L" prefix="og: https://ogp.me/ns#"> Jak tworzyć perswazyjne opisy produktów. 🧠 - Łukasz Hodorowicz
pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
Czas czytania: 3 min
Poziom trudności:

Jak tworzyć perswazyjne opisy produktów.

Podaj dalej
Jak tworzyć perswazyjne opisy produktów.
Facebook
Website
YouTube
LinkedIn
Instagram

Cześć <<Imię>> dziś pokaże Ci, jak posługiwać się językiem, aby lepiej sprzedawać.

Najpierw jednak…

Kartka z kalendarza

25 października 1881 urodził się Pablo Picasso. Pablo już jako dziecko przejawiał zdolności artystyczne i plastyczne. Dlatego nie powinno dziwić, że talent młodego artysty odkrył i pielęgnował jego ojciec.


Mało kto wie jednak, że w 1911 roku Pabla podejrzewano o kradzież obrazu Mony Lisy. Ostatecznie okazało się, że artysta po prostu znalazł się w niewłaściwym miejscu o niewłaściwym czasie.

Jak tworzyć perswazyjne opisy produktów.
A skoro przy transakcjach jesteśmy. Co powiesz na technikę przydatną w negocjacjach? Ta konkretna nazywa się śmierdząca ryba.
Porada z głową

<<Imię>>, możliwe, że znasz popularne zabawki sensoryczne. Pianki do ugniatania, gumowe maty do naciskania lub piłeczki do miętoszenia. Zabawki rozwijają zdolności manualne i dają sporo frajdy. Zabawie towarzyszy uczucie satysfakcji. Trochę jak podczas przebijania pęcherzyków powietrza w folii bąbelkowej.

Nie każdy jednak wie, że podobną rolę odgrywają w tekście sensoryczne przymiotniki. Słowa: słodki, słony, wonny, złocisty, kulisty pobudzają wszystkie zmysły i wywołują skojarzenia. Mówiąc inaczej, przymiotniki sensoryczne rozumiemy intuicyjnie, a nasz mózg natychmiast zamienia je w konkretne obrazy. Gdy klient czyta o puszystym kożuszku z wełny, widzi miękki, cieplutki materiał.

Ludzie są bardziej skłonni kupić produkty, które mogą dotknąć, zobaczyć lub poczuć. Dlatego intensywny zapach świeżo zmielonej kawy wabi nas do kawiarni.

Jednak dla mózgu klienta nie ma znaczenia czy doświadczenie jest fizyczne, czy mentalne. Zastanów się, czy chętniej kupisz chleb, czy świeży, jeszcze cieplutki chlebek o chrupiącej skórce?

No właśnie. Dlatego zadbaj, aby w opisach Twoich produktów nie brakowało przymiotników sensorycznych.


<<Imię>>, tak się składa, że mam dla Ciebie jeszcze trzy narzędzia językowe. Przyjrzyj się im. Szczególnie jeśli chcesz Tworzyć perswazyjne reklamy.

Jak tworzyć perswazyjne opisy produktów.
Nowy odcinek podcastu

Chociaż język to zaledwie jeden z kilku filarów perswazji, to jest filarem uniwersalnym. Jeśli posługujesz się nim poprawnie, działa zawsze. W nowym odcinku podcastu Marketing z Głową poznasz trzy perswazyjne narzędzia językowe.

<<Imię>>, 🔊 posłuchaj o trzecim filarze perswazji. O języku.

Jak tworzyć perswazyjne opisy produktów.
Posłuchaj podcastu
<<Imię>>, podobało Ci się? Znasz kogoś, komu również może się spodobać? Podziel się!
Udostępnij Udostępnij
Tweet Tweet
Wyślij Wyślij
Zagadka z głową ❓❓
Na pytanie odpowiadam TAK. Jednak odpowiedź oznacza NIE. Jak brzmiało pytanie?
Rozwiązanie zagadki z poprzedniego tygodnia

Kowalscy mają siedmioro dzieci. Połowa z nich to chłopcy.Jak to możliwe?

Kowalscy mają samych synów.

 
Jak tworzyć perswazyjne opisy produktów.
Na dziś to wszystko.
Przybijam Ci piątkę i do następnego.
Łukasz Hodorowicz
Jak tworzyć perswazyjne opisy produktów.
Piszę do Ciebie, z dwóch powodów.
Po pierwsze, wiem, że chcesz robić lepszy marketing.
Po drugie, zdarzyło Ci się wpaść na stronę lukaszhodorowicz.pl i dopisać do newslettera Marketing z głową. 

 
Możesz wypisać się w każdej chwili ale będę za Tobą tęsknił. 

Twoje dane są u mnie bezpiecznie. Strzeże ich:
StudioGO Reklama i Marketing
ul. Kartuska 23a
83-340 Sierakowice

 
Podaj dalej