Psychologia formu艂owania opinii - 艁ukasz Hodorowicz
pozosta艂y min
Trzymam Ci臋 za r臋k臋. Jeste艣my tu: Strona g艂贸wna Blog Artyku艂
Czas czytania: 4 min
Poziom trudno艣ci:

Psychologia formu艂owania opinii

Podaj dalej

Streszczenie: Sukces Twojej firmy zale偶y od tego, jak dobrze potrafisz wp艂yn膮膰 na opini臋 klient贸w, a tak偶e na swoj膮. Dzi艣 poka偶臋 Ci, jak dzi臋ki psychologii robi膰 to lepiej.

Problem mylnych wniosk贸w

Je艣li jeste艣 podobny do wi臋kszo艣ci ludzi, to nie zastanawiasz, w jaki spos贸b formu艂ujesz opinie. A szkoda. Poniewa偶 codziennie dochodzisz do wielu wniosk贸w. Na temat 艣wiata, koleg贸w i kole偶anek z pracy oraz produkt贸w, kt贸re zamierzasz kupi膰. Efekt Aureoli

呕eby zrozumie膰, co mam na my艣li, i formu艂owa膰 trafniejsze wnioski (chcesz tego, prawda?), musimy przyjrze膰 si臋 procesom decyzyjnym. A te pe艂ne s膮 pu艂apek, kt贸re zastawia Tw贸j umys艂.

Efekt Aureoli

„Pierwszy przyk艂ad to efekt aureoli, kt贸ry jest tendencj膮 do oceniania ludzi lub przedmiot贸w na podstawie jednej jedynie cechy. Dlatego przystojni ludzie, nawet ci, o kt贸rych niewiele wiemy, wydaj膮 si臋 nam by