<<Imię>>, jakie treści publikować na firmowym fanpage’u? To pytanie spędza sen z powiek przedsiębiorców, skuteczniej niż kawa. Czego publikować więcej: ofert, śmiesznych filmów, cytatów? Jedni twierdzą, że fanpage powinien sprzedawać inni, że bawić, pozostali utrzymują, że fanów należy edukować. Kto ma rację? Jak to w marketingu bywa, to zależy. Od czego? Od Twoich celów marketingowych. Inne treści publikujesz, jeśli chcesz zbudować lojalność wobec marki inne, jeśli planujesz twardą sprzedaż, a jeszcze co innego, jeśli zależy Ci na budowaniu wizerunku. Oferta sprzedaje, angażujące treści budują lojalność, a treści merytoryczne kreują wizerunek eksperta. No dobrze Łukasz, ale czy nie da się tego połączyć? Owszem, da się. Wymieszaj treści w proporcjach 30/40/30. 30% postów sprzedażowych, 40% treści angażujących i 30% treści merytorycznych. Taka mieszanka rozkręci Twój Fanpage jak DJ imprezę. Do dzieła! Trzymam za Ciebie kciuki, <<Imię>> |