L" prefix="og: https://ogp.me/ns#"> Dziś podpowiem Ci, jak podnieść wartość oferty. 🧠 - Łukasz Hodorowicz
pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
Czas czytania: 5 min
Poziom trudności:

Dziś podpowiem Ci, jak podnieść wartość oferty.

Podaj dalej
<< Test Imię >>, dziś podpowiem Ci, jak podnieść wartość oferty.
Nie widzisz zdjęć? Otwórz wiadomość w przeglądarce
Facebook
Website
YouTube
LinkedIn
Instagram

Cześć <<Imię>>,

dziś pomajstrujemy przy wartości Twojego produktu. Zdradzę Ci kilka trików dzięki, którym wartość Twojej oferty wzrośnie. Jednak nie byłym sobą, gdybym nie przygotował dla Ciebie…

📅 Kartki z kalendarza

Dokładnie 89 lat temu w szkockiej gazecie „Inverness Curier” pojawił się niepokojący artykuł, który dał początek żywej do dziś legendzie. 

Kobieta i mężczyzna kontemplowali urocze okoliczności szkockiej przyrody tuż nad brzegiem jeziora Loch. Para, powołując się na niezatruty alkoholem rozsądek, zeznała, że zauważyła “ogromne zwierzę wynurzające się nad taflę wody”

Dziś podpowiem Ci, jak podnieść wartość oferty.

Reporterzy podchwycili temat i przypięli zwierzęciu łątkę potwora, który wkrótce doczekał się rzeszy fanów. Fani natomiast nazwali stwora Nessie. 

Zastanawiam się, jak dziś zareagowaliby politycy, gdyby w Polsce zauważono podobnego potwora. Możliwości są dwie

Albo dowiedzielibyśmy się, że potwór to wina Tuska, albo zasługa partii rządzącej. 

Zostawmy jednak bajki i zajmijmy się faktami.
 

🎯*|FNAME*|, jak podnieść wartość Twojego produktu?
James Assael był Warrenem Buffetem przemysłu jubilerskiego. Czego się nie dotknął, zamieniał w złoto. Dosłownie. W 1970 roku u wybrzeża wyspy Tahiti Assael odkrył czarne perły

Instynkt podpowiadał mu, że dzięki swemu odkryciu zbije fortunę. Jednak przez rok nie udało mu się sprzedać ani jednego naszyjnika z czarnych pereł. Klienci i kolekcjonerzy uważali je za bezwartościowe

Assael zrozumiał, że aby zrealizować swoje milionowe marzenie musi podnieść ich wartość. Aby to zrobić, posłużył się tak zwanym mentalnym wdrukowaniem

Koncept pochodzi z biologi i oznacza zmianę percepcji przez obserwację

Ptasie pisklęta tuż po wykluciu się, nie mają pojęcia, że są ptakami. Przejmują tożsamości od pierwszej istoty, którą zobaczą po przyjściu na świat. Najczęściej swojej ptasiej mamy. Ale nie zawsze.

Mentalne wdrukowanie sprawia, że małe kaczki często przywiązują się na przykład do psów. Nie wierzysz? Obejrzyj ten film. Jak to się ma do czarnych pereł?

Assael poprosił jubilerów, aby naszyjniki z czarnych pereł pokazywali w towarzystwie diamentów i szafirów. Wkrótce klienci zaczęli utożsamiać czarne perły z cennymi kamieniami, a wartość tych pierwszych zaczęła rosnąć. 

Dziś czarne perły z Tahiti są cenniejsze od swoich białych kuzynów. 

<<Imię>>, Ty również możesz wykorzystać mentalne wdrukowanie, by podnieść wartość swojego produktu. 

Nawet jeśli nie masz pod ręką diamentów i szmaragdów, bo akurat zdarzyło Ci się je pożyczyć koleżance. 

Pewne elementy oferty, wpływają na Twoją ofertę podobnie, jak drogocenne kamienie na czarne perły. O jakich elementach mówię? 

Język. Słowa wpływają na wartość produktu. Dlatego nazwa produktu ma znaczenia. 

