pozostały min
Trzymam Cię za rękę. Jesteśmy tu: Strona główna Blog Artykuł
kategoria: Podcast
Czas czytania: 11 min
Poziom trudności:

34 Jak zadowolić klienta. Czyli o zarządzaniu oczekiwaniami.

Podaj dalej

Podobało Ci się? Chcesz wiedzieć kiedy pojawi się nowy odcinek? Subskrybuj!

Zadowolony klient chętniej płaci, płaci więcej i przyprowadza kolejnych klientów. Jednym słowem same korzyści. Co w takim razie możesz zrobić, aby klienci byli zadowoleni z Twoich produktów i usług? Zarządzać oczekiwaniami klientów. Jak się do tego zabrać, dowiesz się z tego odcinka podcastu Marketing z Głową.

Podaj dalej

Wszyscy chcielibyśmy, aby klienci byli zadowoleni z naszych produktów i usług. Zadowolony klient to zadowolony przedsiębiorca, a przede wszystkim cała rzesza kolejnych klientów. Dzisiaj się zastanowimy, czy jest coś, co możemy zrobić, aby klienci byli bardziej zadowoleni z naszych produktów i usług. Nasze poszukiwania zaczniemy od wielkiej klapy, która wydarzyła się w 2014 roku w Pizzy Hut. Zaczynajmy.

 

Witam Cię w 34. odcinku podcastu Marketing z głową. W tym podcaście nic się nie zmienia, cały czas zaglądamy do głów Twoich klientów i szukamy odpowiedzi na megaważne pytanie: „Jak klienci podejmują decyzję o zakupie?”. Po co to robimy? No oczywiście po to, aby lepiej przekonywać Twoich klientów do zakupu Twoich produktów i Twoich usług. Podcast Marketing z głową nagrywam dla przedsiębiorców, handlowców i marketerów, czyli dla osób takich jak Ty, które chcą sprzedawać więcej i chcą sprzedawać lepiej. Wiedza, którą dzielę się z Tobą, pochodzi z badań na temat ekonomii behawioralnej, psychologii oraz dziesięciol