pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
kategoria: Podcast
Czas czytania: 6 min
Poziom trudności:

Jak podnieść ceny. Efekt zysków końcowych.

Podaj dalej
Podobało Ci się? Chcesz wiedzieć kiedy pojawi się nowy odcinek? Subskrybuj!

Gdy pojawia się efekt zysków końcowych, ludzie przestają zwracać uwagę na ceny. A przynajmniej cena staje się mniej istotna.

Efekt zysków końcowych pojawia się w trzech sytuacjach.

  • Gdy klienci kupują produkt, który jest małą częścią większego zakupu
  • Gdy klienci kupują produkt, który pomaga im osiągnąć odległy cel
  • Gdy klienci kupują produkt, który pomoże im zarobić pieniądze

W tym odcinku rozmawiamy o tym, jak wykorzystać efekt zysków końcowych, aby zarobić więcej. 

Chcesz, aby Twoje ceny wydawały się klientom niższe? Chcesz podnieść ceny i nie stracić klientów? Napisałem o tym ebooka. Sprawdź https://lukaszhodorowicz.pl/50-strategii-cenowych-3

Bądźmy w kontakcie

FB: https://l.lukaszhodorowicz.pl/facebook
IG: https://l.lukaszhodorowicz.pl/instagram
YT: https://l.lukaszhodorowicz.pl/youtube
LI: https://l.lukaszhodorowicz.pl/linkedin

Podaj dalej

Transkrypcja podcastu Marketing z Głową

Jak podnieść ceny.

Efekt zysków końcowych.

W roku 2008 szwajcarska firma, Romain Jerome, zaprezentowała zegarek Moon Dust. Zegarek wyprodukowano z elementów statków kosmicznych Apollo 11 oraz Sojuz. Na każdej tarczy widniał maleńki krater wypełniony płynem księżycowym. Cena zegarków Moon Dust wynosiła, w przeliczeniu na złotówki, 55 tysięcy złotych. Sporo. Ale kilka lat później Romain Jerome wyprodukowało zegarek, który pod każdym względem deklasował Moon Dust. Nowy zegarek o którym mowa, nazywał się Day&Night i kosztował ponad milion polskich złotych.

Jednak, nie to było najciekawsze. Zegarek Day&Night wcale nie pokazywał godziny. Wskazywał jedynie dzień lub noc. W ciągu dwóch dni, wszystkie zegarki Day&Night wyprzedały się. Zgodzisz się ze mną, że podstawową funkcją zegarka jest wskazywanie godziny. Jak więc wytłumaczyć to, że ludzie kupują tak drogi zegarek, gdy mogą kupić tańszą a