartka z kalendarza

Dziś Andrzejki. Choć patronem tego święta jest mężczyzna, kiedyś  lać wosk mogły tylko kobiety. Natomiast Panowie próbowali odgadnąć przyszłość 24 listopada. W Katarzynki. Odkąd mamy równouprawnienie, w Andrzejki wszyscy leją po równo. Również wosk. 🙂

Dziś Andrzejki. Mam dla Ciebie wróżbę.

Dziś rano zajrzałem do kryształowej kuli i zobaczyłem wróżbę, która odczaruje Twój Fanpage.

Porada z Głową

<<Imię>>, jakie treści publikować na firmowym fanpage’u? To pytanie spędza sen z powiek przedsiębiorców, skuteczniej niż kawa. Czego publikować więcej: ofert, śmiesznych filmów, cytatów? Jedni twierdzą, że fanpage powinien sprzedawać inni, że bawić, pozostali utrzymują, że fanów należy edukować. Kto ma rację?

Jak to w marketingu bywa, to zależy. Od czego? Od Twoich celów marketingowych. Inne treści publikujesz, jeśli chcesz zbudować lojalność wobec marki inne, jeśli planujesz twardą sprzedaż, a jeszcze co innego, jeśli zależy Ci na budowaniu wizerunku.


Oferta sprzedaje, angażujące treści budują lojalność, a treści merytoryczne kreują wizerunek eksperta.

No dobrze Łukasz, ale czy nie da się tego połączyć? Owszem, da się. Wymieszaj treści w proporcjach 30/40/30. 30% postów sprzedażowych, 40% treści angażujących i 30% treści merytorycznych. Taka mieszanka rozkręci Twój Fanpage jak DJ imprezę.


Do dzieła! Trzymam za Ciebie kciuki, <<Imię>>

Dziś Andrzejki. Mam dla Ciebie wróżbę.
Co nowego w podcaście

Zazwyczaj sądzimy, że dobre reklamy są kreatywne, oryginalne i generalnie trudne do zrobienia jak potrójne salto mortale zakończone piruetem.

Tak jednak być nie musi. Wystarczy, że znasz pewien schemat. W nowym odcinku podcastu Marketing z Głową zdradzam 6 elementów skutecznych reklam.

W nowym odcinku podcastu Marketing z Głową zdradzam 6 elementów skutecznych reklam.

Posłuchaj 🔊 Jak robić dobre reklamy kiedy brakuje pomysłów i kreatywności.

Dziś Andrzejki. Mam dla Ciebie wróżbę.
Posłuchaj podcastu
Udostępnij Udostępnij
Tweet Tweet
Wyślij Wyślij
Zagadka z głową ❓❓
Dwie matki i dwie córki poszły na pizze. Każda z nich zjadła po jednym kawałku pizzy. Jednak zjedzone zostały tylko trzy kawałki.

Jak to możliwe?
<<Imię>>, znasz odpowiedź? Odpisz na tego maila.

Rozwiązanie zagadki z poprzedniego tygodnia


Jestem tak krucha, że wystarczy wypowiedzieć moje imię, a się przełamię. Czym jestem?

Odpowiedź: Jestem ciszą.

Tym razem zagadkę najszybciej rozwiązali Kacper i Piotr. Gratuluje!
Dziś Andrzejki. Mam dla Ciebie wróżbę.
Na dziś to wszystko.
Przybijam Ci piątkę i do następnego.
Łukasz Hodorowicz
Dziś Andrzejki. Mam dla Ciebie wróżbę.
Piszę do Ciebie, z dwóch powodów.
Po pierwsze, wiem, że chcesz robić lepszy marketing.
Po drugie, zdarzyło Ci się wpaść na stronę lukaszhodorowicz.pl i dopisać do newslettera Marketing z głową. 

 
Możesz wypisać się w każdej chwili ale będę za Tobą tęsknił. 

Twoje dane są u mnie bezpiecznie. Strzeże ich:
StudioGO Reklama i Marketing
ul. Kartuska 23a
83-340 Sierakowice

 
Podaj dalej