Duża kawa wydaje się mniej warta niż kawa venti, a za kotlet mielony w restauracji zapłacisz mniej niż za delikatne, drobno mielone mięso przyprószone świeżym koperkiem (choć i jedno i drugie to to samo danie) 

👍 Czcionki. Kształt liter sygnalizuje jakość i wartość. Pomyśl ile warte byłyby dla Ciebie informacje z tego newslettera, gdybym używał takiej czcionki. 

Oto niektóre czcionki od Googla, które podniosą wartość Twojej oferty: 
Dziś podpowiem Ci, jak podnieść wartość oferty.
👍 Kolory. Powszechnie uważa się, że kolor czarny sygnalizuje luksus. Jednak kolor biały działa podobnie. Sprawdź jak z czarnego i białego koloru korzysta Apple.

👍 Zaokrąglone krawędzie. Ten element nie ma bezpośredniego przełożenia na wartość, ale sprawi, że ludzie chętniej kupią u Ciebie. 

Ostre krawędzie kojarzą się z niebezpieczeństwem. Zaokrąglone wręcz przeciwnie. Jak sądzisz, dlaczego w produktach Appla jest tak wiele krągłości? 

Pamiętaj o tym, projektując logo i materiały reklamowe. 

A kiedy już to ogarniesz i wartość Twojego produktu wzrośnie, przyda Ci się coś jeszcze. 
 
🔊 Nowy odcinek podcastu Marketing z Głową

W dobie pędzącej inflacji i szalejących cen umiejętność zdystansowania się od konkurencji jest na wagę worka biletów Narodowego Banku Polskiego. Dlatego gdy już podniesiesz wartość swojej oferty, warto zadbać o to, aby przestać konkurować ceną

W nowym odcinku podcastu zdradzam dwa marketingowe koncepty i trzy sprawdzone strategie, które Ci w tym pomogą.

 

Zobacz na blogu – Jak przestać konkurować ceną?
Posłuchaj na Spotify (będę wdzięczny, jeśli uznasz, że zasłużyłem i wystawisz mi 5*) 
Obejrzyj na YouTube (Subskrybujesz? Nie? Zacznij)
 
✔️ To warto sprawdzić

Czy zdarza Ci się w wiadomościach powtarzać te same słowa, albo całe fragmenty tekstów? Na przykład w ofertach do klientów, wiadomościach na messengerze albo po prostu w mailach? 

Wtyczka Auto Text Expaner do przeglądarki Chrome zaoszczędzi Ci sporo pracy i czasu. 

Wystarczy, że słowu lub fragmentowi tekstu przypiszesz skrót. Za każdym razem, gdy użyjesz skrótu, wtyczka zastąpi go Twoim tekstem. Kliknij, by pobrać wtyczkę.

Dziś podpowiem Ci, jak podnieść wartość oferty.
❓ Zagadka z głową 

Jakie pytanie możesz zadawać bez przerwy przez cały dzień i za każdym razem otrzymasz inną, lecz właściwą odpowiedź?

Daj znać, jeśli znasz odpowiedź. 

Rozwiązanie zagadki z poprzedniego tygodnia:
<<Imię>>, jakich dwóch dań nie możesz zjeść na śniadanie?

Tym razem chodziło o obiad i kolację. Ewentualnie brunch i lunch również nie bardzo da się zjeść na śniadanie. 

Tym razem prawidłowo odpowiedzieli: Przemek, Emilia, Dagmara, Wioletta, Franciszek, Ewa, Karolina, Tomek, Marzena, Kasia, Wanda, Michał, Łukasz oraz Karol.


Gratuluję! 

Dziś podpowiem Ci, jak podnieść wartość oferty.
Na dziś to wszystko.
Przybijam Ci piątkę i do następnego.
Łukasz Hodorowicz
Dziś podpowiem Ci, jak podnieść wartość oferty.
Piszę do Ciebie, z dwóch powodów.
Po pierwsze, wiem, że chcesz robić lepszy marketing.
Po drugie, zdarzyło Ci się wpaść na stronę lukaszhodorowicz.pl i dopisać do newslettera Marketing z głową. 

 
Możesz wypisać się w każdej chwili ale będę za Tobą tęsknił. 

Twoje dane są u mnie bezpiecznie. Strzeże ich:
StudioGO Reklama i Marketing
ul. Kartuska 23a
83-340 Sierakowice

 
Podaj dalej