L" prefix="og: https://ogp.me/ns#"> Jak Ci minął weekend? 🧠 - Łukasz Hodorowicz
pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
Czas czytania: 3 min
Poziom trudności:

Jak Ci minął weekend?

Podaj dalej
<< Test Imię >>, jak Ci minął weekend?
Nie widzisz zdjęć? Otwórz wiadomość w przeglądarce
Facebook
Website
YouTube
LinkedIn
Jak Ci minął weekend?

Cześć <<Imię>>, niedawno obejrzałem serial Gambit Królowej. Serial opowiada historię Beth Harmon. Beth jest szachowym geniuszem. W pewnej scenie rozgrywa jednocześnie 12 partii szachów.  Wygrywa wszystkie.

Umiejętności Beth robią wrażenie. Jednak nie każdy wie, że Polak Mieczysław Najdorf rozegrał jednocześnie 45 partii szachów. Wygrał 39, 2 przegrał, a 4 zremisował. To osiągnięcie samo w sobie robi wrażenie.

Ale to nie wszystko…

Mieczysław Najdrof grał z opaską na oczach. Nie, nie pomyliłem się. Najdrof nie widział pionków. Każdą partię rozgrywał w pamięci. 

Jak to możliwe?

Za wszystko odpowiada pamięć krótkotrwała, która u Najdrofa działała nieprawidłowo. Ty, ja i większość osób w pamięci krótkotrwałej możemy zapamiętać 7 rzeczy. Te ograniczenia nie obowiązywały polskiego szachisty. Z łatwością pamiętał układ wszystkich 45 szachownic.


Co to oznacza dla Ciebie?

Zakładam, że wśród Twoich klientów jest niewielu szachowych geniuszy. Więc jeśli chcesz, aby ludzie zapamiętali Twoje reklamy, celuj w maksymalnie 3 informacje. Dlaczego 3, a nie 7? Ponieważ nie wiesz, co ludzie przechowują już w swojej pamięci krótkotrwałej.

 

Nowy odcinek podcastu. O zjawisku cena = jakość

<<Imię>>, zazwyczaj cena wyraża jedynie kwotę, jaką klient płaci. Jednak nie zawsze tak jest. W trzech sytuacjach cena jest miarą jakości produktu. A ponieważ w tych sytuacjach, klienci szukają wysokiej jakości, chętniej zapłacą Ci wyższą cenę.

 

Jak Ci minął weekend?
Posłuchaj o zjawisku cena = jakość

<<Imię>>, podoba Ci się? Podziel się. Udostępnij odcinek. 

Udostępnij Udostępnij
Tweet Tweet
Wyślij Wyślij
<<Imię>>, możesz mi pomóc?
 
Pierwszy sezon podcastu Marketing z głową dobiega końca. W tym tygodniu nagrywam ostatni odcinek na temat cen. W związku z tym mam do Ciebie prośbę.

Napisz, o czym chcesz posłuchać w kolejnych odcinkach podcastu? Na jakie marketingowe pytania chcesz poznać odpowiedzi? <<Imię>> wystarczy, że odpowiesz na tego maila.


Z góry dzięki! 
<<Imię>> na dziś to wszystko.

Trzymaj się zdrowo i do napisania.
Łukasz Hodorowicz
Piszę do Ciebie, z dwóch powodów.
Po pierwsze, wiem, że chcesz robić lepszy marketing.
Po drugie, zdarzyło Ci się wpaść na stronę lukaszhodorowicz.pl i dopisać do newslettera Marketing z głową. 

 
Możesz wypisać się w każdej chwili ale będę za Tobą tęsknił. 

Twoje dane są u mnie bezpiecznie. Strzeże ich:
StudioGO Reklama i Marketing
ul. Kartuska 23a
83-340 Sierakowice

 
Podaj dalej