Cześć, <<Imię>>, kilka dni temu na Instagramie informowałem o nowych rzeczach, które przygotowałem dla Ciebie na najbliższe miesiące.
Nowe treści, rolki, odcinki podcastu i spotkania na żywo to tylko niektóre z nich. Zmiany dotyczą również newslettera Marketing z Głową (przy okazji dzięki za to, że czytasz).
Newsletter nadal będzie kipiał od marketingowej wiedzy, jednak podanej w krótszej formie.
W ten sposób przekażę Ci jeszcze więcej treści, którą skonsumujesz w krótszym czasie.
Zobacz zatem, co przygotowałem dla Ciebie w jesiennej odsłonie newslettera.
📅 Kartka z kalendarza
5 września 1994 r. na antenie TVP 1 wyemitowano pierwszy odcinek serialu „Moda na sukces”. Telewizja Polska wyemitowała w sumie 8163 odcinki – i co ciekawe, nadal powstają nowe!
Więc kto wie, być może wkrótce TVP 1 wznowi emisję. Nie mam nic przeciwko temu, by „Moda na sukces” zastąpiła główne wydanie „Wiadomości”. Wartość informacyjna obu programów jest taka sama 😅
🎯Porada z Głową
Dziś firma Apple warta jest 3 biliony dolarów.
A jeszcze w 1997 r. zaledwie 90 dni dzieliło giganta z Cupertino od bankructwa.
Wybudowanie silnej marki wymaga czasu. Ważne jednak, by nigdy się nie poddawać.
✍️ Cytat na dziś
„Najlepiej sprzedają nagłówki, które obiecują czytelnikowi korzyści”.
David Ogilvy
✍️ Popołudnie z głową
Jak działać, gdy działać się nie chce – czyli jak radzić sobie z brakiem motywacji i energii. Poznaj prostą strategię, która działa za każdym razem:
Gdyby ktoś zapytał mnie, jaka jest jedna uniwersalna umiejętność, która może przydać się w życiu i w biznesie, odpowiedziałbym: planowana improwizacja. To umiejętność, która pomoże Ci wybrnąć z najbardziej beznadziejnej sytuacji.
Planowana improwizacja ma niewiele wspólnego ze spontanicznym i nieprzemyślanym działaniem. Wręcz przeciwnie – wymaga przygotowania i pracy. Może jednak uratować Twój biznes i – jak przekonał się strażak Wagner Dodge – również życie.
Posłuchaj o niesamowitej ucieczce z ognistej pułapki w wąwozie Mann Gulch i naucz się radzić sobie w trudnych biznesowych sytuacjach.
Znajdujesz się na nieoznakowanym skrzyżowaniu. Jedna droga prowadzi do Miasta Kłamstwa, druga – do Miasta Prawdy.
Mieszkańcy Miasta Kłamstwa zawsze mówią nieprawdę. Mieszkańcy Miasta Prawdy zawsze mówią prawdę.
Na skrzyżowaniu spotykasz mieszkańca jednego z miast. Nie wiesz którego. Możesz zadać mu jedno pytanie, które pomoże Ci wybrać drogę do Miasta Prawdy.
O co zapytasz?
Daj znać, jeśli znasz odpowiedź.
Rozwiązanie łamimóżdźki z poprzedniego tygodnia
Ile urodzin ma przeciętny Europejczyk?
Poprawna odpowiedź to: jedne. Bez względu na narodowość rodzimy się tylko raz.
Tym razem prawidłową odpowiedź znali: Ewa, Filip, Daria, Michał, Wojtek, Łukasz, Kuba, Andrzej, Kamil, Dorota, Jadwiga, Kacper, Szymon, Krzysztof, Wioletta, Magda i Grzegorz.
Gratuluje!
<<Imię>>, tyle na dziś.
Na koniec mam prośbę: jeśli podoba Ci się newsletter, wspomnij o nim w mediach społecznościowych lub napisz mi coś miłego.
Będę Ci megawdzięczny.
Na dziś to wszystko. Przybijam Ci piątkę i do następnego. Łukasz Hodorowicz
Piszę do Ciebie, z dwóch powodów. Po pierwsze, wiem, że chcesz robić lepszy marketing. Po drugie, zdarzyło Ci się wpaść na stronę lukaszhodorowicz.pl i dopisać do newslettera Marketing z głową.
Możesz wypisać się w każdej chwili ale będę za Tobą tęsknił.
Twoje dane są u mnie bezpiecznie. Strzeże ich: StudioGO Reklama i Marketing ul. Kartuska 23a 83-340 Sierakowice