pozosta艂y min
Trzymam Ci臋 za r臋k臋. Jeste艣my tu: Strona g艂贸wna Blog Artyku艂
kategoria: Podcast
Czas czytania: 6 min
Poziom trudno艣ci:

Jak podnie艣膰 ceny. Efekt zysk贸w ko艅cowych.

Podaj dalej
Podoba艂o Ci si臋? Chcesz wiedzie膰 kiedy pojawi si臋 nowy odcinek? Subskrybuj!

Gdy pojawia si臋 efekt zysk贸w ko艅cowych, ludzie przestaj膮 zwraca膰 uwag臋 na ceny. A przynajmniej cena staje si臋 mniej istotna.

Efekt zysk贸w ko艅cowych pojawia si臋 w trzech sytuacjach.

  • Gdy klienci kupuj膮 produkt, kt贸ry jest ma艂膮 cz臋艣ci膮 wi臋kszego zakupu
  • Gdy klienci kupuj膮 produkt, kt贸ry pomaga im osi膮gn膮膰 odleg艂y cel
  • Gdy klienci kupuj膮 produkt, kt贸ry pomo偶e im zarobi膰 pieni膮dze

W tym odcinku rozmawiamy o tym, jak wykorzysta膰 efekt zysk贸w ko艅cowych, aby zarobi膰 wi臋cej. 

Chcesz, aby Twoje ceny wydawa艂y si臋 klientom ni偶sze? Chcesz podnie艣膰 ceny i nie straci膰 klient贸w? Napisa艂em o tym ebooka. Sprawd藕 https://lukaszhodorowicz.pl/50-strategii-cenowych-3

B膮d藕my w kontakcie

FB: https://l.lukaszhodorowicz.pl/facebook
IG: https://l.lukaszhodorowicz.pl/instagram
YT: https://l.lukaszhodorowicz.pl/youtube
LI: https://l.lukaszhodorowicz.pl/linkedin

Podaj dalej

Transkrypcja podcastu Marketing z G艂ow膮

Jak podnie艣膰 ceny.

Efekt zysk贸w ko艅cowych.

W roku 2008 szwajcarska firma, Romain Jerome, zaprezentowa艂a zegarek Moon Dust. Zegarek wyprodukowano z element贸w statk贸w kosmicznych Apollo 11 oraz Sojuz. Na ka偶dej tarczy widnia艂 male艅ki krater wype艂niony p艂ynem ksi臋偶ycowym. Cena zeg