L" prefix="og: https://ogp.me/ns#"> Tu chodzi o Ciebie 🧠 - Łukasz Hodorowicz
pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
Czas czytania: 3 min
Poziom trudności:

Tu chodzi o Ciebie

Podaj dalej
<< Test Imię >>, tu chodzi o Ciebie 👈
Nie widzisz zdjęć? Otwórz wiadomość w przeglądarce
Facebook
Website
YouTube
LinkedIn
Tu chodzi o Ciebie

Cześć <<Imię>>, jeśli wszystko poszło zgodnie z planem, czytasz tego maila 20 kwietnia.

W związku z tym mam dla Ciebie dwie przydatne informacje i jedną całkowicie bezużyteczną. Wszystkie trzy ciekawe 😉

  • Po pierwsze, dziś obchodzimy międzynarodowy dzień wolnej (nadal) prasy.
  • Po drugie, 33 lata temu Rosja pozazdrościła Ameryce i otworzyła pierwsze boisko do baseball’a.
  • Po trzecie, dokładnie 11 lat temu w Karagandzie zlikwidowana komunikację trolejbusową. Tak, też jestem zaszokowany!
     
W każdym razie witam Cię w MOIM newsletterze…
 

<<Imię>>, jak poczułeś się, kiedy czytałeś to zdanie? Nieswojo? Trochę jak niechciany gość, prawda? No właśnie. Podobnie czują się osoby, których zapraszasz do NASZEGO sklepu, na NASZĄ stronę, na MÓJ kanał i tak dalej. 


Zrozum, ludzi na ogół nie zwracają uwagi na to, co dotyczy Ciebie i Twojej firmy. Dlatego takie komunikaty przelatują niezauważone poniżej radaru Twojego klienta. Uwagę zwracają rzeczy, które dotyczą klienta.

Dlatego zamiast o sobie pisz o kliencie. Używaj zwrotów odwołujących się do klienta. Takich jak Ty, Twój, dla Ciebie. W ten sposób stawiasz klienta w centrum narracji i oświetlasz go blaskiem reflektorów. A to przyjemne uczucie.

 W 1988 roku profesor Robert Cialdini przeprowadził eksperyment, w którym sprawdził ile warta jest zmiana komunikacji z „My” na „Ty”. Cialdini przygotował dwa opisy produktu. Pierwszy był naszpikowany słowami Nasz, Nasza, My itd. Natomiast drugi odnosił się do klienta i zawierała słowa Ty, Twój, Ciebie.

Klienci czytający opis „My”, kupiło produkt w 44% przypadków. Klienci, czytający opis „Ty”, kupiło w 66% przypadków.

Niewielka zmiana, ogromna różnica.

 

Co tam w trawie piszczy? 

A skoro przy niewielkich zmianach jesteśmy. Jakiś czas temu na antenę wleciał kolejny odcinek podcastu Marketing z głową. Tym razem posłuchasz o subtelnych impulsach, które mają wpływ na sprzedaż i zachowanie klientów.

Z odcinka dowiesz się między innymi, jak wpływać na decyzje klientów, jak jeden człowiek oszukał cały świat oraz jak magicy odgadują karty.

Tu chodzi o Ciebie
Brzmi dobrze, puszczaj.
Udostępnij Udostępnij
Tweet Tweet
Wyślij Wyślij

<<Imię>>, wolisz oglądać? Pomyślałem o Tobie. Podcast możesz obejrzeć również na YouTube. Przy okazji sprawdź, czy subskrybujesz.

Wolę oglądać

Wolę czytać. Masz coś dla mnie?
 

Tu chodzi o Ciebie
Dla wielbicieli czytania też coś mam. Albert-László Barabási jest fizykiem, który pracuje w dziedzinie free-scale network. Barabási analizuje związki między ludźmi, wydarzeniami i zjawiskami.

W książce Formula ujawnia 5 praw, które pomagają osiągnąć szeroko pojęty sukces. Poza tym udowadnia, że sukces nie zawsze rodzi się dzięki wynikom. Warto przeczytać, jeśli sukces jest na Twojej liście celów.


Na dziś to wszystko.
Przybijam Ci piątkę i do następnego.
Łukasz Hodorowicz
Piszę do Ciebie, z dwóch powodów.
Po pierwsze, wiem, że chcesz robić lepszy marketing.
Po drugie, zdarzyło Ci się wpaść na stronę lukaszhodorowicz.pl i dopisać do newslettera Marketing z głową. 

 
Możesz wypisać się w każdej chwili ale będę za Tobą tęsknił. 

Twoje dane są u mnie bezpiecznie. Strzeże ich:
StudioGO Reklama i Marketing
ul. Kartuska 23a
83-340 Sierakowice

 
Podaj dalej